Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoltajuuskiista lapsesta

Vierailija
02.03.2011 |

Lapseni oli puoli vuotias,kun erosimme hänen isänsä kanssa, hänen välinpitämättömyyden, pahoinpitelyn ja hänen huonojen hermojensa takia,myöskin lasta kohtaan. Meillä on ollut 2 erillaista tapaamissopimusta, joita hän ei ole noudattanut. Välillä on ollut puolesta vuodesta vuoteen väliä, kun ei ole kaveria näkynyt, tai hän on jättänyt tulematta,jos on niin sovittu. Viimeisen tapaamissopimuksen umpeuduttua 2009,en ole suostunut tekemään uutta sopimusta koska isä ei sitä noudata, lapsi ei kunnolla tunne isäänsä (4,5-vuotias)eikä myöskään halua hänen luokseen mennä. Lapsi pitää nykyistä miestäni isänään,joka on ollut kuviossa vajaa neljä vuotta. Lapsen isällä on taustallaan muitakin pahoinpitelyjä, turvakielto, uhkauksia tappaa itsensä ja naisystävänsä, kadota kun hänellä oli lapsemme, mielisairaalassa oloa yms.Sekä uuden naisen asunnossa kävin kerran, missä oli 7 isoa koiraa sekä talo oli aivan ruokottomassa kunnossa, eikä siellä ollut edes kunnon pesutiloja,vaan ulko kautta kuljettavassa kellarissa oli kylmä pieni suihkukoppi.Ja lapseni oli siellä 2 kertaa viime kesänä muutaman tunnin ja oli päästä varpaisiin 30 asteen helteellä,niin mutainen ja märkä,että vaatteet eivät pesussa lähteneet puhtaaksi, selitys oli vain ettei kerkee katsomaan perään. Nyt kuitenkin eilen puolen vuoden viime tapaamisen jälkeen, sain hakea käräjäoikeudesta nipun papereita, kun minut on haastettu oikeuteen lapsen huollosta, rankoin vaatimuksin, niin että lapsi olisi kaikki mahdolliset ja mahdottomat lomat ja pyhät ja joka toinen vkonloppu isällä,sekä myöskin meidän kuukauden kesälomasta joka vuosi 3 viikkoa. Itse haluan yksinhuoltajuuden, koska en näe tässä enää muuta vaihtoehtoa, kuitenkin on eri asia tulenko sitä saamaan??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän yrittää tapaamisia, jos ne eivät kerran suju? Ilkeileekö vaan sinulle? Kaipa sossuilla on jotain sanomista. Pyydä olosuhde selvitystä vai mikä se on. EIhän lasta voi yhtäkkiä tuollalailla riepoa.

Hanki itsellesi hyvä asianajaja ja kaikki mahdolliset ja mahdottomat todisteet miestä vastaan!

Vierailija
2/4 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voi kuule kun meillä oli sopimus 2,5 vuotta mitä hän ei noudattanut, niin enkai ole tyhmä ja tee toista samanlaista? Ja itse aiheuttanut? jos lapsen ruokalautaset lentävät seinään lapsen ollessa puoli vuotias, tai kk ikäinen isä huutaa hänen itkiessä että ole nyt jo vittu hiljaa yöllä, hakkaa minut melkein sairaala kuntoon, niin onko se minun vika jos lähden että pysymme lapsen kanssa hensissä? Hänen nyt entinenkin kunnollinen naisystävä meinasi saada puukosta. Ja vielä se että hänen kanssaan järjestettiin valvottuja tapaamisia, mihin ei joka kerta saapunut ja teki sitä samaa vielä loppu vuodesta kun piti kotiin tulla lastaan katsomaan melkein vuoden tauon jälkeen, niin kyllä se vika on silloin isässä,ei minussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhdeselvitys tehdäänkin. ja onneksi minulla on sähköposteista lähtien kaikki dokumentit tallessa. Ja kun minusta sekin on jo kohtuutonta että pian 4,5 vuotiasta ruvetaan raahaamaan valvottuihin tapaamisiin, kun ne eivät 2 vuotta sittenkään onnistuneet, saatikaan nyt kun lapsi ymmärtää ja hänellä on kunnollinen isä, vaikkei biologinen olekkaan. siitähän se lapsi sekaisin menee. Ja tiedän että sen sairaan "isän" syynä näihin ei ole kuin kiusanteko, koska olen yrittänyt joustaan yms. Ja jos hän olisi ollut oikeasti kiinnostunut lapsestaan, minkäänlaisia taukoja ei olisi ollut.

Vierailija
4/4 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sinulla olisi yksinhuoltajuus niin silti lapsi voisi laajaltikin tavata isäänsä.

Ikävä tilanne, jonka toisaalta olet itse aiheuttanut ja mahdollistanut. Jos olisit suostunut tekemään tapaamissopimuksen niin isän vaatimus kuivuisi kasaan jo heti alussa. Nyt taas sinä näytät siltä pahikselta, joka ei anna lapsen atvata isäänsä (=kun ei suostu tekemään sopimusta). Olisit nyt hemmetti soikoon tehnyt sen sopimuksen, mitä väliä sillä on vaikkei isä noudata sitä - sama tilanne oli sopimusta tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi