Älä myy sutta kirpputorilla- ostin vahingossa rikkinäiset sukset---
- ja lapsi itki jumppatunnilla, kun huomasi, että äiti olikin ostanut valmiiksi rikkinäiset sukset 40 eurolla nettikirppiksellä---
ps laita rikkinäiset tavarat roskiin ensi kerralla kirppismyyjä
Kommentit (10)
Tavara on sellainen kun se oli ostaessa.
Mistä muuten tiedät että sukset eivät menneet rikki käytössä?
Kun tekee kirppiskauppaa ottaa tietoisesti riskin että tavara ei ole kunnossa tai että se on ehkä jo rikki. Sen takia tavarat pitää tutkia tarkkaan.
- ja lapsi itki jumppatunnilla, kun huomasi, että äiti olikin ostanut valmiiksi rikkinäiset sukset 40 eurolla nettikirppiksellä--- ps laita rikkinäiset tavarat roskiin ensi kerralla kirppismyyjä
suksia varmaan hankala pakata?
Ja miksi ihmeessä se ei ilmennyt jo kotona? Kai te sentään katsoitte se ja varmistitte, että monot sopivat siteisiin ja pohjat on ehjät jne.
Turhauttaa penkoa kirppiksellä pöytiä, joissa on likaisia tahraisia tai reikäisiä vaatteita. En mä sellaisia halua ostaa, ja ärsyttää kun kuluu aikaa siihen että etsin ne tahrat sieltä.
Ihmettelen myöskin, miten ihmiset viitsii myydä selvästi likaista ja pesemätöntä vaatetta kirpputoreilla. Hyi olkoon.
Jos hait sukset, ja toki tarkistit kunnon, ja hyväksyit tuotteen. Et voi enää valittaa.
Jos tuote tuli postitse, voit kysyä tuotteen myyjältä tuotteen kunnosta lähetettäessä ja sitten joko myyjältä tai postista kysellä.
Jos pakkaus oli rikki, voi olla, että on rikkoutunut postissa, tosin se pitäisi tarkistaa heti.
Sen sijaan, jos paketti oli ehjä ja sukset rikki, on myyjä velvollinen maksamaan rahat takaisin, jos ei maininnut myydessään ko. viasta.
Tosi surullista minusta, jos ostaa käytettynä jotakin ja sitten joutuu vielä huijatuksi:(
40 e on mun mielestä vielä aika paljon. Ostin koulumme kamapörssistä Salomonin hyväkuntoisen setin (monot, sukset ja sauvat) 20 eurolla.
Oliko siteen mekanismissa vikaa? Mulla on sukset, joissa toinen side alkaa temppuilla kylmässä, en sa sitä kiinni. Varastossa toimii ihan moitteettomasti. Tämä voisi olla sellainen vika ettei myyjä ole tietoinen tästä myydessään. Esim. jos ei koskaan ole joutunut ottamaan suksea irti ja laittamaan uudestaan kiinni.
Olen kyllä myynyt kirppiksellä parikin kertaa esim.takin, jossa vetoketjussa on vikaa (aukeea alhaalta ylös), mutta lapussa on aina isolla maininta viasta ja hintaa tyyliin 1-5 e vähän laadusta riippuen ja ne on aina viety käsistä, koska monet ovat ompelutaitoisia toisin kuin minä ja yksikin äiti sanoi ettei ole mikään ongelma vaihtaa tähän vetoketjua kun osti Reimatec toppatakin parilla eurolla.
Saitko rahasi takaisin?
Millä tavalla ne oli rikki?