Persjalkaisuusgalluppi:
Laittakaapas jalan pituus ja oma pituus tähän, niin saadaan tutkittua väite suomalaisen persjalkageeneistä.
Laitan itse kohta kun saan mitattua.
Kommentit (184)
Minä olen 162cm pitkä ja jalan mittaustulokseksi sain vain 70-71cm. Jotenki kuvittelin olevani ihan normaalijalkainen vaikken edes ole mikään solakka nainen, mutta näemmä vääräs olin! Toki kaikki housut järjestäen on lahkeista liian pitkiä ja hameenhelmatkin vaatii lyhennystä jottei osu puoleen sääreen..
85cm, pituus 175cm. Eli persjalkainen sitten kai.
Sinänsä hämäävää, olen kuitenkin seistessäni porukan pisin ja istuessani lyhyin, eikä näillä ystävättärilläni ole mitenkään lyhyet jalat.
Koipi 84cm. Pituus 178cm. Ja en ole kasvanut sitten vuoden 2011:).
166 cm ja koiven sisämitta häpyluulle 83 cm.
171 cm ja jalkojen pituus nivusesta lattiaan 80 cm
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.01.2011 klo 16:09"]
170cm ja 80cm, 32-tuumaiset kyllä menee, mutta mulla on hillittömän pitkä selkä ja lyhkäset sääret. Joskus poljin kaverin (162cm) polkupyörällä enkä ollut ylettyä polkimiin! Hänen housut olivat ihan sopivan pituiset mulle.
Ohhoh! Myös mulla pituus 170cm ja jalan pituus 80cm, käytän 34 tuuman housuja ja olen saanut monesti kehuja pitkistä jaloistani/sääristäni. En missään tapauksessa laske pituistani/muotoistani (sopusuhtainen, ei ole pitkä selkä) persjalkaiseksi, ja tunnen useita naisia joilla on vähintään 10cm lyhemmät jalat kuin itselläni.
Kyllä sä olet muhun verrattuna todella persjalkainen! Mulla samanpituiset sääret, mutta pituutta vain 163 cm.
Jalat 72 cm ja itellä pituutta 159 cm. Persjalkainen olen ja siltä näytänkin. Melkein koko jalka pelkkää reittä. Sääret tosi lyhyet ja pohkeet paksut. Sitten muuten säälittävään yläkroppaan koon 42 hartiat.
Hartiat kuin ladonovi, pitkä selkä, säälittävät jalat... Kropan muoto aika lailla gorilla.
Oman koipeni sisämitta 81cm ja kokonaisuudessaan pituutta on minulla 160cm 😂
78 cm ja pituus 163. :D paino kertyy rasvana jalkoihin, joka luo vielä lisää lyhytjalkasuuden näköä.. :D ei nää kai ookkaa mitkää ylilyhyet kuitenkaa. :D
Järkkyä, 179/84. Olen kyllä tiennyt mittaamattakin tämän ns. ongelman
Mittasin mielenkiinnosta minäkin. Olen 160 cm pitkä ja jalat olivat 76 cm. Tämän ketjun perusteella aika keskiverto? Minulla on hoikat jalat (reidet eivät osuneet yhteen) mikä tekee jaloista ehkä vähän pidemmän näköiset kuin jos olisivat pyöreämmät.
75 cm ja 160 cm. Tunnustan olevani persjalkaimen.
Kokopituus 162 cm.
Jalka 76 cm.
~47 %.
Olen siis persjalkainen.
172cm kokonaispituus ja jalan pituus jotain 80cm. Mulla on lyhyt selkä ja pitkät raajat verrattuna äitiini jolla on pitkä selkä ja lyhyemmät raajat kuin mulla, ollaan joskus mitattu. Nimenomaan sääriosa on mulla paljon pidempi kuin äidilläni vaikka hän ei kokonaispituudessa ole mua montaa senttiä lyhyempi.
En ole koskaan pitänyt itseäni persjalkaisena.
Olen 168cm ja jalan pituus 78cm, eli persjalka.
Tiedä sitten missä nämä pitkäsääret luuraa, kun omalla 2000 hengen työpaikalla ei näy yhtään 😂 Olisko mittavirhe?
171cm
Jalka 84cm
Oikeaoppisesti jalan pituus lasketaan istumalla tuolilla tms ja mittaamalla torson pituus. Sitten miinustamalla torso kokonaispituudesta = jalan pituus.
78cm ja 164cm...