Persjalkaisuusgalluppi:
Laittakaapas jalan pituus ja oma pituus tähän, niin saadaan tutkittua väite suomalaisen persjalkageeneistä.
Laitan itse kohta kun saan mitattua.
Kommentit (184)
koipi tasan 80cm. ja oon 170cm.
Painan 64 kg, oletko hoikempi?
koiven sisämitta 80 cm. Olen pitkäjalkainen.
en nyt muista mitta mutta tuli selkeästi ilmi kun ostin polkuryörää.
Tarkka mieheni otti selvää että mikä olisi sopiva rungon korkeus minulle.
Olen 167cm pätkä ja jalat olivat todella lyhyet. Mies pari senttiä pidempi ja jalat melkein 10 cm pidemmät.
Olen kyllä tiedostanut persjalkasuuteni ja siksi käytän aina korollista kenkää.
Välillä ärsyttää lyhyet ja paksut jalat. Mutta onpahan nyt edes jonkunlaiset joilla dallata. :)
Mulla tuo 71-72cm on nivusesta lattiaan. Lahkeen mitasta en tiedä kun en käytä farkkuja. Sähän oot oikee pitkäsääri muhun verrattuna :) t. 40
Ei se farkkuihin liity jos kaikki ostettavat housut pitää lyhentää siten, että haara-lahjemitta on 69 cm. Siinä jää pari senttiä matkaa vielä kantapäähän eli munkin jalat on siten aika tarkkaan tuon 71-72 cm eli ihan ollaan samoissa. Paitsi mä oon sua lyhyempi myös pituudeltani!
tosin pituuttakin on 180cm. ja farkut menee pituus 34, joissakin 36.
75cm jalka ja pituus 160cm. Persjalkainen siis? Tosin olen pitänyt itseäni vain lievästi lyhytjalkaisena. Mutta miten on?
Farkkujen pituus 34" on lyhyt ja 36" on ehkä asteen pitkä.
En ole koskaan pitänyt itseäni persjalkaisena eikä mulla ole järin pitkä selkäkään. Mutta tämän gallupin perusteella olen persjalkainen :O
Anteeksi huuto :)
171cm ja 86cm Olenko siis persjalkainen???
Siis naamasta alaspäin kuvia niin täällä arvon miesraati kertoo oletteko persjalkaisia vai ette.
Pituus 165 cm.
Olen pitänyt itseäni ihan persjalkaisena, mutta ihan normaali näytän olevan. Suhteessa jalkojen pituuteen sääret on pitkähköt, se lyhyys on reisissä. Tuolillakin pitää istua melkein reunalla, ettei tarvitse pitää jakoja suorina. Selkäkään ei ole kovin pitkä, kaula ja pitkulan mallinen pää lisää mittaa. Mahdun 160-senttisiin vaatteisiin.
Housun kokona 32" on liian pitkä, mutta 30" liian lyhyt. :(
Mulla pituus 165, koiven sisämitta 80 cm. Olen pitkäjalkainen.
Olen sua sentin pidempi ja jalat on saman pituiset. LYHYET persjalat on, ja pitkä selkä..
Eikä ole kyse mistään läskiysharhasta, painan 53 kiloa.
Oon 182 cm pitkä ja sisämitta 94 kantapään asti. Tiedostan pitkät jalkani. Aiheuttaa selkäl äsken kipuja elinyötarvikealalla matalien työtasojen vuoksim äsken. Ylipainoa on hieman, mutta kyllä pitkät jalkani silti huomataan. Baariin mennessä käytän vielä 6-8 cm korkokenkiä. Toivon näkeväni sen päivän vielä ja pian, että oisin pitkä ja hoikka. Jalkojen pituus korostuisi entisestään. :)
Mahtava autocorrect. Anteeksi. ^
- Edellinen
Mulla tuo 71-72cm on nivusesta lattiaan. Lahkeen mitasta en tiedä kun en käytä farkkuja. Sähän oot oikee pitkäsääri muhun verrattuna :)
t. 40