Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niiiin vahingoniloinen: tuttu mies vaihtoi vaimon nuorempaan

Vierailija
22.01.2011 |

Siis en ole tästä tapahtumasta vahingoniloinen vaan tämän ukon kohtalosta. Hän siis jätti vaimonsa ja lapsensa kun pokasi itseään about 20 vuotta nuoremman naisen. Harmi vaan, että tämä seksipommi halusi välttämättä kaksi lasta ja nyt tämän naisen ura on nousujohteessa, hän painaa pitkää päivää töissä ja suhaa työmatkoilla alvariinsa.

Tämmä ukko (joka jätti perheen nro 1 kun "ei kestänyt perhe-elämää")kiroaa nyt elämäänsä joutuu nyt kökkimään pienten lastensa kanssa kotona kun vaimo on muualla.

Buahaahaaaa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt uusi vaimo valittaa, kun mies ei jaksa mitään bilettää tai muuta. Mies uneksii rauhallisista koti-illoista entisen vaimon kanssa: Ex vaimo hymyilee empaattisesti ja toteaa, niin no minä kun jo totuin tähän että ei tarvitse passata ketään ja saa olla niin kuin haluaa, en oikeastaan kaipaa ketään tähän nyt....

Vierailija
22/27 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistyttöni nai vanhemman miehen. Oli ensin toisena naisena pari vuotta ja sitten alkoi odottamaan toivottua uutta elämää uuteen ihanaan parisuhteeseen.

Sukulaiseni oli silloin 19v ja mies lähempänä 40v. Ero oli tosi riitaisa ja omaisuudesta käytiin iso riita. Mies ei paljon pitänyt yhteyttä jo kouluiässä oleviin lapsiin kun oli niin ihana perustaa uutta perhettä ja alkaa kaikki alusta.

Sukulaiseni täytti 30v ja heitti miehen pihalle kun se ei jaksa tehdä mitään ja ei halua harrastaa mitään ja ei jaksa mitään.

Siitä miehestä en tiedä sen jälkeen paljon muuta kuin että aika paljon ryyppää nykyään ja on katkera kun ei ole kumpaankaan entiseen kotiin enää menemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasimme yli vuosi sitten minä olin varattu pienen lapsen äiti ja minun mies ehti olla yli20v naimisissa ja tehdä kaksi lasta (nyt jo täysi-ikäisiä)..

Hän sanoi minulle olevansa onnellinen, että on omaa aikaa, kun lapsetkin ovat jo niin isoja ja minä tein selväksi, että haaveilen tulevaisuudessa ainakin yhdestä pikkuisesta vielä.

Hän alkoi jo muutama kk seurustelumme jälkeen sanoa minulle, että jätetään ehkäisy pois ja niinpä jätin. Tulin raskaaksi loppuvuodesta ja nyt odotamme yhteistä rakkaus-vauvaamme ihan yli-innokkaina.

Emme ole vielä kertoneet kenellekään, koska hän laittoi vasta syksyllä avioero-hakemuksen vetämään ositukseen liittyvistä syistä.

Rakastan miestäni yli kaiken ja toivon, että kaikille suotaisiin tällainen onni, hän on myös sanonut, ettei ole koskaan käyttäytynyt ja ollut sellainen kun seurassani on, koska ei ole koskaan ennen oikeasti rakastanut.. hänen käytöstään on lähipiiri kummastellut :)

Meillä on intohimoinen, rakastava suhde, jossa arvomaailmat kohtaa. Enkä ikinä voisi kuvitella, että vaihtaisin nuorempaa..sillä miehessäni on sisäisesti ja ulkoisesti kaikki kohdillaan.

Ja minun mieheni tietää mitä on yö-valvomiset, koska on ne itse kokenut ja nähnyt myös minun lapseni kohdalla :)

Minä olen 29 ja mieheni 44.

Vierailija
24/27 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukulat on murrosiässä.

Ei käy kateeksi. Ei edes niitä teidän tulevia lapsia kun isänä on vanha pappa, joka ei jaksa tehdä mitään heidän kanssaan.

Vierailija
25/27 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naurata lasten takia

Vierailija
26/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitytään omaan elämään. 

Vierailija
27/27 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys. Pientä katkeruutta havaittavissa itsenäisillä naisilla, mutta senkus. Ovat sen ansainneet. Nuoret tytöt lukee tän teidän vänkäämisen täällä ja näkee millaisia te ootte. Miehet ei lankea tuollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi