Huipputörkeää. siis joko se maitobaari ketju, joka oli tosi pitkä, poistettiin.
Kommentit (809)
olette nyt tajunneet, että se on epäterveellistä. Toivottavasti olette saaneet kiloja lisää, ettei tule mitään psyyviä terveysvaikutuksia. kuinka kauan tämä laihdutus on jatkunut?
Konsernilaisethan eivät saa lukea tällaista vihollisen propagandaa.
Kuninkaan läskivalistus taisi alkaa 2005. Pysyviä haittoja on jo tullut. " Vapaasta" tahdostaan tähän eksytykseen osallistuvat aikuiset on jätettävä rukousten varaan mutta lapset voidaan saada ulos viranomaismenettelyllä.
Vierailija:
Olenko oikeassa kun arvelen, että yksi ja sama henkilö tässä nostelee ja keskustelee itsensä kanssa? (tasokkaasti tosin)
Ai yksi tyyppi kirjoittaa 750 viestiä? Just joo...
Sinulle joka kommentoit että konsernilaiset hyökkäävät " motiiveita" vastaan. Samalla ovelaa (kukaan ei voi tietää henkilön motiiveja paitsi henkilö itse), mutta samalla nollan arvoista argumentointia (mitä tekemistä motiiveilla on sen kanssa, onko lahkon toiminta oikein vai väärin).
Olen uskovainen ja joskus 10v sitten ollu tekemisissä maitobaarilaisten kanssa ja en ole sen koomin kuullut mitään, silloin en huomannu mitään kummallista.
Jostain luin, että MINI hameeseen????? Onpa todella siveellistä :) Yleensä näissä lahkoissa pyritään peittämään polvet tms.
Vierailija:
Jostain luin, että MINI hameeseen????? Onpa todella siveellistä :) Yleensä näissä lahkoissa pyritään peittämään polvet tms.
Mielestäni minihame sopii tuohon suutelulinjaan ihan kuin nyrkki silmään.
Toki ulkopuolisesta kuulostaa epäloogiselta, että meikkaaminen on kielletty, mutta iso kaula-aukko, pitkät hiukset ja minihame on suositeltavia. Perustelu oli muistaakseni " naisen kuuluu näyttää naiselliselta" .
Ja selasin koko ketjun. Sen jälkeen ihmettelen yhä enemmän, millä perusteella kirjoittaja (yllä) nimittää Maitobaari-nimisen uskonnollisen yhteisön johtajaa " sairaaksi henkilöksi" . Tuollaisen luonnehdinnan esittäminen nimimerkin suojissa ei vaadi kirjoittajalta suurta rohkeutta. Löytyisikö rohkeutta esittää perusteet ja diagnoosi (sairauden nimi tms)?
Olin mukana vuonna -85 rukouspiirisssä, josta tämä kaikki lähti liikkeelle. Uskon, että silloin oli ihan aitoa herätystä, saatiin armolahjoja ja uudistuttiin uskossa. Myös minulle se oli hengellisesti uuden ulottuvuuden löytämistä ja rakastumista Jeesukseen. Kävin piirissä harvakseltaan parin vuoden ajan. Loppuaikoina ennen muuttoani toiselle paikkakunnalle ihmettelin kyllä joitain juttuja ja koin ilmapiirin hieman ahdistavana. Luulin johtuvan sen omasta itsestäni...että olin vain herkkä ahdistumaan.
Näitä piirin myöhempiin vaiheisiin liittyviä kummallisuuksia on toki tihkunut korviini eri ihmisten kautta. Välillä olen ajatellut, että osa on liioittelua, joka ilman muuta liittyy tälläisiin suljettuihin piireihin. Nyt näitä satoja viestejä kahlatessani on pakko uskoa, että ei savua ilman tulta. On kovin surullista, että vihollinen voi tällä tavalla tuhota Pyhästä Hengestä alkaneen herätyksen. Eikä tämä ole historian ensimmäinen tapaus lajissaan.
Paljonko on nyt lähtenyt ihmisiä tai perheitä tämän kevään aikana? Onko kesällä lähtenyt lisää porukkaa?
Tarkkoja lukuja ei ole tarpeen täällä ilmoitella mutta tietooni on tullut että " konsernista" on lähtenyt kesän aikana lähes tusina. Eli jatketaan rukoustaistelua.
Kipinä nuotiossa
Kerma ja kevytkerma maitorahkassa.
Kesänkin aikana jo tusinan verran, ei kai tusina perhettä sentään, vaan tusina yksilöä? Keväällähän lähti jo myös kokonaisia perheitä. Toivottavasti lähtijät löytävät pian uudet seurakuntayhteydet.
Ystäväni rupesi harkitsemaan lähtöä, kun kerroin hänelle näistä keskusteluista ja pyysin miettimään asiaa.
Koko homma on valjastettu palvelemaan johtajan rahanahneutta ja sillä siisti.
Tulin itse ajatelleeksi seuraavaa: kuinkakohan julkiseksi tämä keskustelu olisi mahtanut tulla, jos johtaja (tai hänen kätyrinsä) EIVÄT olisi menneet sorkkimaan niitä alkuperäisiä Suomi24 -sivuston keskusteluja?
Itsekin innostuin asiasta vasta, kun huomasin heidän sensurointipakkomielteensä (ja rehellisesti sanottuna olipa mukana vähän näyttämisen haluakin - näytin pojille että sori vaan, Internetiä ei pysty sensuroimaan).
Vierailija:
Vierailija:
onOnko firmassa muuta erikoista kuin että palkat ovat surkeita (vai ovatko ne todellisuudessa - tuleeko esim. osa pimeänä?)?
Vierailija:
Kipinä nuotiossa
Kerma ja kevytkerma maitorahkassa.
on totta, että monet asiat ovat outoja, jotkut jopa huvittavia, mutta valitettavasti täyttä totta monen ihmisen elämässä. Ne, jotka ovat päässeet pois, ovat saaneet pahoja henkisiä vaurioita ja ne, jotka ovat vielä sisällä, elävät vieläkin todeksi näitä juttuja. Tarkoitus ei ole nauraa kenellekään. Se ei auta ketään, ei sisälläolijoita eikä ulkonaolijoita. Tarkoitus on keskustella aiheesta asiatasolla ja yrittää kaikin keinoin osoittaa, että nämä opit eivät ole Jumalasta eivätkä Raamatusta, jotta mahdollisimman moni voisi avata silmänsä ja päästä pois tuosta kauheasta lahkosta.
Vierailija:
Mitä ovat nuo ylempänä mainitut " eläinvertaukset" ? Nimim. töissä on tylsää ja haluaisin hyvät naurut.
Nimenomaan, kunnioitusta ja rehellistä keskustelua kaipaan minäkin. Niin lähtijöitä kuin lahkoon jääviäkin kohtaan. Sieltä ei ole helppo päästä pois, kun koko elämä on sinne sidottu. Eivätkä kaikki suinkaan haluakaan pois, tyytyväinen ja onnellinenkin. Mutta pois haluavien irroittautumista tulisi tukea kaikin tavoin.
Seurakunnalta toivon itsekriittisyyttä; olisiko itsetutkiskelun paikka, jos seurakunnasta lähetvät kärsivät masennuksista ja ovat anorektisia, pelokkaita ja sairaita. Seurakuntalaisethan sulkevat kaiken itseään tai johtajiaan koskevan kritiikin pois. Mitään ei oteta vastaan, vaan arvostelua esittävälle vastataan ulkoa opetellusti " minun ei tarvitse kuunnella arvostelua minulle rakkaista ihmisistä ja minun kotiseurakunnastani" . Kyllä minun kotiseurakuntani kestää arvostelua ja on valmis vastaamaan siihen. Myönnämme toki myös sen, ettei mikään seurakunta ole täydellinen. Paitsi taivaassa.
Ja kyllä, salailu ja valehtelu ei ainakaan tule helpottamaan asioita. En usko, että tästä rytäkästä seurakuntakaan selviää vaurioitta. Mikä salassa pidetään se katoilta kuulutetaan.
Tänään näyttää tulevan dokumentti aiheeseen liittyen. En tiedä onko sama dokumentti, johon on tässä ketjussa viitattu. " Kuoleman temppeli" (2006), jossa käsitellään Jim Jonesin johtamaa lahkoa.
Muistelen, että konsernissa mukana olleet ovat sanoneet, että kyseisellä lahkolla oli hyvin paljon samaa kuin Jim Jonesin jutussa. Alkoi ihan hyvänä, mutta " pimeys pyrki pintaan" . Seksuaalista hyväksikäyttöä, orjatyön teettämistä, huijausta.
Tänään keskiviikkona tv2 klo 23.25.