Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en laihdu?? Mitä ihmettä teen väärin?

Vierailija
22.01.2011 |

Olen ollut kuukauden jo laiharilla, ja syön terveellisesti. JÄtin kaikki maailman herkut ja ylimääräiset pois, ja syön terveellistä ruokaa ja useammin (ennen esim 3 kertaa päivässä ja illalla herkkujen ahmimista, nyt 5-6 kertaa, ja ilta 8 jälkeen en syö). Olen lisännyt salaattien ja kasvisten määrää jne. jne. Hedelmistä syön omenaa ja ananasta ja vähemmän/harvemmin banaania.

Tavoitepainoni oli tälle viikolle kilo miinusta, mutta paino oli jopa noussut, siis alussa laski pari kiloa ja nyt oli kilo tullut lisää.

-> lähtöpaino 82

-> tippui 2, eli 80

Tiedän, ei pitäisi tuijottaa vaakaa, mutta ennenkin olen painoa tiputtanut ja tähän mennessä olisi jo tuloksia tullut..

Vaatteetkaan ei mahdu sen paremmin päälle kuin ennenkään. Olo on tosin parempi ja virkeämpi, ja iho kirkkaampi.

Liikun myös enemmän kuin aiemmin, lenkkeilen, uin, jumppaan.

Missä vika? Iässäkö? :D

-> tänäaamuna näytti 81!!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joukset siis crossilla! Miten monta tuntia olitkaan salilla päivittäin? ;)

Eli poltit kaloreita, et nostellut pirusti painoja. Tunnin juokseminen ei kasvata lihaksia, toki vatsalihakset muokkaantuu. Läskilläkin ihmisellä lihaskunnon tekeminen on hyväksi sillä laihtuessaan (vaikka crossilla painaminen) polttaa kaloreita ja alta paljastuu lihakset jos niihin satsaa, eikä vaan laihdu hoikaksi jos juoksee.

Usko nyt 28: sielä salilla voi harjotella niinkin ettei lihakset saa kasvua. Crossilla ja juoksumatolla voi painattaa, se laihduttaa mukavasti. Ei kasvata lihaksia.

Itse käyn lenkillä ulkona, juoksu polttaa kaloreita ja tehostaa jalkojen, selän ja vatsalihasten ryhmiä.

29

toiselle kerralle oli tehty se kuntosaliohjelma, jolloin nostin niitä painoja ja tein muita juttuja, en aerobista. Olin salilla n. 1,5-2h/kerta. Kyllä mä uskon sen, että salilla voi harjoitella niin, ettei lihakset kasva, mutta mulla kyllä kasvoi ja SILTI ei paino noussut :). Kuten sanoin, en nyt tajua mitä jankkaat.... 28

Vierailija
42/42 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joiden mielestä tuo on HURJA määrä ruokaa, olette joko erittäin pienikokoisia tai sitten teillä on tosi tehokas aineenvaihdunta. Eli elimistönne ottaa tehokkaaasti talteen kaiken syömästänne ravinnosta, jolloin tosiaan ei voi syödä paljon.

Mutta me ns. normaalit ihmiset, meille tuo on oikein hyvä ruokavalio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla