Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~Heinäsirkat perjantaina~~~

21.10.2005 |

Taas minä innokkaana pinoa avaamassa, taitaa kuitenkin tämä innostus loppua pian kun tänään on ollut menkkajomotuksia, joten eiköhän se täti sieltä ferrarillaan ole meille tulossa :(

Oliks ketään joka meinaa testata tänään? Olisi niin kiva lukea plussauutisia :)

Muksaa perjantaita sirkoille!

nellariina

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nellariina, mäkin luotan nyt siihen et noi Acon10 on ihan hassuja testejä :D

Mutta tosiaan niin kauan kun täti ei tule niin on toivoa ;)

Ja niin, kuka seuraavaks testailee, että kenelle saa pitää seuraavaksi oikein huippu lujasti peukkuja? bd

Vierailija
22/24 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta kp 19/28, ja paha olo jatkunut jo kolmatta päivää. Samalta tuntuu kun ekassa raskaudessa vasta viikon 7 tienoilla, ei tosissaan okseta mutta on vähän sellanen yökkö olo ja masu tuntuu oudolta. Itse asiassa mahan pohjassa tuntuu niinkun olis jo kolmannella kuulla raskaana, jotenkin masu on tosi ison tuntunen, vaikkei se näytä siltä. Todella outoa. Yritän etten kehittele oireita mutt kun oikeesti tuntuu tältä....

Myös alaselkää särkee.

Testata aion vasta tän kuun vikapäivän tienoilla, en aio kokeilla noita ennekkotestejä kun niistä ei sit kuiteskaan tiedä varmaksi, vaan odotan sinne menkkojen alkuun saakka.

Paljon plussia viikonloppuihinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitikuu: Ihan sama täällä, sellainen olo kuin olisi ilmapallo mahassa, ja se " muljuu" , ja samanlainen turvotus kun Veetistäkin ihan ekoilla viikoilla, näyttää kun olisi pitkälläkin, mutta silloinkin se sitten tiettyjen viikkojen aikana laski takaisin normaaliksi, ennekun alkoi sitten kasvaa " oikeaa" raskausmahaa. Olipas sekava taas.. :D

Vierailija
24/24 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaudumpa minäkin nyt taas pitkästä aikaa! Viime kuussa tipahdin TODELLA KORKEELTA JA KOVAA, joten nyt en ole antanut yksinkertaisesti itselleni lupaa uskoa mihinkään tuntemuksiin... Joten siinä syy hiljaisuuteeni. Nyt ois muistaakseni kp23/25-26,joten pian pitäs/ei todellakaan pitäs tädin verailla täällä. Harmikseni vaan luulen, et täti sieltä tulee vierailulle ;( Sillä mun mies oli kovassa kuumeessa ja keuhkoputkentulehduksessa juuri, kun oli laskennalliset parhaat päivät!! Hajoominen taitaa mulle kanssa tulla,jos vaikka kun täti tulee, vaiks toiveita ei kauheesti oo...

Joku kyseli pupuilun tahtia parhaina aikoina!? Meillä touhuillaan suurinpiirtein joka toinen päivä =D.

Mites ootteko kaikki käyneet kynellä? Mä oon miettinyt meneväni nyt,jos ei tärppää. Mulle kun tehtiin sectio ekasta ja imetyksenkin oon lopettanut vasta 2kk sitten, on sellanen olo, et ois kiva tarkastaa et kaikki ois ok! Ja tottakai ois kiva tietää, et ovuloinko lainkaan??

Plussa tuulia kaikille toivottelen... malttia testailuun siskot =))

Sanna ja kipeenä kitisevä Valtteri, joka ei malta nyt millään nukkua ;(