~~~Heinäsirkat perjantaina~~~
Taas minä innokkaana pinoa avaamassa, taitaa kuitenkin tämä innostus loppua pian kun tänään on ollut menkkajomotuksia, joten eiköhän se täti sieltä ferrarillaan ole meille tulossa :(
Oliks ketään joka meinaa testata tänään? Olisi niin kiva lukea plussauutisia :)
Muksaa perjantaita sirkoille!
nellariina
Kommentit (24)
Nyt pitäs vaan päättää siirränkö toivotun la:n tuonne 31.7. jonka kone antas vai lopetanko unelmoinnin leijonavauvasta...
Mä näin viime yönä unta, että tein aamulla selkeän plussatestin. No heräsin ilosena ja singahdin etsimään pissipurkkia. Sitä ei siis tarvittu..
:' (
Huomenia!
Täällä vielä odotellaan miten käy. Eilettäin saitte uutta toivoa luotua hätäiselle. Nyt kp 25/29.. lämmöt on koholla. Toivottavasti pysyvätkin. Alavatsan oireet hävisivät eilettäin. Ei enää painetta eikä nippailua. Oiskohan sit niistä clomeista johtunut...mene ja tiedä.
Perjantain jatkoa ja hyvää viikonloppua teille kaikille!
Anteeksi, tää on vaan omaa napaa..
Tein sen aconin testin (10) tänään kp 24/28 ja siinä näkyi haamujen haamu. Äärimmäisen haalea viiva, mutta viiva kuitenkin (ei viivanpaikka). Vielä en halua innostua, mutta ensi viikolla testaan uudestaan.
Nyt pitää lähteä kylpylään..
Varovaiset onnittelut saaralle haamusta:) Toivotaan, että se siitä vahvistuu.
Piipaalle tsemppihalit! Ei kun häntä pystyyn ja parempaa onnea seuraavalle kierrolle.
Kaikille piinailijoille paljon plussatuuletuksia+++++++++++++++++
Oma napa: Heitin jo eilen toivon menemään heinäsirkkavauvasta noiden sekavien ovistesti tulosten jälkeen, mutta... tänään on siis kp 12/24-26 ja aamulla ovistesti näytti todella vahvaa plussaa!!! Tänään on siis se päivä. Enää on ongelmana se, saako tuota miestä innostumaan vauvapuuhista. Onhan tässä tietty vielä 24h aikaa;)
Jännää on, että minulla näköjään nuo ovis tuntemukset tulevat paria päivää ennen varsinaista ovista. Limoja ja nippailuja bongailin jo nimittäin pari päivää sitten ja tänään taas ei ole mitään tuntemuksia.
Mutta mikäli saan tuon miehen tänään tai illalla kellistettyä niin jatkan teidän parissanne kuumeilua ja olisihan tässä periaatteessa muutenkin mahdollisuus kun toissayönä kp 10/11 on harrastettu vauvatouhuja.
Eilinen päivä meni netissä roikkuessa, joten sen nyt huomaa tänään työmaalla :( paperipino tuossa pöydän nurkalla on aika kaamea..
piipaa: pahoittelut tädistä :((
Täältä tullaan perässä, jotenkin en jaksa uskoa raskautumiseen.
Saaralle varovaiset onnittelut plussasta, toivottavasti se viiva siitä vahvistuu.
nellariina kp19/24
Heips! Masentaa... tuskinpa mitään tässä kuussa, aamulla taas nega ja huomenna pitäis tädit tulla, nyt 27/28. Oma-napa-osuus: toisaalta lämmöt on koholla, eilen oli jopa 37.1C mikä on mulla yleensä jo kuumetta (heh, nyt vauvakuumetta!) ja maha ei yhtään turvonnut mitä yleensä ennen menkkoja. Joko on ollut myöh. ovis ja ei edes näy testissäkään kuin ens viikolla tai sitten se tod.näk. vaihtoehto että eipä ole tärpännyt tässä kuussa... Päätin että su testaan EHKÄ jos ei ole menkkoja tullut siihen mennessä, jos olen oikein reipas niin en testaa ennenkuin ens viikolla JOS tätejä ei kuulu (=tuskin;).
Saaralle onnitteluhalit!!!! :) Ihanaa että jollekkin kummitellaan! :)
Piipaalle: Nyt sitten uutta ovista kohti!!!! :) Veikkaan että olen kohta samassa jamassa. No, suklaalevy on jo varattuna kaappiin :)
T:Moonagirl 27/28 *onneksi piina kohta ohi, tavalla tai toisella*
Vapaapäivää viettelen ja ajatukset suuntaa koko ajan muuhun kuin pitäis.. eli vauvoihin <3 Tänään kp 24/30 väsymystä on, mutta oon pistäny sen ihan syksyn piikkiin.
Pahoittelut tädin yllättäneille, tiedän tasantarkaan miten kamalalta se voikaan tuntua, kun odottaa odottaa, odottaa.. ja pettyy. Itsekkin olen liian monta kertaa todennut ettei se ole niin yksinkertainen homma, tää vauvojenteko. Ja jotenkin meni jo viime keväänä usko koko onnistumiseen, mutta niin sitä täällä vaan taas kärvistellään.
Harmi Piipaa =( Mutta ensi kierrosta sitten tärppää, eiks vaan =)
Täällä kp 21/ tod.näk. 26-28.
Tänään alkoi " menkkakivut" , ihan samanlaiset ja samaan aikaan kuin viime kuussa, jolloin olin raskaana, mutta joka meni heti kesken. Nyt en kyllä testaa enää, ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä. Viime kuussa testailin haaleita viivoja vaikka menkat oli myöhässä,en saanut ollenkaan vahvaa viivaa, ja kesken meni.
Mulla on jotenkin vahva luottamus siihen, että olisi tärpännyt. En tiedä miksi, mutta tuntuu siltä. Tuo keskenmeno vaan kummittelee mielessä ja pelkään että nyt käy samoin.
Vielä tässä pitäisi piinailla 5-7 päivää. Kyllä odottavan aika on sitten piiiitkä.
Onnea kaikille haamuviivailijoille =)
että myös mulla on lämmöt aika reippaasti koholla (jopa 37.2).
mutta syy siihen on flunssa :(
Flunssassa oon koko viikon ollu. Tällä hetkellä menossa kp25/29-35. Piinaavia nämä kierron vikat päivät. Pyörryttää, väsyttää, rinnat hieman arat, mutta eiköhän nuo em. oireet johdu flunssasta. En mielestäni bongannut ees kunnolla ovista, tosin en käytä tikkuja joten hankala limojen perusteella arvailla ku välillä valuu spermaa jos on tullut hommailtua. Edellisissä kierroissa on peuhattu oviksen tienoilla joka päivä noin 4päivänä peräkkäin. Tällä kertaa tuli vain peuhattua kp 13 ja kp 16, harmittaa tuo 2päivän tauko otollisena aikana, mutta mies oli poissa kotoa. Mites muut peuhaa oviksen tienoilla?
Hei! Meillä tuli hommailtua kolmisen kertaa oviksen aikoihin, sitten pari kertaa sen jälkeen. Että ei ainakaan näin ekalla yrityskierrolla mitenkään hirveästi, silloin kun huvittaa ja jaksaa (siis sen jälkeen kun meidän touhukas poitsu on nukkumassa:), niin ja kun mies on kotona. Tylsää, meilläkin ukolla alkaa kohta joulualuskiireet niin se ei sitten oo niin paljon kotona. No, pitää jostain yrittää repiä se aika. Voi, nyt on pakko lopettaa, mun jännetuppitulehdusherkkä ranne (oho, tulipas pitkä sana) sanoo kohta sopimuksensa irti näistä tietokonehommista! Pitäkää peukkuja mulle viikonloppuna ettei tädit tulis, ilmoittelen sitten ma miten kävi! En varmaan ehdi koneelle viikonloppuna! Toivottavasti maanantaina olisi uusia plussauutisia sirkkasilta! :)
T:Moonagirl kp27/28 *piinaa, piinaa tsa tsa tsaa...*
Jaja: meillä mennään suunnilleen samoissa nyt siis 11/24, ovis ei viel mut ehkä jo huomenna. Toivottavasti saatte tänäänkin ne siimahännät liikenteeseen! Samaa yritetään täälläkin. Pahus vaan kun huomen tulee yövieraita (anoppi ja appiukko)!
Täällä tikuteltu ovista ahkerasti, mut viiva ei viel vahvistunut vaikka ovislimoja jo tullut tänään. No ei auta kuin odotella vielä. Eilen sain miehen kotiin vielä ihmisten aikaan ja pikkukakkosen projekti lähti taas käyntiin. ;)
=((((kaikille tädin yllättäneille ja =)))))) testaajille
Positiivista viikonloppua kaikille!
ensiks pahoittelut piipaalle menkoista, mutta pää pystyyn vaan ja ens kierrolla tärppiä toivotellen!!! Saaralle onnittelut haamusta ja edelleen Haamut vahvistukoot!!Täällä kp18/28-30 eli siis ei tarvis viel mitään oireitakaan odotella ja ehkä parempi olla nyt edes niitä miettimättä jos pystyy tuskin pystyn...Mäkin näin unta selvästä plussasta viimeyönä joten nyt ei edes unissaan saa rauhaa vauvakuumeelta.päätä on särkeny koko päivän mut en meinannu edes buranaa uskaltaa ottaa kun ajattelin et se vois jotenki vaikeuttaa kiinnittymistä tai hedelmöitymistä tai jotain.Plussia odotellen!
Joku kyseli tuosta oviksen aikaan touhuilusta. No meillä pupuillaan yleensä joka toinen päivä vähintään, mutta tilanteen ja halujen mukaan mennään. On yritetty välttää sellasta pakkopullaa, mutta täytyy myöntää että tässä kierrossa oli vähän sellaista makua. Kumpikaan ei oikein ollut halukas just silloin " oikeena" päivänä, mutta touhuttiin kuitenkin.
Oon nyt viikon mittaillu lämpöjä kun on koholla olleet, harmittaa kun en oviksen aikaan mitannu, nyt en tiedä onko nämä lämmöt " jääny päälle" oviksesta vain onko joku flunssa tulossa.
Jotain muuta piti vielä sanoa mutta ei muista nyt, joten myöhemmin sitten :)
nellariina
vatsaan sattuu välillä tosi paljon! Menkkamaista jomottelua on, ja välillä vihloo oikein kunnolla, alaselkäänkin sattuu.
***Mitä tämä on???*** Siis onko jollain muulla ollut tällaista?
Menkkojen alkuun pitäisi siis olla vielä 5-7 päivää. Oviksesta ja mahdollisesta tärpistä olis 8 päivää. Jotain kiinnittymiskipuja?? Normaalia?
Oisiko joku halukas ottamaan tuon listaemon hommelin hartioilleen! Mä luulen, että laitan tuon halutun la:n sinne 31.7. koska se ois vielä just mahdollisuuksien rajoissa, mutta koska en voi olla varma, että päästään ees yrittämään seuraavan oviksen aikoihin niin on minusta kivempi jos joku muu hoitaa tuota listaa! Ukko on nimittäin töissä just sillonkun pitäs puuhastella niin voipi olla aika hankalaa päästä yrittämään, joutunen siirtämään haaveen elokuuhun.
Pidän silti vielä hitusen toivoa yllä heinävauvasta vaikka toivottomalta tuntuu tällä hetkellä..
Täällä taas!
Riensin aamulla tekemään testin kun muistin, että ovulaatio oliki jo torstaina, eli tänään kulunut siitä 8 päivää ja tuli se sama olo kuin sinä aamuna kun testasin plussan Veetistä, mutta ketut, niin selkeä nega ettei ole varmaan koskaan nähty :/
Katselin kiertoja viime vuoden heinäkuusta asti, ja kolme kuukautta peräkäin on noussut kierrot ja sitten tipahtanut pienemmäksi, niin nytkin, elikkäs ensin oli 30, sitten 33, ja nyt viimeisin 36. Eli jos mentäisiin samaa kaavaa kun aikaisemmin niin nyt kierto sitten tippuisi 28.. Elikkäs elikkäs, nyt siis olisi 25/28-36(39).. Joten 3-14 päivää menkkojen alkuun.. jes.. :/ Sunnuntaina uusi testaus yritys, Veetistä näkyi plussa rv4+4, ja oviksen mukaan mulla se olisi 15.11, mutta yhden netissä olevan laskurin mukaan jo 31.10 kun lisäävät sen 2 viikkoa siihen aina..
Nännit ovat alkaneet aristaa, ihan outoa.. Onko teillä mitään vastaavaa?
Nyt loppu, ei tähän viestiin enempää omasta navasta :D
Todella kurjaa kun joillekin se täti sitten löysi tiensä :(, mutta eikö jatketa vielä yritystä? :D
Ja paljon onnea haamusta, eiköhän se siitä vahvistu :)
Gynekologini sanoi että olisi hyvä jos pitäisi pupuilujen välillä väliä 2-3 päivää että spermaan ehtii kertyä siittiöitä.. Ollaan yritetty noudattaa sitä, joskus tosin pääsee " unohtumaan" :D
Minäkin sitten tein sen testin ja nega mikä nega :( Pientä toivon kipinää antaa vielä se että menkkojen pitäisi alkaa vasta torstaina ja tuo acon10 ei kuulemma ole aivan varma. Kuullut paljon juttua että ei ole näyttänyt plussaa vaikka menkat myöhässä ja joku muu testi on näyttänyt. *valaa uskoa itseensä* Liian aikaisin testasin, ihan tyhmää, mutta sitä tämä kuume teettää :(
Nyt en ainakaan testaa ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, luulen tosin että kyllä ne alkaa.
Harmi Jenni että nega oli :( mutta ei se vielä kaikkee kerro kun niin aikaisin testasit, voi hyvinkin muuttua plussaksi *peukuttaa*
Hyvää viikonloppua kaikille, minä en varmaan jouda viikonloppuna pinoutumaan kun on niin paljon menoja, onneksi on, niin unohtuu välillä tämä piinailu.
Testailkaahan ja niitä plussia nimenomaan :)) Ketä me jännätään ekaks??
nellariina kp19/24
Täällä esikoinen kipeenä, joten kotona ollaan. Viime yö meni pipariksi ja nyt väsyttää. Pientä menkkamaista jomotusta tuntuu ajoittain varsinkin liikkeessä. Mutta muuten ei vielä merkkiä tädistä. Joten jännää on. Huomenna pitäisi (tai mielellään ei) menkkojen alkaa. Voi kun nyt olisi tärpännyt...
Täälläkin plussatilin avausta odotellaan innokkasti. Mä testaan aikasintaan sunnuntaina. Joten muutaman päivän saatte vielä mun osalta kärvistellä.
Mukavaa ja plussarikasta perjantaita!
T. mirulii kp 29/29