Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
nimiehdotuksia (suom-eng)
10.04.2006 |
Nimipohdintaa Englannissa syntyvalle suomalais-afrikkalaiselle lapsoselle. Nimilakia ei ole, joten mielikuvitus kayttoon. Ainoa vaatimus, etta nimi helppo lausua suomeksi eika ala j:lla.
Pojalle Marlo, Leon, Sebastian
Tytolle Ava, Ada, Maya, Isla
Kommentit (2)
Tytölle Aleya ja pojalle Lee. Nämä ovat kyllä aika englantilaisia nimiä, mutta jos ne saavatkin olla, niin sitten ehdotan näitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En tiedä, minkätyylisiä ovat afrikkalaiset nimet, mutta ainakin suomalaisten ja englantilaisten samantapaisesti lausuttavia olisivat esim: Aaron, Daniel, Marcus, Maria, Anna, Martin, Samuel.