PISTÄÄ VIHAKSI!!!!!!!! VAIN 3 VUOTTA JA
TEKO NOIN TÖRKEÄ JA KAMALA! Anteeksi huutaminen, mutta alkaa pänniä nämä Suomen vankeustuomiot, tuo paska ansaitsisi elinkautisen, eli loppuiäksi vankilaan. Piste.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/01/1259941/hyvaksikaytti-1-…
Kommentit (25)
eka kertalainen saa puolet vaan ja hyvä käytös ym ni se pääsee vieläkin aikasemmin.mut yritetty tappaa,mies sai 3vuotta ehdotonta josta loppupeleis istu 8kk ja sai käydä töissä muualla. että vitun hieno suomen valtio.ja mun elämä pilalla,välillä menee hyvin,sitten taas traumat palaa.taas taistellen ja taas paremmin.
Äänestäkää persuja ja rangaistukset kovenee. Ei ne kovene kun isiootit aina äänsetätte jotain demareita ja Kokomusta
Rangaistukset tosiaan naurettavia. Tällaiset rikokset aivan kauheita jo tekoina ja sitten vielä niiden pitkä kesto, aina useita vuosia. Uhri saa kestää, mutta eipä tuo rangaistukselle lisää mittaa.
saunan taakse ja niskalaukaus. Mun lapselle jos joku tollasta tekis, niin ei siitä jäis enää mitään jälelle mitä tuomita. Ja ihan ilomielin menisin vankilaankin. Rauhaa rakastava oon mut kaikki, jotka voi lapseen koskea vahingoittamis tarkotuksessa on mulle tomua muurahaisen jaloissa.
juu ei oo helppoa monellakaan siinä perheessä....onneks sai edes jonkinlaisen tuomion!
mutta mutta,kuinkahan kauan lie todellisuudessa joutuu istumaan...ja iiiiihan liian pieni tuomio.
t,se joka ties tapauksen