Millaista uutta palvelua kaipaisit?
Kommentit (25)
Poika on ollut toimintaterapeutille jonossa toista vuotta. Yksityisellä on ihan yhtä pitkät jonot. Vaikka varmasti olisi kallista maksaa itse yksityiselle, niin kyllä mieluummin maksettais kuin odotetaan vaan, eikä mitään tapahdu. Turhauttavaa, kun ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa.
Asutaan kaupunginosassa, missä asuu n. 5 500 asukasta. Täällä on kyllä ruokaa tarjolla, on pitseria, toinen, kolmas, on abc ja toinen huoltsikka. Kaikissa tarjolla samaa sontaa, mitä mun vatsa ei edes oikein kestä, on liian rasvaista ja käristettyä.
Kerran Saksassa sukuloidessa käytiin lounaalla keittobaarissa. Se oli kuin Hese, mutta hampparien sijaan tarjolla oli 8 erilaista keittoa. Eikä ne tietenkään olleet mitään laihaa kesäkeittoa, vaan ainakin mun valitsema oli ihan todella herkullista, söin sen viimeistä pisaraa myöten ja olin tietysti ihan ähky sen jälkeen.
Voi kun Suomessakin olisi tarjolla jotain muutakin pikaruokaa kuin niitä iänikuisia ranskalaisia. Ei täällä ole edes tuolla keskustassa muuta. Tietenkin ravintoloista saa sitten mitä vain, mutta niissä ei käydä ohimennen kuten noissa pikaruokaloissa, vaan siihen saa varata aina 1,5 tuntia. Ja hintakin on sitten toinen.
ihmeitä joskus vielä tapahtuu. En yhtään tykkää siitä, että kaiken pitäisi olla niin tehokasta ja etäistä.