Ei jaksa kotoa enää mihinkään lähteä
Kommentit (18)
Totta, matkailun olen lopettanut, vain lähi asioilla käyn, N66v
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Lähimmäiset ja sukulaiset ei vaan voi sitä ymmärtää ja hyväksyä. Jonnekin aina kärtetään tai ollaan tuppautumassa tänne.
Mulla ei ole tuota ongelmaa.ap
Lähtisin jos ois niitä sukulaisia missä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin jos ois niitä sukulaisia missä käydä.
Mulla on nykyään. Mutta ei kovasti kiinnosta.ap.
En minäkään enkä halua. Koti on paikka jossa kaikista maailman paikoista viihdyn parhaiten.
Juu juu mutta oletteko te kaikki vain kotona viihtyjät sitten niitä yksinäisiä vanhuksia, joita ei kukaan käy katsomassa sairaalassa tai hoitokodissa? Ei tuo aikakausilehteä tai keksejä, kirjaa tai kukkia?
Minä ein ainakaan ole! Mikään kyläluuta en ole, ja tottakai viihdyn yksinkin, mutta olen myös sosiaalinen, ihan niinkuin ihminen on tarkoitettu olemaan.
Juu riittää kun työ ja mukavat työkaverit, oma perhe ( lapset jo maailmalla ) ja jumppatunnit. Joskus harvoin teatterissa, keikalla tai ostoskeskuksessa kiertelyä. Asun pikkukaupungissa täällä ei ostoskeskusta eikä teatteria.
Mutta sitten vähän väliä on jotain sukulaisjuttuja tai sukulaiset tukkii meille. Ihan kivoja kaikki ihmiset, mutta mä en jaksa !!
No, vaikuttaahan ne sun kipeät varpaatkin asiaan.
Suomennettuna: Valiksen mies ei halua lähteä mihinkään.
Koti on paras paikka.
Matkustan kyllä, ja kotiin on aina ihana palata. Poissaolo korostaa kodin ihanuutta.
💛
Tuo on muuten totta. Olen seurannut sivusta ja päälle 60v ihmiset ei halua lähteä minnekään. Siksipä nuorena kannattaa matkustella ja reissata vaikka kaikki rahat siihen tuhlaaantuukin!
Vierailija kirjoitti:
Juu juu mutta oletteko te kaikki vain kotona viihtyjät sitten niitä yksinäisiä vanhuksia, joita ei kukaan käy katsomassa sairaalassa tai hoitokodissa? Ei tuo aikakausilehteä tai keksejä, kirjaa tai kukkia?
Minä ein ainakaan ole! Mikään kyläluuta en ole, ja tottakai viihdyn yksinkin, mutta olen myös sosiaalinen, ihan niinkuin ihminen on tarkoitettu olemaan.
No minä ainakin olen enkä edes välitä. (En ole ap.)
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mun kipeät jalat vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mun kipeät jalat vaikuttaa.
Höpö höpö. Toissapäivänä olit vielä täysi höyry päällä lähdössä jonnekin luontopolulle konkkaamaan.
Näin se menee. Lähimmäiset ja sukulaiset ei vaan voi sitä ymmärtää ja hyväksyä. Jonnekin aina kärtetään tai ollaan tuppautumassa tänne.