Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertooko miehes aikki menemisensä? Mun mies oli käynyt parturissa

Vierailija
20.01.2011 |

tänään mutta ei kertonut mulle, yleensä aamukahvilla kerrotaan mitä on ohjelmassa päivän aikana. Mua kummastutti kun tuli kotiin tukka leikattuna eikä kertonut aamulla menevänsä parturiin. Tuntuisko teistä oudolta jos miehenne kävisi parturissa muttei mainitsisi?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo vähän ilmoitusvelvollisuuttakin?

Jos oma mieheni tekisi mitä huvittaa milloin huvittaa minulle kertomatta, ajattelisin, että hän pitää minua itsestäänselvyytenä. No good.

Vierailija
2/35 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuisi yhtään oudolta, vaikka parturissa käynnit jää raportoimatta -juuri tällä viikolla oli työpäivän aikana käynyt parturissa, olin oikein tyytyväinen että oli käynyt, etukäteistietoa en tarvinnut tuosta asiasta!

miesten on helppo käydä työajalllakin kun ei kauan kestä tuo leikkuu.Eli jos kävelee parturin ovesta sisään ja kysyy pääsiskö heti leikkuuseen ni pitäskö soittaa eka eukolle ja kertoa,et mä meen nyt parturiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan thaimaalaisessa parturissa ja samalla kun leikattiin toinen parturi otti suihin?

Vierailija
4/35 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan kyllä yleensä kaikki menot toisillemme. Mutta joskus jää tollanen parturikäynti kertomatta ja monta muutakin, mitä voi hoitaa päivällä ilman että sotkee mitään lasten haku/hoito kuvioita. so?

Vierailija
5/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka odottaa puolisoltaan (joka oletettavasti on täysi-ikäinen) täyttä raporttia päivän menoista? Kai sä nyt jessus sentään näet, että äijä on parturissa käynyt kun tulee kotiin. :D

Vierailija
6/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en edes huomaa, että on käynyt parturissa :D

Vierailija
7/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli vaan provoksi tarkoitettu...

Vierailija
8/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset.

Mutta parturikäynti on kyllä niin harvinainen, ettei miehesi ehkä vain muistanut. Tuli sitten ehkä päivällä mieleen, oli vaikka muistilappu tai muistutus puhelimessa tai jotain.

Vierailija
9/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nyt olisi unohtanut sanoa, niin en siitä sentään epäluuloisena av:lle aloitusta varmaan tekisi. Ehkä ;)

Vierailija
10/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinnehän voi kävellä sisään hetken mielijohteeata ilman varausta, että ei mieheni tuollaisia kerro. Ei myöskään jos vaikka piipahtaa jossakin kaupassa ostamassa itselleen kalsarit, sukat, kirjan tms.

Mä kerron kampaajan, koska siellä menee aikaa ja se voi vaikuttaa lasten tuomisiin tai viemisiin, päivällisen aikatauluun tms.

Yleensä käydään läpi mahd. venyvät työpäivät, lääkärit ja vastaavat.

Vierailija
11/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottaa, huomaanko mä. Joskus huomaan vasta seuraavana päivänä tai en lainkaan. Käy niin useasti.

Vierailija
12/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia menojani miehelle. Mies käy leikkauttamassa hiuksensa eikä ilmoittele mulle, näkeehän tuon kun kotio tulee.

Vierailija
13/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväsaikaan on niin tiiviisti töissä ettei silloin ehdi hoitamaan esim. partussa käyntiä tms.

Työajan jälkeen suunnitelluista menoista on vähintäänkin kohtuullista keskustella kotona, meillä kun on 3 pientä lasta ja hakemisrumbaa yms. iltatouhua. En ikinä suostuisi sellaiseksi kotiorjaksi, joka antaa miehen mennä menojaan ja olettaa, että minä hoidan kaiken yksin. Ei todellakaan. Sama pätee myös toisinpäin.

Vierailija
14/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se unohtua, varsinkin jos usein käy parturissa. Toisaalta en näe syytä miksi tuosta nyt ei voisi mitään mainita.

Vierailija
15/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä varaan parturiajat hänelle :P

Vierailija
16/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedämme kaikki toistemme menot. Meillä on yhteinen sähköinen kalenteri, johon merkitsemme kaikki menot. Ihan kaikki.

Vierailija
17/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan juuri mitään. Joululomallakin se meni kolmeksi päiväksi kylpylään kertomatta ja ilmoittamatta mulle mitään. Kolmeen päivään en siis tiennyt, missä se on. Jotkut parturikäynnit on aika pientä tuon rinnalla.

Vierailija
18/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä tarvitsekaan... Sunnuntaisin yleensä palaveerataan millainen seuraavasta viikosta on tulossa, aikaavievimmät jutut yritetään muistaa kertoa tosillemme.

Vierailija
19/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mieheni kävisi parturissa. Ei nimittäin koskaan tuhlaa rahaa siihen, että ajetaan pää kaljuksi - tekee sen itse.

Mutta mitä menoihin tulee niin ei varmasti kerro kaikkia menojaan. Eikä tarvitsekaan

Vierailija
20/35 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan logistiikankin takia eli meillä on yksi auto. Mutta saattaahan tuo esimerkiksi mennä työpalaveriin keskustaan (en tietenkään tiedä kaikkea hänen työohjelmaansa) ja jos palaveri loppuu vaikka klo 15, ei jaksa enää mennä takas toimistolle ja käy asioilla ja tulee hakemaan mua klo 16. Eli hyvin voisi käydä parturissa suunnittelematta eikä se mua häiritsisi. Tai joskus käy vaikka autopesussa tai muilla asioilla korisvuoron jälkeen etukäteen ilmottelematta. Mutta pääpiirteissään tiedetään kyllä kuinka kauan toinen on poissa ja suurinpiirtein missä.