Lue keskustelun säännöt.
Harmittaa kun kaverin miehen menot menee aina kaiken edelle
20.01.2011 |
Mulla oli sovittuna kaverin kanssa pitkästä aikaa tyttöjen ilta ja eikös sen miehelle tullut joku meno ja meidän juttu peruuntui, taas. Heillä siis pienet lapset.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla