Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskarilaispoika menee arvioitavaksi!

Vierailija
20.01.2011 |

Eskarissa eräs kaverinsa on pitkään jo puhunut että miten kiva olis kun meidän "matti" tulis heille leikkimään. No äitinsä soitteli meille ja pyysi poikaamme sinne huomenna. Hieno juttu ei siinä mitään mutta vähän kummastutti kun töksäytti että " tulis vaan hetkeksi näin aluksi jotta nähdään miten leikit sujuu ja miten osaa meillä olla"...:D täytyykö tämä nyt sit ymmärtää niin että menee sinne nyt alustavasti arvioitavaksi? :D:D:D

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pelottaa ja täytyy vielä möläytellä ääneen? Kyllä mun pojallani kavereita piisaa ei mun ole mikään pakko lastani sinne viedä kun en tiedä itsekään millaisia monstereita ovat! Ap

Vierailija
22/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo ääneen sen mitä ajattelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viet poikaa sinne niin marssi reippaasti ovesta sisään ja pyydä kahvit. Sun kun pitää ensin tehdä arvio siitä millaiseen paikkaan ja millaisille ihmisille lapsesi jätät :D Maiju

Vierailija
24/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sentään 36v täällä enkä ole vielä moiseen möläyttelyyn törmännyt...ainakaan ei ihan heti muistu mieleen :D ehkä meillä päin sitten on juomavedessä jotain mikä saa ihmiset harkitsemaan paremmin sanojaan? AP

Vierailija
25/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyyhän munkin ensin tutustua paikkaan ennen kuin lapseni sinne jätän...mistä tiedän vaikka olisivatkin niitä Mikkosia tai vastaavia :D AP

Vierailija
26/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerjätköön muita kavereita sinne. ohis

Vierailija
27/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan kuinka ekalla kerralla leikit menee ja sitten sovitaan seuraavista kerroista lisää. Jos se sitten ei jollekin helikopterimammalle ei sovi, niin olkoon sopimatta. Ihan saman voi sanoa mulle takasin. Jos mun lapsi ei osaa vieraassa paikassa käyttäytyä niinkuin heillä kuuluu, ei tarvitse toista kertaa mennä heille häiriöksi. Reilu peli.

Vierailija
28/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte sitten yhdessä kiertää ja arvioida :D ei kukaan jätä lastaan moiseen paikkaan ensin varmistamatta ettei kyseessä ole jokin Adams family!

Vierailija
29/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaralles leikkikaveria jos pitäis ensin ilmoittaa että teet arvion ensin :D AP

Vierailija
30/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläpä kuule anele ketään teille leikkimään...reilu peli puolin ja toisin! Maiju

Vierailija
31/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myös. eli jonkinlainen "tarkastus" on tullut tehtyä. Miksi antaisin lapseni mennä jonkun spurkuperheen kotiin jossa on vaikka huumeita, lääkkeitä jne. pöydillä kun niitä ei meilläkään ole tarjolla. Haluan suojella lastani ja se on minun vastuullani mitä lapseni myös vieraassa paikassa saa ulottuvilleen.

Vierailija
32/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten pyytelee sinne jos noin vieras lapsi pelottaa? En mä ainakaan vie lastani kenellekään jos ensin ilmoitetaan että joutuu syyniin...ei mulla ainakaan ole tapana moisia toisten lasten vanhemmille ilmoitella en todellakaan kehtaisi olla niin juntti. Enkä mä kyllä arvioi ihmisiä tuolla tavalla tarkoituksellisesti en aikuisia enkä lapsia,. JUNTTIA!

Vierailija
33/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissa eräs kaverinsa on pitkään jo puhunut että miten kiva olis kun meidän "matti" tulis heille leikkimään. No äitinsä soitteli meille ja pyysi poikaamme sinne huomenna. Hieno juttu ei siinä mitään mutta vähän kummastutti kun töksäytti että " tulis vaan hetkeksi näin aluksi jotta nähdään miten leikit sujuu ja miten osaa meillä olla"...:D täytyykö tämä nyt sit ymmärtää niin että menee sinne nyt alustavasti arvioitavaksi? :D:D:D

OIKEASTI näin idiootteja, vai esitättekö vaan? Ei jeesus mitä sakkia, mä en tajua mikä tuossa nyt oli sitä ARVIOINTIA negatiivisessa mielessä?

Ja ihanko oikeasti te loukkaannutte, jos joku sanoo noin?Mun mielestäni on aika luonnollistakin, että ensin vieraillaan lyhyempi aika, jotta sitten puolin ja toisin näkee, miten hommat sujuu. Siitä voidaan vallan keskustellakin sen toisen lapsen äidin kanssa, ja ihan siksi, että se toinen lapsi opitaan tuntemaan. JOs lapselle tulee kylässä ahdistava hetki, on se vähän ikävää, jos vierailua on vielä tuntitolkulla jäljellä. Ihan eri asia sitten kun on opittu tuntemaan.

IHme ääliöitä olette, Maiju ja muut. Että asia saa olla päivänselvä, mutta sitä ei saa sanoa? Aika vähäisestä olette sotkemassa välejä ja lastenne kaverisuhteita.

Vierailija
34/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyttävänä? Missä on ihmisten käytöstavat, tilannetajua ja hienotunteisuus? Miten joku kehtaa sanoa tällaista kun itse kkutsuu sinne toisten lapsia leikkimään? APUA

Vierailija
35/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ensin kutsutaan sinne leikkimään ja sitten tehdään selväksi että "katsotaan nyt aluksi lyhyesti millainen se teidän lapsi on"...ei juntille tullut mieleen että sen toisen lapsen vanhemmat nyt ovat oikeutettuja katsomaan mihin sen lapsensa vievät? MOUKKAMAISTA!Kuka tahansa normaali ihminen ihmettelis moista :D:D;D

Vierailija
36/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajua ettei ongelman ysin ole lyhyt leikkiaika ;D mut hei ei voi kauhalla vaatia kun lusikalla annettu...älliä nääs!

Vierailija
37/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi sitten toiste kutsua.

Ainakaan pitkälle ei jaksa viedä jonkun piipahduksen takia, en minä ainakaan veisi.

Vierailija
38/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollu vuosien saatossa lukuisia lapsia leikkimässä ekaa kertaa enkä koskaan ole katsonut tarpeelliseksi ilmoittaa vanhemmille että saavat tulla ensin lyhyeksi ajaksi jotta voin tehdä arvion heidän lapsistaan :D:D:D eipä koskaan ole tullut edes mieleeni :D olen sitä mieltä että tuollaisia asioita ääneen laukova on se joka sotkee lapsensa kaverisuhteet! Maiju

Vierailija
39/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä etten halua viedä lastani paikkaan jossa tehdään selväksi että joutuu ensin arvioitavaksi ja sit katotaan että kelpaako :D mulle se lyhyt aika soPII OIKEIN HYVIN EN HALUAKAAN VIEDÄ LASTANI TUNTEMATTOMILLE PITKÄKSI AJAKSI. Pitää kai sit kutsua itseni sisään jotta voin tehdä minäkin arvioita heistä ja sanoa sen vielä ääneen :D AP

Vierailija
40/62 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tilannetajuton ja vähemmän hienotunteinen....valitettavasti se on sitä nykypäivää ainakin palstalaisten elämässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän