Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka noita pussikeittoja ja pata-aineksia ostaa?

Vierailija
20.01.2011 |

Tekeekö joku niistä oikeasti ruokaa vai ovatko vaan kaupan hyllyssä täytteenä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sopivia lounaaksi töihin, mukaan ei tarvitse lisäksi paljon muuta kuin joku vihannes (porkkana, tomaatti) ja voileipä.

Vierailija
2/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Vittu että jotkut on tyhmiä, oikeesti.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini tykkää yli kaiken meksikonpadasta käärittynä maissilättyjen sisään ja italianpata on nopea mökkiruokalounas.

Vierailija
4/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin uusavuton, ettei osaa laittaa ruokaa?

Vierailija
5/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs eineksiä teillä tänään tungetaan mikroon?

Vierailija
6/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä kun ollaan 2-4 viikkoa saaressa josta emme pääse käymään kaupassa.

Vierailija
7/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin enemmänkin mutta tönkkösuolaus pilaa maun ja tekee epäterveelliseksi.

Vierailija
8/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ostin. Nyt kun karppaan niin en ole ostanut.

Vierailija
9/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut myrkyt isoissa säkeissä ja lapan sieltä suoraan suuhun

Vierailija
10/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pata-aineksista vaan saa tehtyä niin hyvää pataa, etten itse muuten osaisi. Tai olisiko hyvää Italianpata-reseptiä?

Jotkut lisäaineet ovat kyllä alkaneet arveluttaa. Ja tietysti se, että oikeastaan vain makaroneista ja mausteista maksaa noissa suolaisen hinnan. Makaroneja olen vielä lisännyt valmiiseen pataan.

Vierailija
11/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sun ihmettelys kamalan fixua kyllä ollu!

ei kait se ny hyvä ihme tarkota sitä jos noita joskus ostaa,ettei osais ruokaa tehä,tai että noita syötäis joka päivä!! voi pyhä yksinkertasuus!

Vierailija
12/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon tällön! Italianpata on ihanaa niistä pussiaineksista valmistettuna ja esim tomaattikeitto pussia käytin viimeks tällä viikolla kun tein lasagnee.. tein siitä sitten tomaattikastikkeen.

Vierailija
13/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo vastaavaan viestiin, mutta liitettäköön sama juttu tähänkin, eli:

Meillä tehdään välillä italianpataa (n. 1x/kk). Lisätään kasviksia ja muita mausteita jauhelihan lisäksi. Muutoin käytämme hyvin harvoin mitään puolivalmiita / valmiita tuotteita. Enkä näe tässä mitään kummallista, miksi sinäkään näkisit?

Vierailija
14/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän porukka ainoa maailmassa joka syö Italianpataa!

Vierailija
15/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kuule ihan ok. Maailma ei kaadu siihen että joskus syö eineksiä. Eikä äidistä tule täydellistä sillä, että tekee joka ainut päivä ruuan itse kasvattamistaan vihanneksista tai luomupossusta.

Mä en yksinkertaisesti ymmärrä ihmisiä jotka elää jossain pullossa ja kuvittelee että koko maailma elää kuten hekin. Sitten jos huomaavat jotain niin päivittelevät sitä suureen ääneen, että voi kauheeta joku kuulkaa syö pussikeittoa, voi kauheeta. Ei me vaan sellasta tehdä.

Avaa ne silmäs ja katso, täällä on aika monenlaisia ihmisiä ja aika monenlaisia tapoja elää ja olla.

Vierailija
16/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ette osaa itse tehdä esim. italianpataa? :)

Vierailija
17/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä tosiaankin niin huono mielikuvitus, että ette osaa itse tehdä esim. italianpataa? :)

että ihmiset eivät tee itse italianpataa, johtuukin nimenomaan siitä, ettei heillä ole mielikuvitusta tai siitä, etteivät he osaa käyttää Googlea.

Hienoa, nyt sulle 10 pistettä, papukaijamerkki ja Nobel.

Ps. Oot itse varmaan tosi kiva, lahjakas ja ennen kaikkea mielikuvitusrikas ihminen!

Vierailija
18/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan on paljon helpompaa ostaa ne valmiit pata-ainekset kun alkaa itse alusta loppuun tekemään.

Vierailija
19/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuollaista valmispataa. Heitän sekaan usein jotain tuoretta ekstraa jauhelihan lisäksi ja seurana syödään aina raikasta salaattia. Ihan hyvää on. Ei hävetä, en tunne huonoa omatuntoa, ja pidän jokseenkin naurettavana tämän asian taivastelua.

Vierailija
20/39 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan on paljon helpompaa ostaa ne valmiit pata-ainekset kun alkaa itse alusta loppuun tekemään.

Mutta ota huomioon että tämän ketjun ap on todennäköisesti kotiäiti, jolla on aikaa vaikka kuinka. Työelämän realiteetit ja niiden vaikutus perhe- elämään eivät siis ole tuttuja siinä perheessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän