Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko naurettavampaa olla?

Vierailija
20.01.2011 |

Kuin mies joka palstailee AV:lla!!

Olen kiinnittänyt huomiota, että moneen ketjuun on vastannut myös joku mies. Mielestäni ei ole mitään nolompaa ja naurettavampaa kuin MIES joka seuraa AV:ta! Mikä säälittävä munaton vässykkä täytyy olla, että edes eksyy vauva.fi sivustolle kommentoimaan mammojen juttuja???

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä onkin nainen, joka vain sinun kaltaisiasi ärsyttääkseen esiintyy miehenä.

Vierailija
22/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä onkin nainen, joka vain sinun kaltaisiasi ärsyttääkseen esiintyy miehenä.

Täällä tuntuisi olevan lähinnä miehiä, jotka keskustelevat kuin olisivat naisia. Ja sekaan on ehkä joskus eksynyt yksittäinen nainenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailevansa. Täälläkin oli jokuaika sitten ketju jossa kysyttiin että viittäänkö myöntää, että palstaillaan. Aika moni sanoi vain lukeneensa joltain palstalta =) Tai kuulleensa kaverilta.

kuinka maskuliinista on, kun tietokoneen valikosta löytyy ihan alkupäästä vauva.fi...hihi. Toivottavasti muistat tyhjentää selaimen muistin esim. töissä, että työkaverit eivät näe missä surffaat! Ei varmaan lisää uskottavuutta.

Kyllä mun itsetunto kestää sen että luen vauvapalstaa. :D Mutta ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole itsetunto kohdillaan.

Vierailija
24/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka maskuliinista on, kun tietokoneen valikosta löytyy ihan alkupäästä vauva.fi...hihi. Toivottavasti muistat tyhjentää selaimen muistin esim. töissä, että työkaverit eivät näe missä surffaat! Ei varmaan lisää uskottavuutta.

Kyllä mun itsetunto kestää sen että luen vauvapalstaa. :D Mutta ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole itsetunto kohdillaan.

Mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että se on noloa!

Vierailija
25/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missi, joka sanoo olevansa poikatyttö. Tää löytyy lööppeistä joka vuosi.

Vierailija
26/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että se on noloa!

No niinpäs onkin. Oletko AP mies vai nainen?

Vierailija
27/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jossakin määritellyt, että Vauva-lehden AV-palstalle saavat kirjoittaa vain naiset? Vauvoillahan on pääsääntöisesti myös isät (Olen kuullut tarinan vain yhdestä lapsesta, joka sai alkunsa ilman isää) ja jotkut heistä haluavat lukea muiden kokemuksista ja jakaa omia kokemuksiaan myös tällä palstalla.

Viestiketjun avaus kertoo sen kirjoittajasta ainakin kolme asiaa:

1. Hän on sukupuolirooleihin jämähtänyt (hieman katkeroitunut) nappiverkkarimutsi (vrt. lähiömutsi)

2. Häntä hävettää myöntää itselleen (saatikka muille), että seuraa AV-palstaa aktiivisesti ja jopa nauttii siitä ja, että hän ammentaa täältä päivittäisen uutisinformaationsa.

3. Hänen mielestään AV-palstan keskustelut ovat niin ala-arvoisia, että miesten ei kuuluisi osallistua niihin mitenkään.

AV-faija

Vierailija
28/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pikemminkin Mariassa, et Jeesus syntyi ;)Hih...

Mulle on ihan sama kuka täällä palstailee. Eikun vaan isukit mukaan kans kinaamaan kumpi on parempi: reima vai ciraff? Kestovaipat vai kertakäyttöiset? ;)

Vierailija
29/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mies tällä palstalla on muka jotenkin nolo tai naurettava?!? Miehillä on tällä palstalla varmasti tosi hauskaa, kun nauravat mammojen tyhmyydelle.

Mistä tiedät kuinka paljon näistä jutuista ja kommenteista on miesten kirjoittamia, ei sukupuolta mitenkään voi varmistaa vaikka yrittäisit lukea rivien välistäkin. Miehet varmaan käyvät kirjoittamassa huvikseen provoja tänne ja nauravat sitten kun mammoilla on herneenpalot takaraivossa asti...

Vierailija
30/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistossa kukkoileva asiantuntijatehtavissa oleva, pikkumies, jolla oli tapana surfailla Demin keskustelupalstalla.

Vierailija
31/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mies joka palstailee AV:lla!!

Olen kiinnittänyt huomiota, että moneen ketjuun on vastannut myös joku mies. Mielestäni ei ole mitään nolompaa ja naurettavampaa kuin MIES joka seuraa AV:ta! Mikä säälittävä munaton vässykkä täytyy olla, että edes eksyy vauva.fi sivustolle kommentoimaan mammojen juttuja???

keskustelupalstojen olevan? Oletko käynyt seuraamassa? niitähän on mm. itsetyydytys.org, taloussanomat, erilaiset moottoriajoneuvoforumit.

Mä en ymmärrä miksi täällä naiset ehdoin tahdoin alentaa itseään, ja haukkuu tätä palstaa. Täällä on paljon hyvää tietoa, ja täältä saa todella nopeasti tarvittaessa tietoa. Eihän sitä ole mikään pakko avata niitä selkeästi typeriä ketjuja, joissa kiistellään imetyksestä tai vaipoista tai haalarimerkeistä.

En ymmärrä sitäkään, kuinka selitetään että nainen on naiselle susi... Mikäs se mies on miehelle? Eiköhän ne ole miehet, jotka on loppujen lopuksi susia ihan kaikille ( kun lähdetään yleistämään) paitsi pienelle hyvä veli-lähipiirilleen, jonka etuja sitten ajetaan viimeiseen saakka.