Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko naurettavampaa olla?

Vierailija
20.01.2011 |

Kuin mies joka palstailee AV:lla!!

Olen kiinnittänyt huomiota, että moneen ketjuun on vastannut myös joku mies. Mielestäni ei ole mitään nolompaa ja naurettavampaa kuin MIES joka seuraa AV:ta! Mikä säälittävä munaton vässykkä täytyy olla, että edes eksyy vauva.fi sivustolle kommentoimaan mammojen juttuja???

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt huomiota, että moneen ketjuun on vastannut myös joku mies. Mielestäni ei ole mitään nolompaa ja naurettavampaa kuin MIES joka seuraa AV:ta! Mikä säälittävä munaton vässykkä täytyy olla, että edes eksyy vauva.fi sivustolle kommentoimaan mammojen juttuja???

keskustelupalstojen olevan? Oletko käynyt seuraamassa? niitähän on mm. itsetyydytys.org, taloussanomat, erilaiset moottoriajoneuvoforumit.

Mä en ymmärrä miksi täällä naiset ehdoin tahdoin alentaa itseään, ja haukkuu tätä palstaa. Täällä on paljon hyvää tietoa, ja täältä saa todella nopeasti tarvittaessa tietoa. Eihän sitä ole mikään pakko avata niitä selkeästi typeriä ketjuja, joissa kiistellään imetyksestä tai vaipoista tai haalarimerkeistä.

En ymmärrä sitäkään, kuinka selitetään että nainen on naiselle susi... Mikäs se mies on miehelle? Eiköhän ne ole miehet, jotka on loppujen lopuksi susia ihan kaikille ( kun lähdetään yleistämään) paitsi pienelle hyvä veli-lähipiirilleen, jonka etuja sitten ajetaan viimeiseen saakka.

Pointti lienee AP:llä se, että miehet palstaikoon siellä moottori-itsetyydytys-urheilu-auto -palstoillaan ja mammat vauvapalstalla.

Mäkään en tajua miten yhtään miestä voi kiinnostaa mikään täällä. Tai kuinka kehtaa roikkua täällä...

Vierailija
2/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Kiitos rohkaisustasi. Täällä se sinun ihana oma munaton vässykkä kultsipuppelisi seuraa AV:tä. Harmittaako? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistossa kukkoileva asiantuntijatehtavissa oleva, pikkumies, jolla oli tapana surfailla Demin keskustelupalstalla.

Vierailija
4/31 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluita esim rakennussivustolla...jestas miten naurettavaa meininkinä siellä isot äijät hiekkalaatikolla kinaamassa ja haukkumassa toisiaan :D

Vierailija
5/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tanhuavat miehet aika hiton paljon nnaurettavampia.

Vierailija
6/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin LIdlin Linessa-mainoksessa =DDD

Vierailija
7/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tanhuavat miehet aika hiton paljon nnaurettavampia.

Vierailija
8/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin LIdlin Linessa-mainoksessa =DDD

AP

Vierailija
9/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet luomakunnan kruunu ihan selvästi.... Lol!

Vierailija
10/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksyis tänne mitenkään. Liian akkamaiset miehet on vastenmielisiä :/

Vierailija
11/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mies joka palstailee AV:lla!! Olen kiinnittänyt huomiota, että moneen ketjuun on vastannut myös joku mies. Mielestäni ei ole mitään nolompaa ja naurettavampaa kuin MIES joka seuraa AV:ta! Mikä säälittävä munaton vässykkä täytyy olla, että edes eksyy vauva.fi sivustolle kommentoimaan mammojen juttuja???

olet luomakunnan kruunu ihan selvästi.... Lol!

Vierailija
12/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Kiitos rohkaisustasi. Täällä se sinun ihana oma munaton vässykkä kultsipuppelisi seuraa AV:tä. Harmittaako? :D

Vierailija
13/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että joku nokkela hauskuuttaja keksii vastata juuri noin :)

Tosiasia on, että kuolisin häpeästä, jos paljastuisi, että mieheni seuraa tätä palstaa! Onneksi se on erittäin epätodennäköistä :)

Vierailija
14/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa myös jumpalla käyvät miehet... Jonkun bodypumpin vielä just ja just ymmärtää mutta mies muokkauksessa on niiiiin noloa....

Vierailija
15/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että ap pitää minua nokkelana. Minusta on ihan mukava välillä käydä keskustelemassa palstalla jossa enemmistö on naisia. Kun olen keskustellut miesvaltaisilla palstoilla, olen huomannut että naiset ovat aina tervetulleita mukaan keskusteluihin ja heitä kohdellaan aivan tasapuolisesti.

Täälläkin on joskus naiset luulleet minua naiseksi, kun olettavat kaikkien tällä olevan naisia.

Vierailija
16/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että ap pitää minua nokkelana. Minusta on ihan mukava välillä käydä keskustelemassa palstalla jossa enemmistö on naisia. Kun olen keskustellut miesvaltaisilla palstoilla, olen huomannut että naiset ovat aina tervetulleita mukaan keskusteluihin ja heitä kohdellaan aivan tasapuolisesti. Täälläkin on joskus naiset luulleet minua naiseksi, kun olettavat kaikkien tällä olevan naisia.

kuinka maskuliinista on, kun tietokoneen valikosta löytyy ihan alkupäästä vauva.fi...hihi. Toivottavasti muistat tyhjentää selaimen muistin esim. töissä, että työkaverit eivät näe missä surffaat! Ei varmaan lisää uskottavuutta.

Vierailija
17/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus kirjoitellut täällä muka miehenä. Ihmeen paljon arvovaltaa sillä voi kahmaista naislauman keskustelussa, joten kiusaus kävi muutamia kertoja liian suureksi. Jos ihan naisena vastailee esim. sukupuolirooleja käsittelevissä ketjuissa, tulee vastaan kritiikkiä tuutin täydeltä, mutta jos esittää miestä, aina löytyy peesaajia ja kannustajia.

Lisään tosin vielä että tuosta on jo aikaa enkä enää ilkeisi siihen ruveta. Mutta sen jälkeen olen kyllä ollut aika haka bongaamaan muita valemiehiä. ;-)

Vierailija
18/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka maskuliinista on, kun tietokoneen valikosta löytyy ihan alkupäästä vauva.fi...hihi. Toivottavasti muistat tyhjentää selaimen muistin esim. töissä, että työkaverit eivät näe missä surffaat! Ei varmaan lisää uskottavuutta.

Kyllä mun itsetunto kestää sen että luen vauvapalstaa. :D Mutta ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole itsetunto kohdillaan.

Vierailija
19/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäiskirjoittajan kanssa.

Vierailija
20/31 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se marimekkopaita siinä mainoksessa. Hösötää ja kälättää kaikilta hermot:D

Minusta on ihan sama mitä keskustelijoiden jalkojen välistä löytyy, välillä on ihan kivakin keskustella asioista sellaisen ihmisen kanssa joka ajattelee niistä ihan eri tavalla kuin itse. Ja jos vastaaja on mies todennäköisyy sille että ollaan ihan eri mieltä on aika suuri:D

Tervetuloa miehet vaan!