Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivien oikea koko

Vierailija
20.01.2011 |

Olen tuossa meinannut jos tilaisi rintaliivit netistä, mutta koon kanssa on ongelma.

Kaupassa sovittamani liivit jotka ovat olleet oikean kokoisia ovat olleet C85-C90..

Nyt kuitenkin katsoin elloksen sivulta tuota mittataulukkoa ja päätin mitata koon

http://www.ellos.fi/SplashPage/SplashPage.aspx?CategoryId=39001#modell

jonka mukaan rintojen alta olen 80cm ja rintojen päältä 92cm.. eikös tuon mukaan minulle oikea koko olisi sitten A80????

En tiedä mutta kaupoissa kokeilemani liiveissä 80cm puristi ja B kuppi on epämiellyttävä.

Pitikö tässä lähteä johonkin liivien erikoisliikkeeseen missä neuvoisivat sitten sen oikean koon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tasan 80cm? Sitten liivin ympäryksen pitäisi olla 75. Ja kuppi isompi, tuolla 75 jopa C tai D jos B ei istu 80cm ympäryksellä.

Mutta kannattaa mennä alan liikkeeseen, saatat yllättyä ;)

Vierailija
2/3 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvittää kun tällä hetkellä (liivejä mitä käytän) ympärysmitta on se 85cm ja se tuntuisi juuri sopivalta, että miten se 80cm tai 75cm edes menee jos se sitten puristaakin :D

Kai se on paras olla tilailematta netistä mitään ja käydä ihan paikanpäällä sitten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tasan 80cm? Sitten liivin ympäryksen pitäisi olla 75. Ja kuppi isompi, tuolla 75 jopa C tai D jos B ei istu 80cm ympäryksellä.

Mutta kannattaa mennä alan liikkeeseen, saatat yllättyä ;)

Munkin pitäisi kuulemma kulkea niin piukoissa tissiliiveissä, ettei henki meinaa kulkea, vaikka laittaisi hakaset ihan suurimmalle... Rintsikoiden tarkoitus olla kidutusväline?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän