Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee jee! Juoksukoulu pian puolessavälissä, sunnuntaina menee 5km!

Vierailija
19.01.2011 |

Tekis niin mieli vähän hehkuttaa kavereillekin, en ole kellekään kertonut että olen juoksukoulua alkanut harrastaa. Siinä sivussa on tippunut 5kg painoakin :) Olen niin tyytyväinen itseeni!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pohkeen sisäreunat tai miten sen nyt sanos, säären etupuolelta kumminkin, kipeytyy. Alkaa vaivata, kun tekee liian lujaa. Google varmaan kertoo tarkemmin syyt. Joten jätin sitten juoksemisen joiksikin päiviksi ja kokeilin varovasti uudelleen.

ap

onko se penikkatauti (?) rasitusvamma vai mistä se kertoo? Menikö se ohi ihan sillä viikon kertaamisella vai jouduitko lepäämään myös? Koitin viime talvena tuota juoksukoulua, ja alku meni yllättävän helposti ottaen huomioon että ylipainoa on enkä ole ikinä tykännyt liikunnasta saati juoksusta, mutta sitten alkoi tulla ikävää kipua toisen jalan jalkapöytään rasituksessa. Se meni ohi levolla, mutta samalla meni ohi sitten inspis juosta. En tiedä olisiko ollut vain huonot kengät tai sitten ihan vaan liikaa rasitusta jaloille, eli olisiko pitänyt ottaa vaan hitaammin.

Vierailija
22/23 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin viime keväänä juoksukoulun, en kuitenkaan koskaan päässyt viiteen kilometriin saakka, kun polvet alkoi vaivata. Olen kuitenkin nyt puolen vuoden ajan vahvistanut jalkojen lihaksia kuntosalilla ja pitänyt yleiskuntoa yllä kävelemällä ja hiihtämällä, ja juokuskoulun aloitan uudestaan mahdollisimman pian. Toivottavasti pääsen kesällä juoksemaan jo 5km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä me! :)

ap