Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotta voin pitää lapset mahdollisimman kauan kotona

Vierailija
19.01.2011 |

kitkuttelen Kelan tuilla. Lastenhoidontuki ylimmillään 460€ ja alimmillaan 374€. Tästä maksan vielä 20% veroa, jotta tänne maahan on varaa ottaa raiskaaja pakolaisia täyttämään Suomen luksushotellit.

Siis voi vittu!!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse luota liikaa VIERAISIIN JA TUNTEMATTOMIIN TARHATÄTEIHIN.jaksamista sulle valitsemallasi uralla kotiäitinä tai isänä.Heitä on muuten Helsingissä paljon!

Vierailija
2/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa kun ei edes kelan tuet voi olla verottomia, helvetti sentään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei veroprosenttisi ole noin korkea. Kannattaa laskea verotoimistossa uusi verokortti.

Ja toisekseen, ei niistä veroista kannata valittaa sellaisen, joka elää ihan sosiaalituilla, ethän sinä niitä veroja nimittäin maksa, vaan ne oikeat veronmaksajat, jotka sinun tukesikin maksavat.

Mutta hieno provo loistohotelleineen kaikkineen, ei nyt ehkä ihan noin tyhmiä kommentteja olisi ihan oikeassa mielipiteessä.

Vierailija
4/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilaa itsellesi uusi verokortti sosiaalietuutta varten :-)

Hiukan saat mahdollisesti helpotusta tuohon verotukseen.

Vierailija
5/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoin minkäverran tukia tulee vuoden loppuun joka kk ja antoi veroprosentiksi 19% eli prosentti vähemmän mitä kela normaalisti ottaa. Ei ole muita tuloja.

ap

Vierailija
6/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot näet vielä niiden verojen maksamisen jälkeenkin saamapuolella. Vai väitätkö sä ihan tosissas olevas suuri veronmaksaja?

Vierailija
7/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse varmaan töissä käyvä sinkku joka ei saa lapsia.Luulen että olet kateellinen sitten myös siskollesi jolla lapsia.Vammaisen lapsen isoista kelan tuista,noloa.

Vierailija
8/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroja. Miehen veroprosentti 37% + sitten toiseen työhön liittyvät helvetinmoiset ennakkoverot yms. Takaisin ei saada läheskään sitä summaa.Paitsi lasten koulutuksen yms muodossa. Ei ole juuri tarvinnut edes terveyspalveluja käyttää.

ap

Vierailija
9/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa on ja miehellä hyvät tulot, mutta veroprosentti jo tekee sen, että ei leveästi elellä. Ja sitten kun mies tienaa hyvin niin ei saada mitään lisätukia.

ap

Vierailija
10/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan korostaa että mielipiteeni ei liity mitenkään pakolaisiin, ovat tervetulleita tänne :)

Mutta siis jos esim. mies tekee kokopäivätyötä ja äiti on täysipäiväisesti kotona, ja miehen tulot on vaikka 3000 euroa, joutuu maksamaan veroa jotain 25-30 % riippuen vähennyksistä. Jos sama perhe päättää hoitaa lapset puoliksi ja molemmat vanhemmat käyvät osa-aikatyössä ja tienaavat 1500 euroa, he maksavat veron paljon pienemmällä prosentilla. Kotihoidontuki on sama molemmissa tapauksissa (kummassakaan tilanteessa ei saa korotusta). Eli vaihtoehdossa a joutuu maksamaan sama perhe enemmän veroja ja käteen jäävä osuus pienenee.

Vierailija
11/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan myös tuon pienimmän kotihoidontuen ja ilman kuntalisää ja veroprosenttini on 1%

Asuntolainaa minulla on jäljellä 75000e ja miehellä 40000e, miehen bruttotulot 2200e/kk ja veroja maksaa 17%

Meillä on kolme lasta.

Miten nää veroprosentit voi heittää näin paljon eri perheillä?

Kaveri on aikalailla samassa tilanteessa kuin me, ja maksaa kotihoidontuesta 19% veroa.

Vierailija
12/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, kuten kaikki ahkerat ja normaalit äidit. Ei muissakaan maissa höösätä lapsia kotona vuosikausia että äiti saa luistaa oikeista töistä. Ja kyllä, pidän kotiäitiyttä moninkertaisesti helpompana kuin ansiotyössä käymistä.

T- 3 lapsen äiti, joka palasi töihin 11 kk jokaisen lapsen syntymän jälkeen.

Vierailija
13/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velkaa on ja miehellä hyvät tulot, mutta veroprosentti jo tekee sen, että ei leveästi elellä. Ja sitten kun mies tienaa hyvin niin ei saada mitään lisätukia.

ap

oikeasti ajatellen aika outoa, että oman lapsen hoitamisesta pitää maksaa äidille (tai isälle). Sitten vielä kehdataan kitistä ja marista, että kun maksetaan liian vähän. Ja esitetään se vielä niin, että tässä ollaankin itse niitä veronmaksajia. Vaikka perhe on koko ajan saamapuolella, ne maksetut verot ei edes riitä omien tukien ym. maksamiseen. Mutta muut ei saa saada mitään, meille kaikki ja heti. Kun mun mies maksaa niitä veroja niin kauheesti. Itse olette velkaa ottaneet ja lapsia tehneet, oma valinta ja siitä on maksettava.

Vierailija
14/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroprosentteja? Miksi minun on sitten 19%? Mökkivelkaa on 18 000€, en tiedä vaikuttaako se mitenkään. Viime vuonnakin sain maksaa mätkyjä 200 e...

ap

Vierailija
15/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

oikeasti ajatellen aika outoa, että oman lapsen hoitamisesta pitää maksaa äidille (tai isälle). Sitten vielä kehdataan kitistä ja marista, että kun maksetaan liian vähän. Ja esitetään se vielä niin, että tässä ollaankin itse niitä veronmaksajia. Vaikka perhe on koko ajan saamapuolella, ne maksetut verot ei edes riitä omien tukien ym. maksamiseen. Mutta muut ei saa saada mitään, meille kaikki ja heti. Kun mun mies maksaa niitä veroja niin kauheesti. Itse olette velkaa ottaneet ja lapsia tehneet, oma valinta ja siitä on maksettava.

Vierailija
16/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan myös tuon pienimmän kotihoidontuen ja ilman kuntalisää ja veroprosenttini on 1% Asuntolainaa minulla on jäljellä 75000e ja miehellä 40000e, miehen bruttotulot 2200e/kk ja veroja maksaa 17% Meillä on kolme lasta. Miten nää veroprosentit voi heittää näin paljon eri perheillä? Kaveri on aikalailla samassa tilanteessa kuin me, ja maksaa kotihoidontuesta 19% veroa.

Onko korkeammalla prosentilla olevat olleet saman vuoden aikana myös äitiyspäivärahalla? Mulla oli veroprosentti yhtenä vuotena 4 %, kun olin vähän aikaa äitiyspäivärahalla ja maksanut siitä isompaa prosenttia ja sitten jäin kotihoidon tuelle.

Vierailija
17/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy molemmat vanhemmat työssä ja maksaa veroja, jotta myös sun kaltaiset loisijat voivat pitää pentunsa kotona ja nostaa Kelan tukia.

Vierailija
18/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk ikäistä kuopusta hoitoon pitkään aikaan. Esikoinen meni aikanaan vuoden ikäisenä ja näiden kahden muun kohdalla en sitä tee.

ap

Vierailija
19/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroprosentteja? Miksi minun on sitten 19%? Mökkivelkaa on 18 000€, en tiedä vaikuttaako se mitenkään. Viime vuonnakin sain maksaa mätkyjä 200 e... ap

Me siis maksetaan OIKEITA veroja, jotta sä voit nostaa kelasta lantteja maksaaksesi itselles mökkiä. Ja kehtaat vielä vinkua.

Taitaa olla mökki Porvoossa.

Vierailija
20/39 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan loisimista. Piti vähän purkautua. Mitähän pientä lisätienestiä sitä keksisi, jotta voisi loisia vähän pitempään vielä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi