Mitä päälle teatteriin?
Onko mekko liian hieno? Entä vaihtaako kukaan enää nykyään poikkukenki`ä?
Kommentit (11)
ja moni vaihtaa nykyäänkin kengät eteisessä.
Teatterissa pukeutuminen on yleensä tosi kirjavaa villapaidoista hyvinkin juhlaviin mekkoihin, mutta oma mukavuusalueeni on siinä välissä. Itse laittaisin mieleisen siistin mekon, suorat housut ja kauniin paidan tai hameen ja jonkun kivan puseron - suunnilleen samaa linjaa kuin vaikka isomummon synttäreille ;)
Kansallisteatterissa tai Svenska Teaterissa on aika hyvin pukeutunutta sakkia, pikku teattereissa suurin osa farkuissa tai vastaavissa vaatteissa.
niin vaatetus oli siististä juhlavaan. Ja kyllä ihmiset vaihtavat pikkukenkiä, ollaanhan siellä monta tuntia sisällä.
ja moni vaihtaa nykyäänkin kengät eteisessä. Teatterissa pukeutuminen on yleensä tosi kirjavaa villapaidoista hyvinkin juhlaviin mekkoihin, mutta oma mukavuusalueeni on siinä välissä. Itse laittaisin mieleisen siistin mekon, suorat housut ja kauniin paidan tai hameen ja jonkun kivan puseron - suunnilleen samaa linjaa kuin vaikka isomummon synttäreille ;)
Kyllä noilla tamineilla tulee ainakin helvetin kuuma, ellei sitten kyseessä ole joku ulkoilmateatteri!
Minäkään en tiedä mitkä ovat poikkukengät? Ovatko ne jotenkin poikittain jaloissa vai mitä?
vai olisko mahdollista että ymmärsit tahallasi väärin... Ei kai nyt semmoista.
vai olisko mahdollista että ymmärsit tahallasi väärin... Ei kai nyt semmoista.
No jos nuo kaikki tamineet laittaa, niin tuloo perkeleen kuuuma!
Kannatan erilaisuutta. Etenkin jos olet menossa johonkin "hienompaan" teatteriin eli sellaiseen joissa yleisö tykkää hikoilla juhlavaatteissa, laita itse rennon rempseät ja mukavat vaatteet, niin nautit esityksestäkin enemmän!
siellä oli kai jotain välimerkkejä ja muuta vaihtoehtoisuuteen viittaavaa joukossa - mutta armoa ei Siperiaan.
se kummasti lisää teatterinautintoa, kun patsastelee farkuissa ja virttyneessä teepaidassa juhlapukuisen kansan ystävällisten katseiden loisteessa...
Mutta huvinsa kullakin, kaikin mokomin!
Kannatan erilaisuutta. Etenkin jos olet menossa johonkin "hienompaan" teatteriin eli sellaiseen joissa yleisö tykkää hikoilla juhlavaatteissa, laita itse rennon rempseät ja mukavat vaatteet, niin nautit esityksestäkin enemmän!
riippuu teatterista ja näytöksestäkin. Mutta ei sinne millään iltapukumeiningillä kannata lähtee. Pistät silleen ku tykkäät. Ahdasmieliset kyttää toisten pukeutumista.
Suorat housut ja siisti paitakin käy. Jalkaan korolliset avokkaat tai saappaat. Mitkä on poikkukengät?