Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan karppauksesta mitä tahansa, niin minulle sen suomat edut ovat:

Vierailija
19.01.2011 |

- antaa loistavasti energiaa, olen tosi virkeä

- pärjään vähemmällä ruoalla

- maha toimii paremmin

- iho on paremmassa kunnossa

- saan syödä erittäin maukasta ruokaa rasvaa kaihtamatta

- ei "tarvitse" syödä sokeria ja viljahöttöä -> suuri vaikutus olemukseen

- olen laihtunut jo mukavasti ja ekana lähtee mahasta!!!!

En tuomitse toisten valintoja, jokainen laihduttaa tai elää tyylillään, tämä on mun vaihtoehto.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta karppauksen ideahan on jättää mahdollisuuksien mukaan hiilarit pois, joten herää kysymys mitä se karppaus sitten enää onkaan..

ei pidä paikkaansa.

Vierailija
82/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä niitä hiilareita oli enemmän kuin 20 g pvässä. En voi mennäkään niin tiukalle näiden insuliinien kanssa yhtäkkiä. Mutta karppauksen ideahan on jättää mahdollisuuksien mukaan hiilarit pois, joten herää kysymys mitä se karppaus sitten enää onkaan..

Verrattuna normaaliruokavaliooni hiilareita per ateria oli enää 0-10 paitsi ennen lenkkiä söin sen 20 g. Tarvittaessa (eli verensokerin mennessä liianh alas) jouduin toki pari kertaa syömään sen 15-20 g hiilareita.

Normiruokavaliossani hiilareita on aamupalalla 20, lounaalla/päivällisellä/iltapalalla 10-40. Tämä toimii minulla parhaiten. Toki liikun paljon, eli en osaa sanoa toimiiko nämä määrät muilla.

t. se diabeetikko, jolle karppaaminen ei sovi. Ja jos kerran karppaajat saa "menna näillä kun kerran parhaimmalta tuntuu" niin pliis, antakaa mun mennä näillä. Minäkin haluan tuntea oloni hyväksi!

tottakai saat syödä mitä haluat. Tässä ketjussahan vaan ihmiset on kertonut omalta kohdaltaan miten olo on parantunut karppauksen myötä. Eihän kukaan ole sua yrittänyt käännyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä niitä hiilareita oli enemmän kuin 20 g pvässä. En voi mennäkään niin tiukalle näiden insuliinien kanssa yhtäkkiä. Mutta karppauksen ideahan on jättää mahdollisuuksien mukaan hiilarit pois, joten herää kysymys mitä se karppaus sitten enää onkaan.. Verrattuna normaaliruokavaliooni hiilareita per ateria oli enää 0-10 paitsi ennen lenkkiä söin sen 20 g. Tarvittaessa (eli verensokerin mennessä liianh alas) jouduin toki pari kertaa syömään sen 15-20 g hiilareita. Normiruokavaliossani hiilareita on aamupalalla 20, lounaalla/päivällisellä/iltapalalla 10-40. Tämä toimii minulla parhaiten. Toki liikun paljon, eli en osaa sanoa toimiiko nämä määrät muilla. t. se diabeetikko, jolle karppaaminen ei sovi. Ja jos kerran karppaajat saa "menna näillä kun kerran parhaimmalta tuntuu" niin pliis, antakaa mun mennä näillä. Minäkin haluan tuntea oloni hyväksi!

melko vähillä hiilareilal kyllä menet...

Vierailija
84/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaajien päivittäisistä ruoìsta ja määristä,on vaikea uskoa et joku noista ihmisistä voi olla ylipainoinen.Ihan oikeesti toi ykskin joka laitto tarkasti päivän syömiset ei voi painaa paljoo päälle 40kiloa jos toi on jatkuva ruokavalio.Kuka täällä valehtelee ja kenelle?

meinaatko, että ne kymmenien kilojen ylipianot katoaa muutamassa päivässä?

Vierailija
85/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla karppifoorumilla on, et kaikesta pitää tehä korvike. Pannaria, leipää, naposteltavia...

Vierailija
86/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaamista on sekin, että valitsee rasvaksi vaikkapa hyviä öljyjä ja syö usein kalaa ( hyviä rasvoja )

ei niiden karppaajan rasvojenkaan ole pakko olla voita ja kermaa.

Se nyt vaan on yksi ääripää, ns keto-karppi.

Vierailija
87/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on lammasta, hirveä, poroa, luomukanaa ja -possua ja -nautaa.

Luomukananlihaa kun ei tietääkseni saa Suomesta (minkätakia meidän perheessä ei kanaa tai muuta siipikarjaa) syödä.

Vierailija
88/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla karppifoorumilla on, et kaikesta pitää tehä korvike. Pannaria, leipää, naposteltavia...

kun menee kauppaan niin korvikkeita on hyllyt pullollana, on joka lähtöön kevyttuotteita, "kermaa", levitettä jne jne

Vierailija
89/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaahtoamisella ja tohottamisella menetetyt ystävänne, jotka eivät halua enää olla kanssanne tekemisissä?

Oletteko myös laskeneet tunnit, joina olette puhuneet karppaamisesta?

Vierailija
90/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaahtoamisella ja tohottamisella menetetyt ystävänne, jotka eivät halua enää olla kanssanne tekemisissä?

Oletteko myös laskeneet tunnit, joina olette puhuneet karppaamisesta?

minä en ainakaan ole vaahdonnut karppaamisesta yhtään kenellekään. Joku on joskus saattanut kysyä miksi en syö jotakin tiettyä juttua ja olen vastannut että siksi koska karppaan. Aika usein tuosta seuraa jatkokysymyksiä joihin sitten vastaan. En todellakaan ole suu vaahdossa hehkuttamassa karppausta koko ajan ja kaikille. Muutenkin mua ärsyttää että jos osa karppaajista niin tekeekin niin miksi kaikki leimataan samanlaisiksi. Olen täysin toetoinen siitä että joillekin karppaus ei varmasti ole paras mahdollinen ruokavalio, mutta mulla se toimii.

Vierailija
91/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö rasvaisesta ruuasta normaalistikin?

Minusta rasvainen ruoka on ällöttävää. Sipsejä voi syödä ehkä 5 kerrallaan. Rasvaprosenttini on 20

Vierailija
92/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä rasva kuuluu ruokavaliooni, ja sitä en pahemmin kartakaan. Kiinnitän kyllä huomiota rasvan laatuun

Ja eilen on mitattu rasvaprosentti, se oli 17,9 :)

Vierailija
93/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaahtoamisella ja tohottamisella menetetyt ystävänne, jotka eivät halua enää olla kanssanne tekemisissä? Oletteko myös laskeneet tunnit, joina olette puhuneet karppaamisesta?

minä en ainakaan ole vaahdonnut karppaamisesta yhtään kenellekään. Joku on joskus saattanut kysyä miksi en syö jotakin tiettyä juttua ja olen vastannut että siksi koska karppaan. Aika usein tuosta seuraa jatkokysymyksiä joihin sitten vastaan. En todellakaan ole suu vaahdossa hehkuttamassa karppausta koko ajan ja kaikille. Muutenkin mua ärsyttää että jos osa karppaajista niin tekeekin niin miksi kaikki leimataan samanlaisiksi. Olen täysin toetoinen siitä että joillekin karppaus ei varmasti ole paras mahdollinen ruokavalio, mutta mulla se toimii.

tuo on monelle juuri sitä vaahtoamsita ja käännyttämistä :) eihän karppauksesta saisi puhua mitään, näkeehän sen täällä palstallakin!

Vierailija
94/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö te rasvaisesta ruuasta? Pekonista vaikka?

Vierailija
95/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse suhtaudutte kasvissyöjiin, etenkin sellaisiin, jotka puhuvat joka tilanteessa oman ruokavalionsa paremmuudesta? Vähän osviittaa on näissä tälläkin hetkellä aktiivisina olevissa keskusteluissa. Meinaan vaan kun täällä niin moni karppaaja itkee, miten heidän ei muka anneta olla rauhassa karppaajia...

Vierailija
96/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun selitetään täysin terveelle ja hoikalle ihmiselle, joka syö vt:sti, että sunkin pitäisi vaihtaa ruokavalioon kermaa, punaista maitoa ja voita. Oksettava ajatuskin!!!

Vierailija
97/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse suhtaudutte kasvissyöjiin, etenkin sellaisiin, jotka puhuvat joka tilanteessa oman ruokavalionsa paremmuudesta? Vähän osviittaa on näissä tälläkin hetkellä aktiivisina olevissa keskusteluissa. Meinaan vaan kun täällä niin moni karppaaja itkee, miten heidän ei muka anneta olla rauhassa karppaajia...

mikä on aihe, ruoakvalio vai auromerkki, ei kukaan jaksa toisen jatkuvaa vaahtoamista. Tässä onkin kyse siitä, mikä sitä vaahtoamista on. Kun kysytään karppauksesta, eikö siitä saisi kertoa mitään? Kun haukutaan fanaatikoksi, pitääkö olla hiljaa ja kääntää toinen poski? Kertokaa nyt miten käyttäytyä.

Jatkuvasti ihmiset korostavat, että tämä ruokavalio sopii minulle, miksi sitä pitää koko ajan kyseenalaistaa?

Vierailija
98/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti ihmiset korostavat, että tämä ruokavalio sopii minulle, miksi sitä pitää koko ajan kyseenalaistaa?

ja tuoda esiin?

Vierailija
99/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun selitetään täysin terveelle ja hoikalle ihmiselle, joka syö vt:sti, että sunkin pitäisi vaihtaa ruokavalioon kermaa, punaista maitoa ja voita. Oksettava ajatuskin!!!

kyllä ollaan sitä mieltä että pyörää ei tarvi alkaa keksiä uudestaan. JOs joku voi hyvin nykyisellä ruoakvaliolla, niin sehän hienoa! Sitten kun joku valittaa painoa/väsymystä/iho-oireita/vatsakipua tai muuta ja vinkkaa karppauksesta niin johan taas olet tuputtamassa "uskontoasi" :)

Vierailija
100/115 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja karppaajat ovat usein vielä tällaiselle terveelle ja hoikalle näissäkin keskusteluissa nälvimässä, että NIIN mutta minäpä olenkin TERVE [toisin kuin sinä].

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan