Riikka Purra, 42 594 ääntä ensimmäisen kauden kansanedustajana, Suomen historian ylivoimaisesti vakuuttavin kusetus
Petti pahasti kaikki 42594 äänestäjäänsä. Nasset ministereiksi ja missä halpa pensa? Köyhiltä ei leikata. Tirsk. 🤭
Kommentit (16)
Joko poistitte mun aloituksen ja kopioitte otsikon kokonaan?
Lol mitä luusereita. 😄
Persujen pr-osasto paikkaamassa damagea :D Sori, ei onnistu.
Hävettäis olla yksi noista tyhmistä, mutta onneksi en ole.
Kaikki pel.let täällä näköjään päivystää ja kunnon ihmiset on lomilla.
Millaisia on persujen äänestäjät, mikä osuus ääriryhmiä? Vedättäkö pienryhmä koko puoluetta?
No itse äänestin Riikka Purraa ja olen edelleen tyytyväinen. Politiikka on kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
No itse äänestin Riikka Purraa ja olen edelleen tyytyväinen. Politiikka on kompromisseja.
😬😬😬
Vierailija kirjoitti:
Kerro missä ne kompromissit on? Niin, niitä ei edes ole. Persut petti ihan kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kompromissi sitä, kun pitää valita nassen ja ihan tavallisen äärioikeistolaisen väliltä?
Tällainen keissi mitä nyt on ollut sataa vaan lisää kannattajia ps:n laariin.
Odottakaa kun tulee seuraava gallup.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen keissi mitä nyt on ollut sataa vaan lisää kannattajia ps:n laariin.
Odottakaa kun tulee seuraava gallup.
Mitähän logiikkaa nämä käyttää, jos nazzius ja fazzismi on jotain kannatuksen kasvattajia?
Petti vähäosaset äänestäjänsä.. Heti ilkesi kääntää takkinsa, että kurjistamine on pakko... Mikä kiero valehteleva nainen. 👍
Noin monta hölmöä. 😄