Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lausutte Toys"r"us ?

Vierailija
17.01.2011 |

Lelukaupan nimen siis.



Ärsyttää, kun kuulee joidenkin sanovan Toisrus. :D

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin sanon "litili".



Vierailija
42/44 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

filologian opiskelijaa - se mun kaveri joka kaikki sanat lausuu väärin (tahallaan tai tahattomasti, tahtomatta oppia), niin pitäisi muuten myös teitä yliopisto-opiskelijoita tosi tyhminä ihmisinä.



Hän pitää kaikkia akateemisia tosi tyhminä - sanonut näin suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Hän pitää kaikkia akateemisia tosi tyhminä - sanonut näin suoraan.

Vierailija
44/44 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


ja ääsmarket. Ihan kiusallani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan