Lue keskustelun säännöt.
Miten lausutte Toys"r"us ?
17.01.2011 |
Lelukaupan nimen siis.
Ärsyttää, kun kuulee joidenkin sanovan Toisrus. :D
Kommentit (44)
filologian opiskelijaa - se mun kaveri joka kaikki sanat lausuu väärin (tahallaan tai tahattomasti, tahtomatta oppia), niin pitäisi muuten myös teitä yliopisto-opiskelijoita tosi tyhminä ihmisinä.
Hän pitää kaikkia akateemisia tosi tyhminä - sanonut näin suoraan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hän pitää kaikkia akateemisia tosi tyhminä - sanonut näin suoraan.
Samoin kuin sanon "litili".