Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koko päivänä päässyt Wilmaan.

Vierailija
11.03.2011 |

Eilen aamulla ilmoitin poissaolon ihan onnistuneesti, tänään ei IE ole koko päivänä voinut näyttää sivua. Outoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei mitään hyvää.

Lapset hyviä oppilaita mutta vain jostain negatiivisesta siellä jankutetaan ja ilmoitellaan.



Kuten esim.. Kynä on kootna, lapsi myöhästyi minuutin yms.



Ei ikinä mitään positiivista tullut Wilman kautta ikinä.



Ja viestit ei mene edes perille sen kautta opettajille. Tai jos menee eiväöt vaivaudu vastaamaan.

Vierailija
2/4 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wilmaan tulee paljon negatiivisia ilmoituksia. Opeta lapsellesi huolellisuutta. Meistä wilma on todella hyvä keksintö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei mitään hyvää. Lapset hyviä oppilaita mutta vain jostain negatiivisesta siellä jankutetaan ja ilmoitellaan. Kuten esim.. Kynä on kootna, lapsi myöhästyi minuutin yms. Ei ikinä mitään positiivista tullut Wilman kautta ikinä. Ja viestit ei mene edes perille sen kautta opettajille. Tai jos menee eiväöt vaivaudu vastaamaan.


Ikinä en ole saanut mitään negatiivista wilman kautta enkä kyllä muutenkaan. Muutama tunnilta myöhästyminen, so what.

ap

Vierailija
4/4 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mitään tämän kaltaista mistä kirjoitat. wilmaan on kätevää laittaa poissaolot ja lähettää opettajalle viestiä.

Wilmasta näkee kokeiden ajankohdat ja todistukset yms.

Käytän mielelläni wilmaa

Ikinä ei mitään hyvää.

Lapset hyviä oppilaita mutta vain jostain negatiivisesta siellä jankutetaan ja ilmoitellaan.

Kuten esim.. Kynä on kootna, lapsi myöhästyi minuutin yms.

Ei ikinä mitään positiivista tullut Wilman kautta ikinä.

Ja viestit ei mene edes perille sen kautta opettajille. Tai jos menee eiväöt vaivaudu vastaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi