Esko Eerikäinen Voicelle: Martina petti minua!
No sepä se syy sitten olikin: eli Martina on pettänyt Eskoa jo jonkin aikaa. Siksi ei mimmi itse ole ollut julkisuudessa paistattelemassa ja selittelemässä.
http://www.voice.fi/index.php?mw=&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=2…
Kommentit (59)
Kaikista pahinta varmaan olisi, jos tää toinen mies on Eskon kaveri ja yhteinen tuttu...
No tätähän täällä onkin jo näköjään epäilty, joku jo osoittanut syyttävää sormeakin Eskon tanssikaveria kohti. Aika törkeä temppu jos näin todella on asia.
Auts, eipä ihme että Eskolla on loukattu olo. Säälin kaveria kyllä todella, eipä ole viimeiset vuodet varmaan muutenkaan olleet niitä helpoimpia!
tappelu mistä omaisuudesta :D? Eihän noilla mitään henkilökohtaista omaisuutta ole. Niillähän on laskutkin ulosotossa :) Vuokralla asuvat, joten eipä tartte asuntoakaan jakaa :)
Firmat on ja firmojen mahdollinen omaisuus/velat pysyy firmoilla. Mahtaako olla Ky vai Oy-firmoja, vai toiminimiä vai mitä lie? Enpä ole tutkinut. Mutta se on sitten eri tarina se. Kumman nimissä nyt sitten mitäkin on missäkin firmassa... tai jos Oy on helpompaa...
Säälin molempia. Miksi piti mennä pettämisen tielle. Jos heille tulee ero, niin miten he tulevat taloudellisesti toimeen? Leipä on tiukassa ja lanteita vatkaten ja iltapäivälehtien otsikoissa esiintyen ansaittava.
mutta mä kyllä ihmettelen että miten käytännössä pienen lapsen äidiltä onnistuu pidempiaikainen rinnakkaissuhde? Jättikö se lapsen Eskon hoitoon ja lähti "jumppaan" vai miten käytännössä järjestyi aikaa rinnakkaissuhteelle? T. 2 pienen lapsen äiti jolla ei ole aikaa edes syödä rauhassa, saati sitten rakentaa kaksoiselämää
Seksisuhde oli alkanut vauvan ollessa 6kk. Samalla yrittivät miehen kanssa toista lasta...onneks ei tärpännyt! Mietittiin muiden kavereiden kanssa, että uskomatonta miten joku jaksaa vielä tuossa pikkuvauvavaiheessa lähteä vieraisiin, kun siinä kohti hormonihuuruissa jo sen oman miehen kanssa ei ne seksipuuhat aina nappaa, ja tällä ollu kahden kans petipuuhat vuoden ajan! Hän järkkäs asiat niin, että valehteli olevansa kaverin luona milloin nukkumassa univelkoja, milloin tyttöjen iltaa viettämässä...kaveri ei tiennyt tästä tietenkään mitään ja asia paljastui sitä kautta... Meitä on moneen junaan, näköjään! En millään lailla hyväksy kummankaan pettämistä, mutta jotenkin se tuntuu ehkä luonnollisemmalta että mies lähtee vieraisiin siinä kohtaa kun talossa on pieni vauva, eikä se vaimo joka on toipumassa synnytyksestä...
tosiaan aika hyvin, että on jaksanu sekstailla 6 kk synnytyksestä ja vielä kahden kanssa.
irtain omaisuus. Ei sen tarvitse arvokasta olla jotta siitäkin riita syntyy..
Sana omaisuus kattaa laajasti erittelemättä kaiken omaisuutesi. Sisältäen esim. villasukat ja tehosekoittimen ja tilin saldon.
Säälin molempia. Miksi piti mennä pettämisen tielle. Jos heille tulee ero, niin miten he tulevat taloudellisesti toimeen? Leipä on tiukassa ja lanteita vatkaten ja iltapäivälehtien otsikoissa esiintyen ansaittava.
No ihan samalla tavallahan se leipä on tähänkin mennessä sinne vuokrakeittiön pöytään heillä tuotu, lanteita vatkaten ja keltaisen lehdistön sivuilla esiintyen. Jokuhan täällä on jo kertonut, että tulotaso itseasiassa tällä parilla paranee tämän eron myötä ja esim. yksinhuoltajana saa paremmin tukia yhteiskunnalta kuin pariskuntana.
Toinen huoraa minkä ehtii ja toisesta en tiedä. Kummallakaan ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa. Martinasta tulee uusi Tuksu, joka myy keikoillaan persettä ja on muutenkin pihalla kuin lumiukko.
irtain omaisuus. Ei sen tarvitse arvokasta olla jotta siitäkin riita syntyy..
Sana omaisuus kattaa laajasti erittelemättä kaiken omaisuutesi. Sisältäen esim. villasukat ja tehosekoittimen ja tilin saldon.
myös koiran huoltajuus (taitanee olla Martinan nimellä) tulee varmaan esiin lapsen huoltajuudesta puhumattakaan. Maallinen omaisuus taitaa olla enimmäkseen yrityksen nimissä tai leasing-sopimuksilla, mutta riidoilta tuskin voidaan välttyä. Mitenköhän sille paljon hehkutetulle tempur-sängylle ja luxus-peitteille ja -tyynyille nyt käy?
kyllähän tässä tyhmempikin tajuaa että aikansa riitelevät ja melkein eroavat ja sitten antavat anteeksi ja palaavat yhteen! Julistavat taas julkisuudessa "löysimme toisemme uudelleen" jne jne. Kuuluu "juonen" kuvioon!
Eikös ne kerran jo häänsäkin peruuttaneet ?
Hohhhoijaa....
Voi masennus. :(
Voiko noin tyhmä ollakaan. Ihan oikeesti. Kaikki annettu tarjottimella ja mikään ei riitä. Ei hyvä malli lapsellekaan. Olin aiemmin sitä mieltä, että turhaan tätä paria parjataan. Harmittaa. Kaikesta välittyy nyt kuva, että vain mies on ollut se vastuullisempi osapuoli. Mutta onko hänkin sitten tahollaan pettänyt Martinaa?
Mistä näistä tietää muut kuin ihmiset itse. Hirveetä häröilyä. Ei hyvä.
nii mä käsitin ku ne yhes jaksossa meni hankkii jotain kiinteiatömaailmasta jonku 4h+keittiön? ja sittenhän ne remppas sitä vielä siinä ohjelmassa?
Mitä mä sanoin! Eli oletettu uusin valloitus tosiaan on rikkaampi ja menestyvämpi (ilmeisesti myös to-del-la paljon nuorempi) kuin Esko Ensio. Taisi vuokralla asuminen ja luottojen makselu kyllästyttää.
Todennäköisesti tää nuori kundi itse ei viitsi Martinan kaltaista kouluttamatonta tiukkapipoa kovin kauaan katsella, eli saattanee suhteen poikanen kuihtua nopeammin kuin Martina itse luuleekaan. Ja sitten ollaan taas kaipaamassa Eskon tutun turvallisille käsivarsille...
Kyllä on. Kyseinen pikkupoika on kyseessä oleva henkilö.
No ainakin samanlaisia yhdyssanavirheitä tuntuu myös tämä poikanen tekevän kuin Martinan blogiteksteistä ollaan saatu huvittuneina lukea. Esimerkkeinä vaikkapa "jäte maksut".
Vanhemmat vaikuttavat todella epäkypsiltä ja itsekkäiltä.