Esko Eerikäinen Voicelle: Martina petti minua!
No sepä se syy sitten olikin: eli Martina on pettänyt Eskoa jo jonkin aikaa. Siksi ei mimmi itse ole ollut julkisuudessa paistattelemassa ja selittelemässä.
http://www.voice.fi/index.php?mw=&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=2…
Kommentit (59)
mutta mä kyllä ihmettelen että miten käytännössä pienen lapsen äidiltä onnistuu pidempiaikainen rinnakkaissuhde? Jättikö se lapsen Eskon hoitoon ja lähti "jumppaan" vai miten käytännössä järjestyi aikaa rinnakkaissuhteelle?
T. 2 pienen lapsen äiti jolla ei ole aikaa edes syödä rauhassa, saati sitten rakentaa kaksoiselämää
Se on monesti nähty Helsingin yössä muitten kanssa tanssimassa ja pussailemassa. Ihan jopa omin silmin
kun itsekin on käynyt keikkamatkoilla höyläämässä muita.
Molemmat noista pettää toisiaan.
kirjoitellut itsestään? Olen kyllä yllättynyt, että asia menikin näin päin...
tätähän täällä on jo epäilty, nyt vain kysymysmerkkinä, kuka on ollut tuo toinen mies?
Tuskin heistä kumpikaan on ihan puhtaita pulmusia tässä asiassa. Varmasti molemmilla on omat seikkailunsa ollut tässä vuosien aikana. Toki stereotypia baareissa eksoottista tanssia työkseen tanssivista saattaa olla hieman leimaava, mutta totta varmaan ainakin se toinen puoli. Ja kerran kun on harhaan astunut, se seuraava harha-askel on edellistä helpompi ottaa.
Ehkä Eskoa loukkaakin nyt Martinan salasuhteen pitkäkestoisuus? Kai se on olevinaan eri asia sekoilla jonkun nimettömän tyypin kanssa yhtenä iltana kuin ylläpitää vaki-suhdetta jonkun saman tyypin kanssa ja lähestyä tätä monessakin mielessä...
että ýhessä vaiheessa täällä oli muutamiakin niitä eskon salarakkaita kirjottelemassa.
Ja oikeesti, onhan noita nähty tosissaan helsingin yöelämässä julkisestikin eskon kanssa joten ei tää ero kokonaan martinan vika ole
"Seiskan tavoittama Esko Eerikäinen ei halua enää peitellä hänen ja Martina Aitolehti-Eerikäisen aviokriisin syytä.
- Martina petti minua ja jäi oikein rysän päältä kiinni. En voi jatkaa avioliittoamme, Esko sanoo Seiskalle.
Aviokriisissä on siis mukana myös kolmas henkilö, joka on Eskolle entuudestaan tuttu.
- Tiedän todella hyvin kenen kanssa Martina on minua pettänyt, Esko sanoo.
Esko on parhaillaan kotona Victoria-tyttärensä kanssa. Hän aikoo jättää avioeropaperit vielä maanantaina Helsingin käräjäoikeuteen. Martina ei ole kommentoinut aviokriisiä julkisuudessa."
skaban vuoden turhimman julkkiksen tittelistä. :D
Oikeasti, murtunut mies seiskan haastattelussa klo 6 maanantaiaamuna..
taitaa kertoa että se on ollut enemmän kuin yksi pano.
Joten varmasti loukkaa syvemmin.
Mitäs jos heidän liitossaan on ollut sallittua pienet yhden kerran syrjähypyt. Meitä kun on joka lähtöön.
Mutta nyt on ollutkin kyse jostain vakavammasta.
Eli sovitut rajat on ylitetty, siksi ero.
Kun kaikkihan sen tietää että esko se on hoidellut montaakin muuta
Eli teidän mielestä martina on se paha koska sillä on ollut suhde yhen kanssa mutta esko puhdas pulmunen kun käy panemassa keikkamatkoilla ja helsingin yössä. eiköhän ne molemat oo syyllisiä tähän
vanhempien kaikki asiat on jatkuvasti mediassa esillä. Nyt ei vielä ymmärrä, mutta joku päivä ymmärtää ja osaa lukea. Ja koulukaveritkin osaa...
Olisivat nyt hiljaa ja hoitaisivat eronsa sivistyneesti, lapsen tähden.
Ihanan symppiksiä. Me ollaan mun miehen kaa ihan just samanlaisia. Ihana se Marttiinan autolahja, ja vitsi mikä ääliö kätilö siellä ultrassa.
Tää sarja avas mun silmät ihan täysin, ennen oon ollu vähän epäileväinen onko ne nyt niin kivoi. Mut on ne. PAljo ihanampii. Ihqui.
Ai mut onx tää sittenkin joku muu ketju eikä se mis keskustellaan siit ohjelmast. Hups.
mutta mä kyllä ihmettelen että miten käytännössä pienen lapsen äidiltä onnistuu pidempiaikainen rinnakkaissuhde? Jättikö se lapsen Eskon hoitoon ja lähti "jumppaan" vai miten käytännössä järjestyi aikaa rinnakkaissuhteelle? T. 2 pienen lapsen äiti jolla ei ole aikaa edes syödä rauhassa, saati sitten rakentaa kaksoiselämää
Seksisuhde oli alkanut vauvan ollessa 6kk. Samalla yrittivät miehen kanssa toista lasta...onneks ei tärpännyt! Mietittiin muiden kavereiden kanssa, että uskomatonta miten joku jaksaa vielä tuossa pikkuvauvavaiheessa lähteä vieraisiin, kun siinä kohti hormonihuuruissa jo sen oman miehen kanssa ei ne seksipuuhat aina nappaa, ja tällä ollu kahden kans petipuuhat vuoden ajan! Hän järkkäs asiat niin, että valehteli olevansa kaverin luona milloin nukkumassa univelkoja, milloin tyttöjen iltaa viettämässä...kaveri ei tiennyt tästä tietenkään mitään ja asia paljastui sitä kautta...
Meitä on moneen junaan, näköjään! En millään lailla hyväksy kummankaan pettämistä, mutta jotenkin se tuntuu ehkä luonnollisemmalta että mies lähtee vieraisiin siinä kohtaa kun talossa on pieni vauva, eikä se vaimo joka on toipumassa synnytyksestä...
että minua loukkaisi miehen pettäminen juuri tuossa elämänvaiheessa ehkä eniten, kun itse on niin kiinni vauvassa, kroppa vasta palautuu jne. Se tuntuisi tosi loukkaavalta, vaikka toki se sitä olis nytkin kun lapset on isompia.
Mut tarkoitin et yleisempää taitaa olla se, että miehet lähtee vauva-aikaan vieraisiin kuin naiset...mutta näköjään sitten tätäkin tapahtuu!
tulla kaunis erotaistelu. Lapsen huoltajuus sekä omaisuuden jako. Kovat ajat on molemmilla edessä.
Haluaisimpa olla kärpäsenä katossa kuulemassa heidän riitansa ja Martinan kielenkäytön.
Varmaan kyseessä on pitempiaikainen suhde ja se tässä Eskoa eniten loukkaa. Toki jokaisessa suhteessa on ne ihan omat säännöt ja rajat sovittuina ja ilmeisesti nyt raja on ylitetty. Ehkä tää toinen on oleillut heidän kodissaan, tavannut lasta, osallitunut elämään noin yleisestikin? Kaikista pahinta varmaan olisi, jos tää toinen mies on Eskon kaveri ja yhteinen tuttu...
tätähän täällä on jo epäilty, nyt vain kysymysmerkkinä, kuka on ollut tuo toinen mies? Joitakin veikkauksia: joku Eskoa rikkaampi, tunnetumpi ja menestyvämpi.