Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennukseen taipuvainen mies...

Vierailija
16.01.2011 |

ihan sairaan rasittavaa, kun mies on tietyn väliajoin hetkellisesti masennuksen kourissa ja silloin makaa naama harmaana kotona - nämä kestää yleensä n.3 päivää ja sitten taas on ennallaan

mies on luovan työn tekijä ja nämä kaudet osuvat työprosessin tiettyihin vaiheisiin, ihan ymmärrettävää, mut ei jaksais

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä voi vaihtaa kerran vuodessa ilman maksua. Vaihda sellaiseen joka hymyilee 24/7, 365vrk/v.

Vierailija
2/4 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät usein tule ajatelleeksi miten raskas rooli "terveellä" miehellä on. Miehet vain ovat puupäisiä ja tunteettomia idiootteja, kun eivät tajua koskaan edes auttaa.

Minulla on mies, jolla on masennusjaksoja. Itselläni on myös vaihtelevia kausia juuri luomisen takia. Meissä on se ero, että mies ei osaa puhua olostaan mitään, minä taas osaan sanoa että "taas se alkaa". Tiedän myös koska olo loppuu ja uusi nousu käynnistyy. Ilmoitan senkin hänelle, elämä on niin helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se raskasta, joo. Mutta hei sä kuitenkin tiedät että siitä se tokenee ja se kestää sen muutaman päivän.

Mä en meinaa just nyt jaksaa itse:( Miestä on hoidettu masennuksen takia useampi vuosi. Ei oikein meinaa parantua millään, aina vaan tulee takapakkia toisen perään. Tällä hetkellä yritän vaan kovasti pysyä itsekin pinnalla jotta jaksan lasten kanssa. Tää on tosi rumaa ajatella näin, mutta joskus tekis mieli vaan ottaa lapset kainaloon ja juosta pois kotoa:(

Vierailija
4/4 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä masennusjakso, josta selvisi pitkän terapian avulla ja osittain sen avulla nuo nykyiset jaksot ovat varmaankin noin lyhyitä, paljon raskaampaa oli silloin myönnetään

voimia sinulle,

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän