Apu kummilasten lahja asiassa?
Elikkäs minulla on neljä kummilasta ja olen aina pyrkinyt ostamaan heille samanarvoiset lahjat. Mielestäni se on reilua kaikkia kohtaan... :)
2-vuotiaalle tytölle ostin Brion valkoisen hellan/uunin. Hinta noin 40e. Lisäksi ostin leikkiastiaston hinta noin 15e. Valmis paketti. :)
3-vuotiaalle pojalle ostin autot kirjan (iso) hinta noin 23e. Hänelle pitäisi vielä keksiä jotain...?
2-vuotias poika, en yhtään keksi mitä, vinkkejä?
7-vuotias poika, en keksi, vinkkejä?
Elikäs, vinkkejä, mitä ostan jotta tulisi suunilleen samanarvoiset lahjat kaikille. Ei tarvii olla euron tarkuudelle, mut kympin tarkuudella. :) Siis jokaisen lahjaan käyttäisin noin 55e...
Kommentit (9)
Elsa Beskowin kirjoja?  Meillä 2,5v tykkää kovasti Hattulan väestä ja Tonttulan lapsista.
7v:lle esim Suomen Lasten Kalevala?
Mut en halua antaa pelkästään kirjaa.... Jotain lelua, mutta mitä? Nää kaikki kummilapset ovat minun sisaruksien lapsia, sisarukseni ostavat myös omille lapsilleni, ovat heidän kummeja, arvokkaita lahjoja. Niin on aina ollut ja varmaan tulee aina olemaan... :)
3-vuotiaalle voisi ostaa jotain Autot-teemasta lisää. Esim. Legon Duploja (jos Duplot eivät ole liian lällyjä).
Rakentaako 2-vuotias Brion junarataa? Jotain erikoisia osia siihen (romahtava silta, asema tms.)?
Meillä tyttö sai Muumi-tietokoneen 2,5-vuotiaana, ja tykkäsi jo silloin.
saa tuohon hintaa jo vaikka jonku pleikka tms. pelin
mahtas 7v poika tosiaan ilahtua lasten kalevalasta..
hohhoijaa =D
Tatu ja patu kirjoista ja vaikka Tatu ja Patu Suomi-lautapelistä
Mikä peli on nyt 7 vuotiaiden suosikki? Itsellä ei sen ikäisiä poikia, ni en tiedä... Mut ehdotuksia vielä 3 ja 2v pojan lahjoihin kaivataan? Just tilailen lahjoja netistä. :)
Tatu ja patu kirjoista ja vaikka Tatu ja Patu Suomi-lautapelistä
Olisin kauhuissani, jos lasteni kummit ostaisivat jouluksi noin kalliita lahjoja! 30 € riittää, ja sekin voi olla liikaa.