mikä meitä Suomalaisa vaivaa???? missä on käytöstavat???
Olin kaupungilla vauvani kanssa ja näin kun vanha mummo (varmasti yli 80v) tuli ulos kaupasta ja häneltä tipahti rollaatorin päältä kori maahan. Ostokset "pitkin katua" ja ihmiset vain kävelivät ohi. Siis todella törkeää!!!!! Minä sitten keräsin mummon ostokset takaisin koriin ja vielä kiinnitin korin rollaattoriin. Miksi ihmiset eivät auta toisiaan? Suomessa kadulle voi ihan rauhassa vaikka kuolla, ei todellakaan tarvitse pelätä että kukaan soittaisi apua paikalle. yms....
Kommentit (5)
Mä menin auttamaan, nostin mummon ylös ja aloin keräämään tavaroita. Kun toinen mummo taapersi paikalle, niin tämä kaatunut mummo syytti mua suurinpiirtein hänen tavaroidensa varastamisesta. Ei kiitosta ei mitään. Äksyili vain mulle. En ole sen jälkeen toiste auttanut ketään tuntematonta.
vanhat ihmiset ovat niin itsekkäitä. en minäkään auttaisi. vaativat jopa että pienten heikkojen lasten pitäisi heille antaa paikka julkisessa.
ja odottelevat kotona että heillä käydään ja heille soitetaan, voisivat joskus itse sotitaa ja ilahduttaa muita.
Ei osata käyttää isoja eikä pieniä alkukirjaimia oikein, välimerkit joko puuttuvat tai niitä on koko romaanin tarpeisiin yhdessä lauseessa. Suomessa voi kirjoittaa mitä tahansa minne tahansa miten tahansa, eikä edes osata hävetä. Minne tämä maa on menossa?
Ei osata käyttää isoja eikä pieniä alkukirjaimia oikein, välimerkit joko puuttuvat tai niitä on koko romaanin tarpeisiin yhdessä lauseessa. Suomessa voi kirjoittaa mitä tahansa minne tahansa miten tahansa, eikä edes osata hävetä. Minne tämä maa on menossa?
onneksi sinä olit kuitenkin paikalla!:)