Miksi en aloittaisi sellaista puhelinpalvelua, että yksinäiset saisivat soittaa minulle?
Siinä mulla olisi jotain tekemistä. Ketään en kuitenkaan lupaa auttaa missään asiassa, mutta mun kanssa voisi jutella. Mulla olisi aikaa. Se sopisi mulle. Jos on köyhä niin ei tarttis maksaa mitään. Jos on rikas niin voisi tehdä mielensä mukaisen lahjoituksen jollekin mun tilille tarjoamastani palvelusta. Mitäs sanotte?
Täällä av:llä olen oppinut rupattelemaan niitä näitä ja mulla on jo kolme ihmistä, jolle päivittäin pidän seuraa puhelimitse. Jos soittaa skypellä niin ei maksaisi mitään soittajalle. Joku aikarajoitus pitäisi olla, jos muutkin soittaa, jotta en pitäisi seuraa vain yhdelle.
Kommentit (14)
Ei mulla tartte mitään erityistä annettavaa olla, kunhan pidän seuraa kaipaavalle seuraa. Niin, sitä rupesin miettimäänkin, että millä mainostan palvelujani. Voisin antaa numeroni vaikka kirkon diakonissalle - miettimällä jotain saattaisi keksiä. Hyväntekeväisyyttä ja jotta mulla itselläni olisi jotain tekemistä, ei mitään yksinäisten tilanteen hyväksikäyttöä, businestä. Ei mun tartte erottua muista. Ne jotka soittavat auttaviin puhelimiin soittakoot niihin jatkossakin. Minä vain pitäisin seuraa yksinäisille, sairaille, vanhuksille. Kenenkään kotiin en halua mennä.
Etkö yhtään mieti, mitä kaikkia ahdistelijoita saat perääsi, kun jaat puhelinnumerosi? Jos sinulla on lapsiakin vielä, niin en tekisi noin.
Ei mulla tartte mitään erityistä annettavaa olla, kunhan pidän seuraa kaipaavalle seuraa. Niin, sitä rupesin miettimäänkin, että millä mainostan palvelujani. Voisin antaa numeroni vaikka kirkon diakonissalle - miettimällä jotain saattaisi keksiä. Hyväntekeväisyyttä ja jotta mulla itselläni olisi jotain tekemistä, ei mitään yksinäisten tilanteen hyväksikäyttöä, businestä. Ei mun tartte erottua muista. Ne jotka soittavat auttaviin puhelimiin soittakoot niihin jatkossakin. Minä vain pitäisin seuraa yksinäisille, sairaille, vanhuksille. Kenenkään kotiin en halua mennä.
vapaa-ehtoiseksi vaikka SPRlle ja päivystäisi jossain auttavassa puhelimessa? Siellä voisit olla anonyymi.
Idea olisi just olla ihan vain rupatteluseuraa niin kuin jo olen joillekin per päivä.
Kun omat kaverit ovat jälleen kerran liian kiireisiä ja paskantärkeitä edes tapaamaan sen harvan kerran kun samalle paikkakunnalle osumme, tekee mieli itkeä. Olisi ihanaa jutella jonkun ihmisen kanssa esim. päivän uutisista, vaihtaa mielipiteitä vähän kaikesta jne.
t. seurankipeä
Siitä sitten vain ystäväpuhelinta perustamaan ja numerot jakoon. Siitä se lähtee. Ja kysyntääkin näyttää jo olevan.
Eikös se siitä lähde? Blogiin voisin aina välillä myös kirjoitella jotakin "ystävilleni".
omaisetkin voisivat ostaa palveluja, jossa joku soittaa yksinäiselle ihmiselle vaikka melko säännöllisestikin. Ja niitä lisärahoittajia voisi hankkia erilaisista järjestöistä ja osallistua sitten vaikka johonkin plan-iltaaan tai kummishow:hun ja promota omaa firmaa kaikille yksinäisille ja yksinäisten kaukaisemmillekin omaisille.
Soittaisivat minullepäin! Voisin tietysti soitella teidän yksinäisille sukulaisillenne, jos teillä itsellänne ei ole aikaa.
Just miehen kans mietittiin että voisin tehdä samaa :) Podittiin, mitä rupeaisin tekemään äitiysloman jälkeen, ja naurettiin että sehän olisi tällaiselle räpätätille unelmaduuni!
Siitä vaan yrittämään, joku prepaid numero tosiaan, ettei hullut pysty selvittämään nimi tms tietoja.
Jos löytyy lisää porukkaa jotka haluaa rupatella, niin antakaa vain Prepaid-numeronne mulle niin lisään listaan. Jos ryysistä tulee, niin jakoon menevät soittajat. Ja jokaiselle soittajalle sit kait joku vastaavista sopii parhaiten.
Mut huomaa, että suurin osa soittajisa olisi noita teroja.
Miksi asiakkaasi soittaisivat juuri sinulle?
Kuinka tavoitat heidät?
Tekisitkö sen hyväntekeväisyytenä vai bisneksenä?
Miksi kukaan maksaisi tällaisesta palvelusta?
Mitä erityistä annettavaa sinulla on, jolla erotut muista? (auttavia puhelimia yms. on ollut olemassa vuosikymmenet)