kehukaa jotain halpaa kännykkää, pitää ostaa taas uusi.
ostin lokakuussa uuden kännykän, nokia 2720fold, jonka olen muutaman kerran pudottanut lattialle ja nyt se on sitten kai niin rikki, että kännykkäkauppaan pitää mennä. ei toi muutenkaan toimi, radio ei toimi jne.
Kommentit (18)
Olen hankkinut omani juuri siksi, että se on kestävä. Joo, on pudonnut monta kertaa ja kestänyt senkin hyvin. Ja mikä parasta, siinä on taskulamppu! :o)
Halpa kosketusnäyttö ja mulla kestäny ihan ehjänä, vaikka tiputtelen sitä jotenkin yhtenään lattialle/asfaltille.
Tosin niissä joissain on kuulemma teknisiä ongelmia, mut mulle ainakin sattunut täysin toimiva :)
korkeintaan kännykkään laittaa. toi viimeisin maksoi 69€ ja kesti 2,5kk, en joka toinen kk viitsisi uutta ostaa, eli halpa pitäisi olla, ei ne kuitenkaan kestä.
ja siis ihan puhelin, ei mitään älysellaista.
onko kellään 1616? pitäisi kanssa kai olla kestävä??
Jos olet kyllästynyt jatkuvaan rikkimenemiseen, niin hommaa Nokian 3720. Ainakin mulla ja miehellä pelittänyt jo vähän pidempään kuin moni muu. On siis se roiskevesitiivis ja pölytiivis ja kestävämpi malli.
olen joutunut maksamaan siitä 1 kännykästä 90 ja en ole vieläkään saanut kännykkää älkää uskoko Pointshopin mainosta.. ei niillä edes ole kännyköitä shopissa..
täältä saa eurolla kännykän!!
Linkkii samsungin kännykkään: http://www.pointshop.fi/vip/signup_freepointstosamsunge1080.asp?rpid=18…
Linkki Nokian 1800 kännykkään: http://www.pointshop.fi/vip/signup_freepointstonokia1800.asp?rpid=5930&…
muistaa kännyköittenne mallinumeron?
Mulla on joku nokialainen mutta en todellakaan tiedä mikä numero;)
Takaosa on vihreä ja edessä sivuilla keskellä vihreää.
maksaa elisan kaupassa 119€, mutta onkohan oikeasti hyvä? mulla tippuu kännykkä koko ajan lattialle ja ainakaan toi 2720 hajos jo kahdessa kk:ssa.
tarttis oikeasti olla kestävä.
Jos jostain löydätte, niin Nokian C1 maksaa noin 50 euroa ja on hintaisekseen asiallisen näköinen ja akunkin pitäisi kestää hyvin.
Tai sitten jos oikeasti haluat sellaisen että kestää, niin valitse esimerkiksi noin 150 euron hintainen Samsung Xcover 271. Kestävä rakenne ja kestää myös kunnolla vettä.
maksaa puhelimesta paljoa, en edes yli saataa euroa, mulla on joku karma, että kaikki mun puhelimet on ihan paskoja ja joudun viemään niitä huoltoon koko ajan. tämä on eka kun hajoaa näin totaalisesti.
että halvalla ja hyvää, mutta taitaa olla mahdoton yhtälö.
Samsung Xcover (E2370) 90e
Samsung B2100 Xplorer 95e
Molemmat valmistajan mukaan iskunkestäviä (ainakin kuoret, elektroniikka sisällähän nyt kestää tai ei kestä).
Mä uskallan väittää että n. 50e puhelin tuskin tule ekestämään jatkossakaan.
Itse satsaisin vähän kestävämpään vehkeeseen, vaikka maksaisi sen 100e (mikä ei puhelimesta edes mielestäni ole kovin paljoa)
mä siihen vettä kaada, mutta tippuilee koko ajan. mutta ei vaan ollut tuolla esisashopissa myynnissä.
taitaa sitten olla toi nokia 3720, sitä on nyt moni kehunut tai toi samsung xcover 271.
vaikeeta ja rahan tuhlausta ostaa puhelin kahden kk välein.
Todella hyvä ja halpa ja on vielä älypuhelinkin. Selkeäkäyttöinen ja hyvät näppäimet!