Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaako miehesi omaa aikaa ns. salakavalasti?

Vierailija
14.01.2011 |

Eli sanoo menevänsä kauppaan ostamaan purkin maitoa ja sitten käykin samalla motonetit, k-raudat ym. vaikkei niihin olisi mitään asiaa? Ja aikaa kuluu vaatimattomat kolme tuntia. Tai jää suoraan töistä johonkin pyörimään?

Kyllä minäkin pääsen omiin menoihin mutta se on niin erilaista, sovitaan viikko etukäteen että käyn lenkillä 17-17.45 keskiviikkona, ja mies vahtii lapsia tämän ajan. Mutta jos miehellä on joku meno, siihen tulee aina jotain ekstraa että voi olla mahd. kauan pois kotoa.

Ällöttää. Tuli vaan mieleen tuosta miehen jatkuvaa kaupassakäyntiä koskevasta ketjusta.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotte asian nin että meillä harrastetaan seksi kello 21.00, olit paikalla tai et...osallistuminen on vapaa ehtoinen :) no ei vaan.... antakaa miehien mennä, me ollaan taatusti paremmalla päällä kotona, tehdään koti töitä ahkerammin jne...ei kaikki miehet kuitenkaan "luvattomilla" asioilla ole vaikka joskus pitkäksi menee. Neuvottelemalla saatte myös omaa aikaa! Kokeilkaapas että yllytätte miestä menemään moneen paikkaan ja olemalla pitkään tai annatte roskan vientiin oikeasti vaikka 3 tuntia aikaa, tämän jälkeen yllätätte hänet ihanalla seksillä niin aivan taatuusti on toinen meininki!!! ;) M36

just, tyypillinen miehen vastaus. Kun vain nainen levittää jalat useammin, niin kaikki on hyvin.

Vierailija
62/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, klassisia pettäjien tunnusmerkkejä. Missä on aivonne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoisin että mieheni neuvottelisikin sitä aikaa eikä "varastaisi", ilmoittaen siis aikovansa käydä ostamassa maitoa ja sitten tullen viiden tunnin kuluttua takaisin tehtyään 15 omaan hyvinvointiinsa liittyvää asiaa.

Lisäksi on kyllä otettava huomioon sekin, että kun kumpikin kuitenkin olemme kokopäivätöissä, on se toiselle aika raskasta kun toinen vetää näitä pitkiä yllätyspoissaoloja. Omaa aikaa joo, mutta yllätyksenä ja näin paljon? Ei sitä hyvitä se jos sitten vähän aikaa myös osallistuu yhteisiin kotitöihin. Kun kysymyshän ei ole siitä että mies on mun pikku apurini, vaan lähtökohdan pitäisi olla että me hoidetaan hommat puoliksi.

antakaa miehien mennä, me ollaan taatusti paremmalla päällä kotona, tehdään koti töitä ahkerammin jne...ei kaikki miehet kuitenkaan "luvattomilla" asioilla ole vaikka joskus pitkäksi menee. Neuvottelemalla saatte myös omaa aikaa! Kokeilkaapas että yllytätte miestä menemään moneen paikkaan ja olemalla pitkään tai annatte roskan vientiin oikeasti vaikka 3 tuntia aikaa, tämän jälkeen yllätätte hänet ihanalla seksillä niin aivan taatuusti on toinen meininki!!! ;) M36

Vierailija
64/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin mies katoaa roskista viemään kolmeksi tunniksi, ja sitten sille pitää siitä hyvästä tarjota "ihanaa seksiä"! Voi vittu mitä paskaa. Ei ole naisen osa hääppöinen tässä maailmassa.

Kokeilkaapas että yllytätte miestä menemään moneen paikkaan ja olemalla pitkään tai annatte roskan vientiin oikeasti vaikka 3 tuntia aikaa, tämän jälkeen yllätätte hänet ihanalla seksillä niin aivan taatuusti on toinen meininki!!! ;) M36

just, tyypillinen miehen vastaus. Kun vain nainen levittää jalat useammin, niin kaikki on hyvin.

Vierailija
65/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tiedän että on silloin just siellä missä sanookin olevansa.

Vierailija
66/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä sillä on loppujen lopuksi tämän ketjun kannalta? Omaa aikaahan sekin on ja ärsyttävää. Vai pitäisikö jotenkin ajatella, että "niin tietysti, no eihän tässä mitään ongelmaa sitten olekaan"?

Vierailija
67/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en elä niin, että olisin hänestä jotenkin riippuvainen. Mies tulee ja menee omia aikojaan, minä elän omaa elämääni. Joskus menee viikko, että en edes tajua kaivata, että missä se mahtaa olla ja sanoikohan se menevänsä johonkin.

Vierailija
68/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kuulostaa ihan hirveeltä.. ihan ku miehillenne ois pakkoa se kotona oleminen? mun mies tulee ainaki ilolla töistä kotiin, eikä haluais lähteä minnekään, vaan on mieluummin perheen kans kotona. enemmänki se mua patistaa lähtemään ettei mun aina tartteis olla kotona. ja kotona ollessaan hän osallistuu lasten hoitoon yhtä paljo ku minä. mutta tyytyväinen olenki, ja perheemme tuntuu olevan onnellinen, vaikka sitä ei koskaan voikaan muiden puolesta sanoa.:)

Vierailija
69/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähtee monesti käymään jossain nopeasti ja aikaa menee tunteja. itse hoidan lapsia kotona ja olis kiva saada itsekin omaa aikaa. Jos yritän lähteä niin että heivaan lapset miehen hoidettavaks(en saa muuten omaa aikaa kun kerran kuussa)niin mies uhkaa lyödä. ja en voi muuta kun jäädä hoitaa lapsia ja kohta mies päättää lähteä jonnekin.

yks ilta lähti kaverin kanssa kahville 8 aikaan illalla, saapui kotiin aamuyöstä klo 5. oli käyny toisenkin kaverin kanssa kahvilla ja vielä baarissakin. ja minä huolestuneena odotan kotona kun ei vastaa puhelimeen. näin meillä.

Vierailija
70/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kuulostaa ihan hirveeltä.. ihan ku miehillenne ois pakkoa se kotona oleminen? mun mies tulee ainaki ilolla töistä kotiin, eikä haluais lähteä minnekään, vaan on mieluummin perheen kans kotona. enemmänki se mua patistaa lähtemään ettei mun aina tartteis olla kotona. ja kotona ollessaan hän osallistuu lasten hoitoon yhtä paljo ku minä. mutta tyytyväinen olenki, ja perheemme tuntuu olevan onnellinen, vaikka sitä ei koskaan voikaan muiden puolesta sanoa.:)

taas näppärästi saatiin käännettyä ilmiö naisen syyksi.

Meillä ainakin tästä ongelmasta on syntynyt noidankehä. Mies lähtee lottoamaan ja viipyy 4 tuntia. Mainitsen asiasta. Seuraavalla kerralla kun mies sanoo lähtevänsä lottoamaan, olen jo valmiiksi vihainen, kun tiedän, ettei se pidä paikkaansa.

Silti useiden keskustelujen jälkeen ei voi myöntää, että se lottoaminen kestää oikeasti sen 4 tuntia. Sanoisi heti lähtiessään, että aikoo samalla käydä veljensä luona ja kierrellä muissa kaupoissa ja vielä vähän ajella muuten vain, mutta ei. "Ihme nalkutusta kun ei edes lottoamaan voi mennä."

Vierailija
71/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiasta suoraan. Hän voisi helpotttua kun saisi kerrottua asiasta. Tai sitten haluaa huokaista ja vetää henkeä, kuten joku edellä mainitsi.

Vierailija
72/72 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas näppärästi saatiin käännettyä ilmiö naisen syyksi. Meillä ainakin tästä ongelmasta on syntynyt noidankehä. Mies lähtee lottoamaan ja viipyy 4 tuntia. Mainitsen asiasta. Seuraavalla kerralla kun mies sanoo lähtevänsä lottoamaan, olen jo valmiiksi vihainen, kun tiedän, ettei se pidä paikkaansa. Silti useiden keskustelujen jälkeen ei voi myöntää, että se lottoaminen kestää oikeasti sen 4 tuntia. Sanoisi heti lähtiessään, että aikoo samalla käydä veljensä luona ja kierrellä muissa kaupoissa ja vielä vähän ajella muuten vain, mutta ei. "Ihme nalkutusta kun ei edes lottoamaan voi mennä."

en tosiaan tarkottanu sitä että ois naisen syy. Minusta vain kuulostaa hirveältä. Ois ehkä pitäny tarkentaa sitä että mielestäni se miehen käytös kuulostaa kamalalta. Jos mulla ois samallainen mies ni ois ihan hirveetä, enkä tosiaan itseäni siitä syyttäisi! Tahdoin vain ilmaista ymmärtäväni sen että toi on vääryys. Mutta ilmeisesti täysin väärillä sanoilla! Anteeksi väärinkäsitys..:/