Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV38 ja mielenterveyteni alkaa pettää :`(Olen niin väsynyt

Vierailija
14.01.2011 |

Meillä on alle 3v kaksoset ja odotan kolmatta viimeisilläni. Olen aivan loppu. Lapset ovat sairastelleet ja olen heräillyt yöllä. Mies on ollut koko ajan töissä ja en ole saanut yhtään vapaa-aikaa tästä kodinhoidosta (kuukausiin). Kun sitten pyysin vapaapäivää jolloin mies hoitaisi lapsia niin se ei järjestynyt osittain miehen töiden takia osittain miehen omasta ymmärtämättömyydestä. Seksiä kinuaa melkein joka ilta, ja siihenkin alan olla väsynyt.

Nyt minulla on mennyt kuppi nurin. Aamulla huusin täysillä pihalla (omakotialue) miehelle että hän on itsekäs kusipää, paska, mulkku. Itkeskelin koko yön. Miehen tultua töistä nukuin 3h. Olo on hyvin sekava ja outo. Ahdistunut. Itkuinen. En halua enää tätä vauvaa enkä jaksa mitään. Ei ole ketään kenelle voisin puhua. Olen aina ollut suht tasainen. En ole koskaan menettänyt kontrollia ja alkanut raivoamaan pihamaalla. Mitä ihmettä teen? Olenko sekoamassa? Auttakaa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai halusitko pysyä kotona ja saada rahaa? Niin maka kuin petaa.

Vierailija
2/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastaminen on kamalaa. Meillä oli ennen joulua ja olipa taas kevyempi olo,kun se meni ohi. Sanot tiukasti miehelle, mitä haluat ja mitä et. Kyll nyt tartteisit omaa aikaa edes huilataksesi. Mulla la ens viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä järjestää itsellesi lapsenvahti jotta saat nukuttua. kroonioselta univajeelta alkaa kuulostamaan...

Tsemppiä!

Vierailija
4/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, sä olet varmaan ihan poikki, ja kyllä ne raskaushormonit kanssa myrskyjä aiheuttaa.

Onko sulla ketään muuta, joka vois tulla auttamaan? Onhan tuon ikäiset kaksoset aika työllistäviä, ja noin viimeisillään raskaana, ja mies varsin ajattelematon. Pystytkö mitenkään puhumaan miehen kanssa, että olet oikeasti väsynyt, ja että haluat levätä, ja että sun tarvitsee levätä nyt. Sitten kun vauva syntyy, niin... Ettet sairastu masennukseen synnytyksen jälkeen.

Tai ota mies neuvolaan mukaan, ja ota siellä puheeksi lepo, josko terkkari saisi miehen ymmärtämään jotain.

Vierailija
5/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ainakaan loppuraskaudesta tehnyt mieli seksiä juuri ollenkaan. Muistan miten vitutti jo ne raskausajan vaivat. Valvoin närästyksen ja kusella juoksujen vuoksi hirveän paljon. Ja sulla vielä kaksoset ennestään. Nostanpa sulle ap hattua et olet kummiskin näin pitkälle jaksanut. Olisko aika puhua sille miehellesi et NYT tarvitset sitä omaa aikaa ja haluat levätä. Ei sen tarttee pillua joka ilta saada, pärjää normaali mies vähemmälläkin.

Vierailija
6/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneella on paskanen loppu.

Vierailija
7/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä sekoamassa ole..raskaushormoonit voi heittää tunteet ihan toiseen laitaan. Parasta tietysti olisi jos saisit jonkun levähdyshetken, jos se ei onnistu aiemmin, niin voisitko ajatella, että sitten kun kolmas lapsi syntyy niin otat ihan rauhallisesti siellä sairaalassa ne pari päivää ja nautit valmiista ruuasta, siitä että siellä ei tartte kotihommia tehä tai kaksosia hoitaa.

mutta tietysti olisi hyvä jos saisit edes sen yhden vapaapäivän itsellesi ja saisit nukkua kunnolla. Voisitko kenties pyytää neuvolasta apua eli sitä kautta saada vaikka yhdeksi päiväksi hoitoapua?

Minulla on itsellä kotona taapero ja olen myös viimeisillään raskaana ja vaikka kaikki on ok (mies tekee kotitöitä parhaillaankin kun taapero on nukkumassa) niin kyllä välillä iskee tunne, että ei jaksais enää päivääkään olla raskaana ja että tekis mieli vaan saada olla ihan yksin jossain.

tsemppiä sinulle

Vierailija
8/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiltä voit saada apua jaksamiseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi