Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tunnetko rehtoreita?

Vierailija
30.12.2010 |

Millaisia ovat siviilissä? Mielikuvani on sellaisesta jäykästä, viisaasta, vähän pelottavasta miehestä. En uskaltaisi puhutella teitittelemättä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksesi on varmaan lähellä totta.

Vierailija
2/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi rempseä tyyppi. Mukava, mutta "höryää" aina kauheella kiirreellä paikasta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehiä, että naisia.

Tuntemani miesreksit ovat vallan ihania, rentoja tapauksia. Viisaita toki, mutta eivät tuo sitä esille.

Ja muutama tuntemani naisreksi on ihan toista maata. Tiukkapipo, jäykistelijät vanhan kannnan kannattajia.

Noitaa naisia välttelen ja puhun vain jos on pakko. Miesten kanssa juttu luistaa ja huumorilla mennään.

Vierailija
4/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vakipanona viereisessä talossa asuva naisrehtori.

Vierailija
5/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin rehtoriksi.

Vierailija
6/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani kun ovat opettajia.

Ihan normaalia sakkia ne on. Jotkut jäykkiksiä toiset rentoja ja mukavia ja kolmannet siitä väliltä.

Lapsuuden yksi hauskimpia muistoja on kun yksi rehtori oli meillä käymässä ja nauroi niin kamalasti että putosi penkin päästä lattialle nauramaan. Kai se pikkuisen taisi olla kännissäkin.

Vierailija
7/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä ehkäpä vähän samankaltaisia kuin Ap kuvaili. :)

Vierailija
8/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanhempi mies ja vähän sellainen minä tiedän kaiken -tyyppi. Kun osaa suhtautua niin ihan mukava tapaus.

Pari muutakin tunnen mutteivat ole mitään parhaita kavereitani. Mukavanoloisia, ammatti ei vapaalla millään tavalla näy eli ovat ihan kuin muutkin.

Vierailija
9/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni on rehtori, joten jäävään itseni siitä:).

Lisäksi tunnen yhden rehtorin, joka on perheystävämme. Arvoiltaan vihreä ja hyvin maanläheinen ja rento tyyppi. Meitä on moneksi, monissa ammateissa.

Vierailija
10/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat kaikki hyvin erilaisia. Mukavia, rempseitä, reiluja, mutta myös nipoja ja elämänsä työlle uhranneita..

Rehtorilla on opettajankoulutus sekä lisäksi opetushallinnolliset opinnot.

Vierailija
11/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tunnen aika hyvinkin. Yksi on vallanhaluinen tärkeilijä mutta lupsakka seuramies (lähellä eläkeikää) , toinen humaani ja empaattinen keskustelija (alle 40-vuotias nainen). Kumpaakin sinutellaan töissä ja muualla yleisesti. :D

Vierailija
12/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko ryhtyä rehtoriksi korkeakoulupohjalta? Sosionomi siis olen. Opinnoissani on mielestäni paljon juuri tuohon työhön sopivaa, luonteessani myös.

Vierailija
13/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia tyyppejä molemmat. ;)

Ja tunnen työni puolesta myös muitakin rehtoreita, jotka myös mukavia, ei pahaa sanottavaa, PAITSI yksi, joka on täysin kajahtanut (nainen). :D

Vierailija
14/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia ihmisiä. MInun ystäväni ovat melko vaudikasta ja rentoa porukkaa, mutta on niitä muunkinlaisia... KOulutus minulla on FM eli aineenopettaja ja siihen kouluhallinnontutkinto päälle. Sosionomi ei ole pätevöittävä tutkinto...

Vierailija
15/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeilijöitä eivät ole kummatkaan. Vaikka hyvin erilaisia ovat. Ei tulisi mieleenkään teititellä, tosin olen tuntenut heidät jo ennen kuin heistä tuli rehtoreita.

Vierailija
16/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika montakin. Nykyinen pomoni on ärsyttävä epävarma pilkun nussija, joka yrittää peittää sen taakse oman nuoruutensa ja epävarmuutensa. Pukeutuukin kuin vanha ukko. Varmaan on kotonakin pistänyt eukon nyrkin ja hellan väliin. Kaikki muut tuntemani reksit ovat rentoja, tavallisia ihmisiä, joilla on kuitenkin sitten tosi paikan tullen tarvittavaa jämäkkyyttä.

Vierailija
17/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yläasteella rehtorina vielä kun itse olin ko koulussa, nyttemmin on jäänyt eläkkeelle. Siviilissä vähän jämäkkä, mutta ei teitittely-tyyppiä.

Vierailija
18/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisia, mukavia, hurttia huumoria. Sellaisia kuin opettajat yleensäkin.

Ja juu, sosionomista ei käsittääkseni voi tulla rehtoria. Tai ainakaan toivottavasti.

Vierailija
19/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen itse opettaja. Monenmoisia tyyppejä, kuten varmaan kaikkien muidenkin ammattikuntien edustajat. Onneksi työelämässä ja siviilissä kohtaamani rehtorit ovat olleet pääosin huumorintajuisia ihmisiä, joiden kanssa on helppo tulla toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi