Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni sanoi, että onneksi hänellä on ainoastaan poikalapsia!

Vierailija
14.01.2011 |

Minulla on tyttöjä ja poikia.

Nuorin tyttö on 15v ja kuvan kaunis. Niin on hänen kaverinsakin, ihania nuoria kaikki.

Sisko ei kestäisi jos hänellä olisi tyttö ja tyttö olisi kauniinpi kuin hän. Kauniimpi peppu, rinnat ja kasvot.

Aivan sairasta puhetta! Mun suvussa taitaa olla mielenterveysongelmainen :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettiä tuota otsikointia uudelleen. Se, että siskosi sanoi että onneksi hänellä on vain poikalapsia, ei oikeasti ole mitään iso juttu. Se, että siskosi on inhottava anoppi nuorille miniöilleen on ihan eri asia ja herättää sympatiaa ja keskustelua ihan eri pohjalta.

Vierailija
2/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä ilkeistä vastauksista.... Täällä tosiaan saa tottua niihin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanut myötätuntoa:D

Vierailija
4/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa tuo siskosi on katsellut tyttöjen luonnetta ja käyttäytymistä? Täytyy näin molempien sukupuolien äitinä todetta, että kyllä poikia on helpompi kasvattaa. Tytöt ovat enemmän sellaisia pikkuvaatioita ja kitisiöitä.

Vierailija
5/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ei kestäisi jos hänellä olisi tyttö ja tyttö olisi kauniinpi kuin hän. Kauniimpi peppu, rinnat ja kasvot.

Aivan sairasta puhetta! Mun suvussa taitaa olla mielenterveysongelmainen :(

Vierailija
6/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kasvatuksen helppous/vaikeus on kyllä kiinni jostain muusta kuin lapsen sukupuolesta.

jospa tuo siskosi on katsellut tyttöjen luonnetta ja käyttäytymistä? Täytyy näin molempien sukupuolien äitinä todetta, että kyllä poikia on helpompi kasvattaa. Tytöt ovat enemmän sellaisia pikkuvaatioita ja kitisiöitä.

Vierailija
7/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Pojat vaan on helpompia. Niille kun heittää pallon ulos niin eipä juuri kysele tekemisiä sinä päivänä =)

Samoin pojat ovat halvempia... Vaate, kenkä ja laukku varaston ei kauhian suuri tarvi olla. Parit verkkarit ja farkut siinä se.

Sitten toi meidän tyttö sillä on jokaista vaatetta enemmän kuin kolmella pojalla yhteensä. Suihkussa kuluu vettä sama kuin pojilla yhteensä....

Vierailija
8/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mäkin voin aidosti sanoa et oon iloinen et mulla on vaan poika, en ehkä osais olla tytölle niin hyvä äiti. Itsellä on ollut aika kamala suhde omaan äitiin.

Toisaalta jos joskus saankin tytön niin kyllä mä aion olla sille yhtä hyvä äiti kun esikoispojalle.

Vierailija
9/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kuutonen, ja siksi tuo siskon kommentti ei ollut mitenkään erityisen järkyttävä (mielestäni) että omat sisarukseni puhuvat toistensa kuullen hyvinkin sensuroimatonta tekstiä. Jos mä kirjoittaisin tänne kaiken mitä mun veljet on päästelleet suustaan, niin he vaikuttaisivat täysin vinksahtaneilta, vaikka ovat ihan normaaleja. Kun on tuttujen ihmisten seurassa, niin ihmiset lipsauttelee kaikenlaista, eivätkä ehkä itsekään aina tiedosta mitä tuli sanottua.

Ap, ehkä sun kannattais puhua sun siskon kanssa noista ajatuksistasi ennemmin kuin puida niitä täällä? Sehän on sun sisko, ja ilmeisesti kestää palautetta koska itsekin päästelee suustaan tuollaisia sammakoita.

Vierailija
10/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinun ja siskosi huumorintajut eroavat pahasti toisistaan. Sinä olet herkkä vetämään herneitä nenään ja ottamaan tosissaan vitsinä sanomiset. Ehkä. En nimittäin hetkeäkään usko, että siskosi on tarkoittanut kirjaimellisesti mitä on sanonut. Luuli vaan ehkä siskonsa ymmärtävän huumoria.

Voisin kuvitella herkästi itsekin heittäväni moisen kommentin. Onneksi mulla ei ole tyttöjä.

Vierailija
11/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sun sisko, ja ilmeisesti kestää palautetta koska itsekin päästelee suustaan tuollaisia sammakoita.

Mikä hiton sammakko tuo on? Jos haluaa poikia niin sitten haluaa poikia! Vai onks tää taas joku telaketjufeministi juttu, että kaikkien pitää haluta myös tyttöjä?

Vierailija
12/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä kantilta etten voi ymmärtää miten äiti voi olla kateellinen omalle tyttärelleen. Tyttöni ovat vasta 7 ja 5, mutta olen miettinyt jo minkänäköisiä ovat isona, kauniita ovat jo pienenä. Ovat keskenään aika erinäköisiä ja erinäköisiä kuin minä.

Minä taas olen ylpeä kauniista lapsistani, niistä piirteistä jotka ovat erilaisia kuin minulla. Ovat esim. sirompia kuin minä, etenkin toisella sellainen gasellimainen ruumiinrakenne ja vahvat paksut punaiset hiukset. Toisella erittäin kauniin mallinen suu ja kasvoissa jotain jännää, suuret silmät pienessä naamassa. Olen utelias näkemään millaisia muutoksia murrosikä tuo, millaisia naisia heistä kasvaa.

Minä koen sillätavalla olevani "yhtä" lasteni kanssa että heidän kauneutensa ym. ominaisuutensa ovat jotenkin osa minua myös, ovathan he minusta syntyneitä. En voisi ikinä olla kateellinen tyttärilleni, minusta ihan outo ajatuskin jota en ymmärrä. Ylpeä olen heistä, samoin kuin pojistani joista kaksi jo teini-ikäistä. Toinen tuonut tyttöystävänkin näytille, eipä olisi tullut mieleen olla tuolle tytöllekään ilkeä tai kateellinen, minusta vaan ihanaa ja söpöä että joku tyttö ihastunut poikaani:)

Vierailija
13/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä kantilta etten voi ymmärtää miten äiti voi olla kateellinen omalle tyttärelleen. Tyttöni ovat vasta 7 ja 5, mutta olen miettinyt jo minkänäköisiä ovat isona, kauniita ovat jo pienenä. Ovat keskenään aika erinäköisiä ja erinäköisiä kuin minä.

Minä taas olen ylpeä kauniista lapsistani, niistä piirteistä jotka ovat erilaisia kuin minulla. Ovat esim. sirompia kuin minä, etenkin toisella sellainen gasellimainen ruumiinrakenne ja vahvat paksut punaiset hiukset. Toisella erittäin kauniin mallinen suu ja kasvoissa jotain jännää, suuret silmät pienessä naamassa. Olen utelias näkemään millaisia muutoksia murrosikä tuo, millaisia naisia heistä kasvaa.

Minä koen sillätavalla olevani "yhtä" lasteni kanssa että heidän kauneutensa ym. ominaisuutensa ovat jotenkin osa minua myös, ovathan he minusta syntyneitä. En voisi ikinä olla kateellinen tyttärilleni, minusta ihan outo ajatuskin jota en ymmärrä. Ylpeä olen heistä, samoin kuin pojistani joista kaksi jo teini-ikäistä. Toinen tuonut tyttöystävänkin näytille, eipä olisi tullut mieleen olla tuolle tytöllekään ilkeä tai kateellinen, minusta vaan ihanaa ja söpöä että joku tyttö ihastunut poikaani:)

Muistitko varmasti aamulla ottaa sen vihreän pillerin etkä sitä punaista.

Vierailija
14/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahallasi kirjoittavasi rumasti ja provoillen.

Vierailija
15/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen haluaisi oikeesti palata takaisin murrosikään!? Mutta hänellä ei ollut lainkaan lapsia...

Vierailija
16/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen haluaisi oikeesti palata takaisin murrosikään!? Mutta hänellä ei ollut lainkaan lapsia...

Murrosikään mutta nykyinen äly säilyttäen. Sitä murrosikäisen sekoilua en kestäisi

Vierailija
17/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikään mutta nykyinen äly säilyttäen. Sitä murrosikäisen sekoilua en kestäisi

Vierailija
18/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää sitten keksiä negatiivisia puolia.

Poikaperheissä äidit usein oudon paljon korostavat, että he oikeasti haluavatkin olla se ainoa nainen perheessä.

Tyttöperheissä äidit usein oudon paljon korostavat, miten heille ollaan niin kateellisia tytöistä. Tietysti onhan se ikävää, ettei ole pystynyt antamaan miehelle tämän haluamaa poikaa.

Vierailija
20/30 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hauska ketju, av parodioi jo itseään!

Mukana mm.

*Avaus aiheesta joka herätti ap:ssä ajatuksia

*Vittuilijat jotka eivät lukeneet avausta

*Vittuilijat jotka lukivat avauksen mutta päättivät olla ymmärtämättä sitä

*Vittuilijat jotka tuntevat ap:n tilanteen/perheen/läheiset paremmin ja tietävät ap:n ymmärtäneet väärin

*Vittuilijat jotka ovat asiantuntijoita ap:n aiheessa ja siten oikeassa

*Vittuilijat jotka eivät lue tai reagoi heille suunnattuihin viesteihin, sillä ovat kuitenkin oikeassa ja palaavat sen monta kertaa kertomaan

*Yksi Ymmärtäjä joka luki avauksen ja käsitti mitä siinä sanottiin

*Yksi ymmärtäjä joka luki avauksen, käsitti mitä siinä sanottiin ja samaistui siihen

*Yksi Lahjakas Ymmärtäjä joka tajusi tilanteen ja tarjosi mahdollisesti syventävän näkökulman

Ja sama toistuu ketjusta toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi