Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä h***vettiä??? Sähköpostiini tullu about miljoona "poista minut postituslistalta" -pyyntöä

Vierailija
16.11.2010 |

Ite en oo ikinä kuullukaan ko. yrityksestä saatika liittynyt sen postituslistalle ja nyt MUN henk.koht. s-postiin on tullu varmaan 50 pyyntöä mulle täysin vierailta ihmisiltä, että poista hänet ko. yrityksen postituslistalta.

Kellekään muulle käyny samoin?? Montakohan näitä viestiä on vielä tulossa??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa siellä facebookissa tykätä kaikesta mistä kaveritkin tykkää. Idiootit ette tajua, että tykkäämisellänne levitätte sähköpostejanne ja muita henkilökohtaisia tietojanne (kuten myös kavereidenne) tietoja näille haittaohjelmille. Sitten itketään kun sähköposti täyttyy paskapostista ja kone tökkii.

Vierailija
2/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) se että mä kuuluisin facebookiin

2) se että jos kuuluisin niin olisi antanut sinne juuri tämän sähköpostiosoitteen...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin ottaa yhteyttä siihen firmaan ja kertoa, että heillä on nyt joku osoite väärin. Voivat sit korjata asian.

Vierailija
4/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa siellä facebookissa tykätä kaikesta mistä kaveritkin tykkää. Idiootit ette tajua, että tykkäämisellänne levitätte sähköpostejanne ja muita henkilökohtaisia tietojanne (kuten myös kavereidenne) tietoja näille haittaohjelmille. Sitten itketään kun sähköposti täyttyy paskapostista ja kone tökkii.

Henkilökohtaiset tiedot voi suojata, ettei niitä näe kuin itse. Valtaosa näyttää ne kavereilleen. Harva jakaa niitä kaikille.

ohis

Vierailija
5/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee laittaa sille janille miljoona viestiä takaisin.

Vierailija
6/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä kakkosena vastannut päättelin ap:n tapauksen johtuvan just facebookista? Musta tuo kuulostaa enemmänkin siltä, että kyseisellä firmalla on joku lipsahdus siinä kohdassa, missä voi perua uutiskirjeen, siinä on väärä osoite.

Vierailija
7/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama muuki on saanu postinsa täyteen samanlaisia viestejä, jännä vaan että neki on kääntyny tulee mulle.

Eli muutama muuki oli jo ehtinyt sadatella tälle Janille ku ne poistoviestit tuleeki viestin lähettäneelle...

Pitänee vielä seurailla tilannetta, että tuleeko niitä vielä lisää ja laittaa sitten jotain muuta kautta infoa menemään. Sähköposti ei enää kyseiseen firmaan ole ehkä se paras mahdollinen =D

ap

Vierailija
8/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että itse tänään ensimmäistä kertaa ikinä laitoin pari yhtiötä postituslistakieltoon, siis omalta henk. koht. tietsikalta. Sieltä tuli vaan mainoksia ja roskapostia. Olisivatko laittaneet vahingon kiertoon, vai olisvatko omat kieltoni tulleet just sulle ja miksi?

Mun kiellossa nyt siis sentti ja joku alko24..

Vierailija
9/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu kumpikaan noista. Jos näitä posteja vielä tulee niin voin sit laittaa ko. firman nimen näkyviin tänneki.

Vierailija
10/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain tänään spammia kyseisestä firmasta ja ehdin (onneksi) poistaa itseni postituslistalta. Kyseinen yritys on siis hankkinut yritysrekisteristä toiminimien sähköpostiosoitteet ja lisännyt ne omin päin postituslistalleen, joka toimii siten, että viesteihin lähetetyt vastaukset lähetetään kaikille listan vastaanottajille. Ei niin järjen hiventäkään koko touhussa. Mahtaa Jania vituttaa kun firma menee tuollaisen hölmöilyn takia nurin.

En muutenkaan arvosta sitä, että olen saanut runsaasti roskapostia yritysrekisteriin liittymisen jälkeen. Missään vaiheessa yritystä rekisteröidessä ei mainita, että yhteystiedot myydään.

Vierailija
11/11 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tuli päivällä ko. firman mainosviesti ja sen jälkeen alkoi sadella näitä "poista postituslistalta" -viestejä! Nyt näyttää jo rauhoittuneen tilanne, jospa olisivat saaneet kämminsä korjattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi