Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te monta lasta synnyttäneet kestätte tavaranne pilaantumisen?

Vierailija
13.01.2011 |

Olisi niin kiva olla tiukka, mutta siihen ei kolmen alatiesynnytyksen jälkeen enää koskaan ole mahkuja ja tunnen itseni ihan sekundaksi.

Ja turha kenenkään hymistä, että seksi on myös hellyyttä ja tunteita ja muuta shittiä.

Kyllä välineistön pitää olla priimakunnossa, että koko homma toimii.

Ja jumppakaan ei auta enää kuin tiettyyn pisteeseen, olisinpa pyytänyt sektiot:(

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla synnytysten jälkeen seksi on alkanut tuntua paremmalta. Hyvät esileikit turvottaa paikat kuin paikat piukeiksi. Ei ole mies valittanut koskaan.

Tosin on isokaluinen ja käyttää sitä hyvin.

Vierailija
62/79 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin on isokaluinen ja käyttää sitä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojasta ukot kuulleet saunajuttuja kuinka löystyy synnytysten jälkeen. Eihän sitä muutakaan voi kuin uskoa jos isot pojat niin kertovat.

Toki totta sekin että jos et usean synnytyksen jälkeen treenaa lihaksia niin löysähän se onkin ja tulee muitakin fyysisiä ongelmia.

Mutta jos se on isännän takaraivoon taottu että ei tunnu yhtä hyvältä synnytysten jälkeen niin eihän se tunnu vaikka kuinka tiukka olisi.

Omalla kohdalla kävi niin että kahden alatiesynnytyksen ja erittäin kovan treenin jälkeen pillu on tiukempi kuin ennen ensimmäistä synnytystä. Tämän voi tuntea ihan itse laittamalla 2 sormea sisään ja puristamalla. Samalla tavalla nuo puheet vaikuttavat miehiin kuin naisiinkin ja treenasin aivan hulluna koska en todellakaan olisi ikinä halunnut kuulla että olen löysä.

Vierailija
64/79 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojasta ukot kuulleet saunajuttuja kuinka löystyy synnytysten jälkeen. Eihän sitä muutakaan voi kuin uskoa jos isot pojat niin kertovat.

Toki totta sekin että jos et usean synnytyksen jälkeen treenaa lihaksia niin löysähän se onkin ja tulee muitakin fyysisiä ongelmia.

Mutta jos se on isännän takaraivoon taottu että ei tunnu yhtä hyvältä synnytysten jälkeen niin eihän se tunnu vaikka kuinka tiukka olisi.

Tällaisestahan tuossa asiassa on paljolti kyse - ja treenaamalla voi todella saada aikaan pieniä ihmeitä...

Vierailija
65/79 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla pilaannu kuule.

Vierailija
66/79 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saunassa puhuta löysistä lortoista tai tiukoistakaan. Ihan omakohtaista kokemusta on tiukasta ja väljästä, samalla naisella.

Teinipojasta ukot kuulleet saunajuttuja kuinka löystyy synnytysten jälkeen.

Vierailija
67/79 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä h e t e r o miesporukoissa on tapana puhua naisista niin saunassa kuin kapakassakin. Minun vaimoni on pitänyt paikkansa kunnossa synnytysten jälkeen, ja siitä olen kertoillutkin mm. saunareissuilla - joskin kuullut paljon noista "löysistäkin tavaroista".

Vierailija
68/79 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaverien pitäisi olla sinulle kateellinen?

Kyllä h e t e r o miesporukoissa on tapana puhua naisista niin saunassa kuin kapakassakin. Minun vaimoni on pitänyt paikkansa kunnossa synnytysten jälkeen, ja siitä olen kertoillutkin mm. saunareissuilla - joskin kuullut paljon noista "löysistäkin tavaroista".

Vierailija
69/79 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus edelliselle:

Olen ylpeä siitä, etten ole kaltaisesi nihilisti!

Vierailija
70/79 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat isomunaisemman miehen, tietenkin. Kunnon patonki on miehen mitta.

Vierailija
71/79 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet vain kuvittele löysyyttäsi? Itse olen parikymppinen nuori mies ja paneskelin joku aika sitten 40v kolmen lapsen äitiä ja oli kyllä todella kivaa ja tuntui tosi hyvältä. En oikeastaan huomannut mitään eroa. Muutenkin vaikka kuinka löysä olisi niin mies vain tuntee itsensä pieneksi, ei naisen tarvitse tämmöisistä huolehtia. Se on sitä tasa-arvoa

Vierailija
72/79 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta noin jumppapalloja kehiin jos arveluttaa tavaran löysyys. http://www.ihmeellinenhuone.fi/geishakuulat-c-21_36.html

Nainen voi hyvin paljon itse vaikuttaa omaan kuntoonsa.

Vierailija
73/79 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko, ettei väljä vaikuta mitenkään jäykkyyteen? Ei se itsensä minimunaksi tunteminen ole kovin kiihottavaa...

Muutenkin vaikka kuinka löysä olisi niin mies vain tuntee itsensä pieneksi, ei naisen tarvitse tämmöisistä huolehtia. Se on sitä tasa-arvoa

Vierailija
74/79 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin kiva olla tiukka, mutta siihen ei kolmen alatiesynnytyksen jälkeen enää koskaan ole mahkuja ja tunnen itseni ihan sekundaksi.

Ja turha kenenkään hymistä, että seksi on myös hellyyttä ja tunteita ja muuta shittiä.

Kyllä välineistön pitää olla priimakunnossa, että koko homma toimii.

Ja jumppakaan ei auta enää kuin tiettyyn pisteeseen, olisinpa pyytänyt sektiot:(

Sun mihelläs on vaan liian pieni... upgradea ukkos johonkin kookkaampaan.

Vierailija
75/79 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimokkeen sukuelimet muuttivat muotoaan toisen lapsen jälkeen radikaalisti. Niin kuin haulikonpiippu olisi työnnetty perseeseen ja ammuttu pillusta ulos. todella kuvottavaa. eipä seksiä oo paljon tehny mieli ku pelottaa et se avaruusolion näköinen otus olisi kasvattanu hampaat. tekee vieraisiin mieli...

Vierailija
76/79 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia on synnyttäneistä naisista ja monet itsestään huolta pitäneet voivat olla tiukkoja kolmannenkin lapsensa jälkeen. Yleisesti ottaen asia vaikuttaisi olevan juuri kuten edellä (vähän ikävästi) ilmaistiin, että juuri se toinen lapsi venyttää paikkoja enemmän. En ymmärrä miksi näin on, mutta ilmeisesti ensimmäisestä paikat palautuvat nopeasti, mutta toisen jälkeen ei niinkään.

Pimpan väljyyden/tiukkuuden lisäksi kuitenkin moni muukin asia merkkaa... mutta kyllähän se vähän hassua voi olla väljähkön naisen kanssa. Mieleen on jäänyt eräs mamma, joka esileikkien aikaan komensi "työnnä vaan toinenkin sormi sisälle" siinä vaiheessa kun olin jo etu- ja keskisormen työntänyt kokonaan sisään ja niitä jonkin aikaa liikutellut (sormeni ovat vielä isot). Noh, en puhunut mitään vaan otin sen kolmannen ja myöhemmin vielä neljännenkin sormen avuksi. Mutta siis kyllähän naisen omaakin nautintoa laskee se jos alapää ei ole kunnossa.

Hyviä kuulajumppia siis! :)

Vierailija
77/79 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimokkeen sukuelimet muuttivat muotoaan toisen lapsen jälkeen radikaalisti. Niin kuin haulikonpiippu olisi työnnetty perseeseen ja ammuttu pillusta ulos. todella kuvottavaa. eipä seksiä oo paljon tehny mieli ku pelottaa et se avaruusolion näköinen otus olisi kasvattanu hampaat. tekee vieraisiin mieli...

Toivottavasti oma mies ei ajatellut minusta näin. Leikkautin tavaran kuitenkin entiseen uskoon. Maksa leikkaus mieluummin kuin menet vieraisiin. Ompahan vaimollasi sitten samat mahkut menestyä vieraissa, jos rupeaa ääliö kotona ahdistamaan.

Vierailija
78/79 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tienaa tuplasti sen mitä minä. Miksei voisi itse maksaa? Ei kaikki äidit ole persaukisia pummeja.

Maksa leikkaus mieluummin kuin menet vieraisiin. Ompahan vaimollasi sitten samat mahkut menestyä vieraissa, jos rupeaa ääliö kotona ahdistamaan.

Vierailija
79/79 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tienaa tuplasti sen mitä minä. Miksei voisi itse maksaa? Ei kaikki äidit ole persaukisia pummeja.

Maksoin itse,en ole persaukinen pummi. Se maksaa, jolle asia enempi merkitsee. Minulle asia oli niin tärkeä, että kevensin sen verran osakesalkkuani.