Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te monta lasta synnyttäneet kestätte tavaranne pilaantumisen?

Vierailija
13.01.2011 |

Olisi niin kiva olla tiukka, mutta siihen ei kolmen alatiesynnytyksen jälkeen enää koskaan ole mahkuja ja tunnen itseni ihan sekundaksi.

Ja turha kenenkään hymistä, että seksi on myös hellyyttä ja tunteita ja muuta shittiä.

Kyllä välineistön pitää olla priimakunnossa, että koko homma toimii.

Ja jumppakaan ei auta enää kuin tiettyyn pisteeseen, olisinpa pyytänyt sektiot:(

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastan liikuntaa aktiivisesti,salia,kävelyä,sauvakävelyä,uintia,tanssia jne...on ihan tosi asia,että mitä paremmassa fyysisessä kunnossa on,sitä parempi kestävyys on myös makkarin puolella,rajua kuin mikä,eikä tu ees hiki ja kuluttaa sopivasti kaloreita ;)!

Lisäksi liikunta vapauttaa endorfiineja,aina on hyvällä tuulella!

Vierailija
42/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saleilla on LAPSIPARKKI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tavara synnytykseesä parane!

muistakaa että se on myös teidän lapsesi.

yhteis tuumin pantu alulle :)

miksi valittaa asiasta! naisten ei tarvitse potea huonoa oma tuntoa!

M36

ps.itse nautin seksitä ja myös omasta LAPSESTANI...Synnytyksen jälkeenkin.

Vierailija
44/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saleilla on LAPSIPARKKI!

Mille lapsiparkilliselle kuntosalille lähettäisit opiskelevan kahden pienen lapsen yh:n (jolla ei sukua etc hoitamassa lapsia)? Halvoilla saleilla en ole törmännyt lapsiparkkiin (koulujen, kuntien omat salit siis)

Taitaa osalla jäädä ihan vaunukävelyiden ja teoreettisten koti-iltajumppien varaan tuo kuntoilu. Ihan realistisesti puhuttaessa.

Vierailija
45/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukempi kuin koskaan:D Ja nautin kymmenen kertaa enemmän kuin ennen...

Vierailija
46/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis onnekas. Vaimosi tavara ei siis venähtänyt, siksipä et valitakaan...

ps. lapsi ei korvaa nautinnollista seksiä

Ei se tavara synnytykseesä parane!

muistakaa että se on myös teidän lapsesi.

yhteis tuumin pantu alulle :)

miksi valittaa asiasta! naisten ei tarvitse potea huonoa oma tuntoa!

M36

ps.itse nautin seksitä ja myös omasta LAPSESTANI...Synnytyksen jälkeenkin.

Vierailija
47/79 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänä lapset on minulle todella tärkeitä ja minä heille. Vaikka muija vaihtuisi niin lapset ei lakkaa olemasta.

Samaa mieltä tuosta että mielummin ne pysyvät lapset kuin kuitenkin katoava haluttavuus

Vierailija
48/79 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellan lettas sentään näitä tarinoita... Minä pienimunainen, nelikymppinen, seitsemän lapsen isä olen aivan tyytyväinen vaimoni värkkiin vaikka sieltä on kuusi rakasta lasta tullut maailmaan+ yksi sektiolla syntynyt vielä lisäksi.

Kyllä se seksielämä kuitenkin on muista asioista kiinni kuin muutamasta ylimääräisestä kilosta, roikkuvista tisseistä taikka parista arvesta alapäässä!

Nauttikaa elämästä, luulisi ihmisillä olevan muutakin ajateltavaa kuin muuttuva kroppa...

Vierailija
49/79 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla ainakin on muuta ajateltavaa, kun olet ottanut elämäntehtäväksesi täyttää maa, kuten raamatussa kehotetaan. Niin, eihän ihmisillä VOI olla muuta ajateltavaa, ei töitä ei mitään. Pidä sinä turpasi kiinni ja anna muiden keskustella jos huvittaa.

luulisi ihmisillä olevan muutakin ajateltavaa kuin muuttuva kroppa...

Vierailija
50/79 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellan lettas sentään näitä tarinoita... Minä pienimunainen, nelikymppinen, seitsemän lapsen isä olen aivan tyytyväinen vaimoni värkkiin vaikka sieltä on kuusi rakasta lasta tullut maailmaan+ yksi sektiolla syntynyt vielä lisäksi.

Kyllä se seksielämä kuitenkin on muista asioista kiinni kuin muutamasta ylimääräisestä kilosta, roikkuvista tisseistä taikka parista arvesta alapäässä!

Nauttikaa elämästä, luulisi ihmisillä olevan muutakin ajateltavaa kuin muuttuva kroppa...

Vierailija
51/79 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään muuta kuin tissit.

Viisi alatiesynnytystä on kyllä vaikuttanut silleen, että ulkonäkö alapäässä on muuttunut. sisältä on kuitenkin samaa tavaraa ja miehen mukaan on ihan yhtä ihana edelleen.

Mutta, en tiedä olisko, jos en olisi jumpannut aktiivisesti aina. synnytyspäivänä olen aina aloittanut edes pienen lantiolihanharjoittelun ja kunnon mukaan sitten jatkanut. Ja huom! lähtötilanne on ollut se, että pissat housuissa joka välissä, eli ei mitään lihaskuntoa. Mutta hiljaa hyvä tulee! Ja avuksi apteekista kuulat, sekin auttaa, aina mulla.

Vierailija
52/79 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kylläkin mies jolla on vaimo viis lasta on tullu,imettäny vaimo on,minun arvostukseni vaimoani kohtaan vain nousee,olen synnytyksissä ollu mukana pikkusen kipiää käy.ei se pimparella siitä kummene eikä tissit jos vaan on rakkautta,minun mielestä vaimoni vain kaunistuu.

Vierailija
53/79 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkälusikalla sen saa sisälle, jos vaan on rakkautta. Minunkin mielestäni vaimo oli rumimmillaan 17-vuotiaana ja tätä menoa ulkoisen kauneuden huippu ajoittunee jonnekin 78-80 ikävuoteen.

ei se pimparella siitä kummene eikä tissit jos vaan on rakkautta,minun mielestä vaimoni vain kaunistuu.

Vierailija
54/79 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kroppa muuttuu iän ja synnytysten myötä, mutta ainakin minulla 42v ja vaimollani41v seksi on nyt 25 yhteisen vuoden jälkeen parempaa kuin koskaan!

Tai silloin kun siihen on aikaa :)

kuusi alateitse syntynyttä lasta vaikuttavat enemmän yhteiseen aikaamme kuin pimpan kuntoon!

Muutamia kertoja vuodessa hommaamme hoitajan ja lähdemme pienelle matkalle ja silloin piehtaroidaan koko viikonloppu täysillä!

Vierailija
55/79 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ajattelin et jos ei tehtäs yhtään lasta ei mee vaimon vartalo pilalle,saahan niitä lapsia kun adoptoi,tuli kuteski yks tehtyä sitten viis lisää meidän seksi asiat pelaa niiku ei ois koskaan synnyttäny vieläkö katsoo niitä ihania lapsia,täytyy sanoo että sinä et ois tarvinu lapsia ollenkaan.

Vierailija
56/79 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama vaikka värkki olisi olohuoneen kokoinen. Sieltä on sentään väännetty kaksi elämää maailmaan.

Kasikymppisenä mummelina tuskin sitä lörppää ajattelen sekunttiakaan. Lapsia ja lapsenlapsia kylläkin.

Toiseksi on ihan sama vaikka pimperoon mahtuisi pieni pakettiauto kun treenaa lihakset kuntoon niin niillä puristaa vaikka lyijykynän poikki.

Vierailija
57/79 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asiasta on niin paljon puhuttu, että pistänpä soppaan lusikkani minäkin:

Vaimoni on synnyttänyt alateitse kaksi normaalikokoista poikaa, ja hänen vartalonsa - ei edes minkäänlaisia raskausarpia - on pysynyt ihan muuttumattomana; emättimen väljyydessäkään en ole havainnut minkäänlaista muutosta.

Lienee niin, että luontoäiti ei tässäkään asiassa kohtele meitä tasapuolisesti... Tosin lantionpohjan lihasten harjoittamisellakin asiaa voinee auttaa melkoisesti - samoin kuin yleensäkin hyvän fyysisen kunnon ylläpitämisellä voi paljonkin vaikuttaa elämänlaatuun (etenkin jos perintötekijät eivät ole suosiollisia).

Vierailija
58/79 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla kaksi alatiesynnytystä takana ja vieläkin saan kehuja, kun paikat on niin piukat -- puristaa kuulemma just oikeista paikkaa!

Juu, me miehe tollaan tunnettuja siitä että vaimoa muistetaan aina satunnaisesti kehuskella löysällä pimpillä. ... tai sitten ei ja me valehdellaan vaan että pysytään saannissa kiinne.

Vierailija
59/79 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asiasta on niin paljon puhuttu, että pistänpä soppaan lusikkani minäkin:

Vaimoni on synnyttänyt alateitse kaksi normaalikokoista poikaa, ja hänen vartalonsa - ei edes minkäänlaisia raskausarpia - on pysynyt ihan muuttumattomana; emättimen väljyydessäkään en ole havainnut minkäänlaista muutosta.

Lienee niin, että luontoäiti ei tässäkään asiassa kohtele meitä tasapuolisesti... Tosin lantionpohjan lihasten harjoittamisellakin asiaa voinee auttaa melkoisesti - samoin kuin yleensäkin hyvän fyysisen kunnon ylläpitämisellä voi paljonkin vaikuttaa elämänlaatuun (etenkin jos perintötekijät eivät ole suosiollisia).

Et ton vois niinku tiivistää et "mitään en tiedä mutta neuvoja mulla on paljon" ?

Vierailija
60/79 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstitaidon kokeesta et selviäisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan