Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te monta lasta synnyttäneet kestätte tavaranne pilaantumisen?

Vierailija
13.01.2011 |

Olisi niin kiva olla tiukka, mutta siihen ei kolmen alatiesynnytyksen jälkeen enää koskaan ole mahkuja ja tunnen itseni ihan sekundaksi.

Ja turha kenenkään hymistä, että seksi on myös hellyyttä ja tunteita ja muuta shittiä.

Kyllä välineistön pitää olla priimakunnossa, että koko homma toimii.

Ja jumppakaan ei auta enää kuin tiettyyn pisteeseen, olisinpa pyytänyt sektiot:(

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadut että olet synnyttänyt eli vihaat lapsiasi,pilasivat sun tavaran,meillä on viis lasta vasta lisää tulee,sä oot saatanan sika naiseks hyi helevetti treenaa persees tiukas saat kylillä esitellä,missähän lasten ISÄT vihltelee?

kesken?? Opettele ihan oikeasti kieliopista jotakin.

Joo, katsokaas arvon ihmiset ja sinä pipi: treenaaminen ei auta kaikkiin! Vaikka tekisit mitä, ei muutu miksikään eli kudokset ovat venyneet. Kuten joku sanoikin, yksilöllistä, miten toisten kudokset palautuvat.

Näistä asioista on oikeus puhua. Miksi ei saisi surra sitä, että saanut pysyviä muutoksia itseensä? Tuo on taas tuota äitimyyttiä. Eli äidiksi tultua mistään äitiyteen liittyvistä negatiivisista asioista ei saa enää puhua!! Se, että suree vartaloaan ei tarkoita, että vihaa lapsiaan.

Ja se joka on ylpeä siitä, että on nainen ja voi paneksia vaikka maailman tappiin: lääkkeillä miehetkin nussivat vielä 110 -vuotiaana ihan täyttä häkää. Et taida muuten vielä olla vaihdevuosi-iässä: limakalvojen kuivuessa ja kuumien aaltojen kourissa naiskentelu ei taatusti ole ensimmäisenä mielessä! Ukkos survoo kyrpäänsä kuivaan pilluusi ja ulvot! Ja kuten joku mies kommentoikin, vanhemmalle miehelle kosteata ja kiimaista pillua löytyy vaikka rahalla. Kuka haluaa jotain vanhaa haahkaa jyystää? Ja naiset jäävät yleensä vanhoina yksin, koska miehet kuolevat aikaisemmin.

Se niistä ihanista tulevaisuuden näkymistä seksirintamalla.

Vierailija
22/79 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei saa tavaraa ollenkaan, ei edes sitä hehtaarikamaa. Tiedetään, tiedetään.

Enpä tuosta tutkimusta ole osannut tehdäkään, mutta kyllä edelleen kelpaa vaikka olisi vähän väljempääkin(tiedä häntä onko?) Sitä ei vaan ymmärrä, että se krooninen synnytyksen jälkeinen väsymys vaan kestää ja kestää, vuosikausia :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja 3 on miehiä. Miksi tehtailette noita aloituksia? Onko se joku kosto noista peniksen koon merkitysta arvioivista kirjoituksista? Ihan turhaa -nekin aloitukset on miesten käsialaa.

ja en muuten ole mies!

Vai pitäiskö ihan ylpeä olla, että pillu levisi?

N33

Vierailija
24/79 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se joka on ylpeä siitä, että on nainen ja voi paneksia vaikka maailman tappiin: lääkkeillä miehetkin nussivat vielä 110 -vuotiaana ihan täyttä häkää. Et taida muuten vielä olla vaihdevuosi-iässä: limakalvojen kuivuessa ja kuumien aaltojen kourissa naiskentelu ei taatusti ole ensimmäisenä mielessä! Ukkos survoo kyrpäänsä kuivaan pilluusi ja ulvot! Ja kuten joku mies kommentoikin, vanhemmalle miehelle kosteata ja kiimaista pillua löytyy vaikka rahalla. Kuka haluaa jotain vanhaa haahkaa jyystää? Ja naiset jäävät yleensä vanhoina yksin, koska miehet kuolevat aikaisemmin. Se niistä ihanista tulevaisuuden näkymistä seksirintamalla.

Kun se värkki joka tapauksessa väljähtää synnytysten myötä, ja kuivuusongelmat ja limakalvojen ohentuminen alkavat viimeistään imetyksen myötä (tai, kuten itselläni, jo ensimmäisen raskauden puolivälin jälkeen), eikä niitä voi millään hoitaa eikä korjata, on vallan hyvä juttu, että se värkki sitten väljähtää. Ei kai se patonki metrotunnelissa miltään tunnu, oli miten kuiva tahansa, eikä tarvitse edes survoa. Voi hässiä ja kykenee siihen ihan ilman lääkkeitäkin. Eikä tarvitse vanhana haahkana murehtia, kun ei löydy seksiseuraa, koska kuten tällä palstalla on useasti todettu, naisen seksihalut loppuvat siihen, kun lapsiluku on saatettu täyteen. Suurin osa naisista on yksinäisiä jo parisuhteissaankin, joten mahtaako elämään niin kovasti sitten muuttaa, vaikka mies siitä viereltä kupsahtaisikin.

Niin, en ole vaihdevuosi-iässä vielä, koska olen vasta 3 lasta synnyttänyt 25-vuotias nainen. Limakalvojen kuivuuteen ja sen helpottamiseen/ehkäisemiseen multa löytyy kuitenkin lääkekaapista aika monta valmistetta, ja kun edellisen kerran olen nukkunut kokonaisen yön viimeksi 6 vuotta sitten, harvemmin on se naiskentelu ensimmäisenä mielessä. Ja saanen epäillä, että ne vanhat ukkorahjukset kovin kiihkeää ja kosteaa pillua saavat niillä rahoillaan. Feikatahan voi aina, mutta miehen omaa tyhmyyttä, jos sitä todeksi kuvittelee.

Vierailija
25/79 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli kamala.Tosi kamala.Papereissakin luki, että puristusvoima hyvin heikko jne.Kului viisi vuotta siitä ja lääkäri sanoi, että paikat on palanneet samanlaiseksi kuin synnyttämättömällä.Jumppasin sitä vuoden kuusi kertaa viikossa, se ja aika teki tehtävänsä.Suurempaa nautintoa ei enää kukaan mies voi saada, kasvoistaan sen näkee ja huudosta kun saa!!!

Alunperin en itekään tuntenut juuri nautintoa ja nyt kiljun!Eli toivoa on!

Vierailija
26/79 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla muutenkin pitkäjänteinen ihminen. Harrastatko liikuntaa/kuntoilua? Ihailetko fyysisyyttä? Olen menettänyt jo toivoni oman vaimoni suhteen. Tämä on kuin noidankehä.

Ei treeniä -> huono parisuhde

Huono parisuhde -> ei treeniä

Vierailija
27/79 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä ikuisesti olla kuin kuustoistavuotias. Kolme alatiesynnytystä ja vaikka on kroppa vähän muuttunut niin paljon paremmassa kunnossa se ulkoisesti on kuin monella kakskyt vuotta nuoremmalla lapsettomalla. Liikunta tekee joka paikalle hyvää. Kyllä ne elämäntavat vaikuttaa, ja seksi on vaan parantunut iän ja lasten myötä, alapäässä ei juuri mitään eroa. Sitä paitsi se ei ole "tavara". Tavaroita saa aikuisten lelukaupasta. Minun alapääni on osa minua ja seksissä kyse paljon muusta kuin siitä että tungetaan jotain suurta johonkin pieneen. Todella vaikeaa teette elämästänne tuollaisella ajattelulla.

Vierailija
28/79 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksissä kyse paljon muusta kuin siitä että tungetaan jotain suurta johonkin pieneen

Itse asiassa erittäin hienosti sanottu!

Vierailija
29/79 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ajattele, että vaimon värkki on liian iso. Kyllä se on sitä ihan oikeasti. tarkoitat siis, että minun pitäisi olla välittämättä fyysisitä tuntemuksista ja keskittyä henkisiin? Entä jos henkinen läheisyys voimistuu fyysisen läheisyyden myötä ja vastaavasti vähenee, kun seksi ei ole fyysisesti tyydyttävää???

Seksissä on harvoin kyse siitä, että tungetaan jotain suurta johonkin pieneen. Yhdyntää on kuitenkin vaikea suorittaa, ellei tunge jotain johonkin. Ennen tungettiin jotain keskimääräisen kokoista johonkin sopivan kokoiseen. Nykyään tungetaan keskimääräisen kokoista johonkin todella tilavaan.

Seksissä on kyse paljon muustakin kuin silittelystä, halaamisesta, suuseksistä.

Jos joku sanoisi minulle, että yhdyntä ei ole olennainen osa naisen ja miehen seksiä, niin pitäisin tätä idioottina.

ps. älä tule neuvomaan muita asiassa, jossa sinulla ei selvästikään ole ikinä ollut ongelmaa!

Et siis voi mitenkään asettua toisen asemaan, kunhan louskutat leukojasi!

seksissä kyse paljon muusta kuin siitä että tungetaan jotain suurta johonkin pieneen. Todella vaikeaa teette elämästänne tuollaisella ajattelulla.

Vierailija
30/79 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana todella tiukka, mutta pari poikakaveria oli, joilla oli tosi pienet peníkset. Tuntui, että mitään iloa siitä penetraatiosta ei ole.

Nyt kun itsekin olen levinnyt messuhalliksi, kärsin siitä. Ihan oikeasti! Kun synnytyksen jälkeen olin alapää tikkejä täynnä, en voinut paskoa viikkoihin ja istua kahteen kuukauteen: siinä se!

Ja mulla on ihan oikeus sanoa, mitä ajattelen! Ilman, että kukaan äitiýden supersankari tulee tänne arvostelemaan kirjoituksiani! Että tikit alapäässä, väljä pillu, raskausarvet ja riippuvat tissit ovat kunniamerkkejä äitiydestä!

Anteeksi, mutta ei! Ei ei ei!

Vierailija
31/79 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä osannut yhdistää näitä kunniamerkkejä seksuaalisuuteen. Sama kuin sanoisi, että potenssiongelmat on osa kypsän miehen charmia.

Että tikit alapäässä, väljä pillu, raskausarvet ja riippuvat tissit ovat kunniamerkkejä äitiydestä!

Anteeksi, mutta ei! Ei ei ei!

Vierailija
32/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi lasta synnyttänyt ja eka meni ihan ok vaikka kestikin 16 tuntia. No toinen tuli vauhdilla ja repesin tosi pahasti (välilihakin täytyi leikata). Toisen synnytyksen jälkeen mun klitoris (siis se nipukka) hävisi siihen lihamössöön. Tunsin kuinka repepesin ylöspäin tosi pahasti. Nyt tunto klitoriksessa on tallella, mutta mulla ei ole ns. nipukkaa ja repeän todella helpoisti seksin aikana sekä esim. pyyhkiessäni alapäätä. Mitä pitäisi tehdä? Olen miettinyt, että pitäisikö tehdä jonkinlainen leikkaus, ettei tämä enää haittaisi vai mitä? Onko muilla samoja kokemuksia?

Vierailija
33/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarani ei ole pilaantunut, olen aivan riittävän tiukka ja hallitsen alapään lihaksistoni. Kumpikin nautimme seksistä, ihan siis yhdynnästäkin. kai osa naisista jotenkin vaurioituu, mutta eivät todellakaan kaikki.

Vierailija
34/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen revennyt kahdessa synnytyksessä yhteensä kuudesta kohdasta ja lisäksi on tehty epparit molemmilla kerroilla ja ponnistusvaiheet ovat olleet pitkiä. Vauvat ovat olleet pieniä. Ekasta synnytyksestä toivuin vuoden kun emätin repesi koko pituudelta kahdesta kohtaa ja sen ompelemisen jälkeen olin liian tiukka ja kivulloinen nauttimaan seksistä. Toisen synnytyksen jälkeen tilanne "normalisoitui" niin että seksi tuntui taas hyvälle.

Ongelmani ei ollut tiukkuuden puute vaan epämuodostuneeksi jäänyt hirvittävän arpinen ja aina levällään oleva alapää. Se häiritsi minua valtavasti ja päädyin plastiikkakirurgille ennalistamaan sen. Nyt pillu on kuin teinivuosina ja niin nätti että! Olen tosi tyytyväinen ja seksi tuntuu mielettömän hyvälle. En pidä itseäni turhamaisena, vaan halusin pitää huolta hyvästä seksielämästä(ni), jossa ainakin minulla pillu on keskeisessä roolissa. Päätös oli ihan oma.

Sinänsä uskon oman kokemukseni perusteella, että tiukkuus voi palata ennalleen vaikkapa kuulaharjoittelulla. Minä siirryin jo kolme kuukautta tokasta synnytyksestä ns. laakerikuuliin (15mm) ja niillä jatkan välillä edelleen.

Vierailija
35/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme alatiesynnytystä takana ja paikat todella kunnossa.kyllä se vaan niin on et tekosyy ei ole ku laiskuus.

Vierailija
36/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta hermoilemaan.

Surullinen ketju.

Vierailija
37/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullinen olen minäkin että raskaudet ja lasten saattaminen maailmaan maksoi minulle raskausarpisen mahan, roikkuvat rinnat ja kai tuo alapääkin on väljähtänyt vaikken nyt itse sitä ihan messuhalliksi tuomitsisi! mutta toisaalta päättäisinkö toisin, jättäisinkö lapset tekemättä siksi että urokset jotka joka tapauksessa kuolaisivat muita olisivat edes vähän tyytyväisiä! nykyäänhän nainen on pilallinen haahka viimeistään 35 v miesten maailmassa joten miksi sitä ei tekisi lapsia jotka pysyy elämässä aina eikä pidä sinusta vähemmän kun ikä tuo kasvoihin ryppyjä!! olen oikeastaan tullut siihen tulokseen että arvokkaimpia taitaa olla ne naiset jotka eivät ota miestä rinnalleen....

Vierailija
38/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla muutenkin pitkäjänteinen ihminen. Harrastatko liikuntaa/kuntoilua? Ihailetko fyysisyyttä? Olen menettänyt jo toivoni oman vaimoni suhteen. Tämä on kuin noidankehä.

Ei treeniä -> huono parisuhde

Huono parisuhde -> ei treeniä

Pitäisi jatkua:

Ei parisuhdetta- ei treeniä

Parisuhteen loppuvaiheilla oli motivaatiota treenata, koska toivoin että erottuani uskaltautuisin etsimään miestä jonka kanssa olisin onnellinen. Mutta lykkäsin trenamista ihan jotten tuntuisi yhtään paremmalta (jottei miehen painostus seksiin lisääntyisi, oli aika ongelmallinen aihe meillä).

Nyt sinkkuna olisi tiukka pillu tietenkin kiva, mutta kun pienten lasten kanssa ei tilaisuutta/voimia treffailuun ei ole seksiä. Miten sitten motivoituisi käyttämään vähät voimansa treenailuun? (Siis henkiset voimat, että jaksaisi motivoitua jostakin muusta kuin nukkumisesta)

Helpointa on antaa sekä pillun että miesten olla, johan niitä on nähtykin mielenterveyden rajamaille asti.

Ja vielä

Ei treeniä - Ei parisuhdetta

Uskallus miestenmaailmaan ei parane kun pelkää ettei kelpaa edes fyysisesti.

Noidankehä josta toivottavasti pääsee pois kun tokenee edellisen miehen jäljiltä?

Vierailija
39/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullinen olen minäkin että raskaudet ja lasten saattaminen maailmaan maksoi minulle raskausarpisen mahan, roikkuvat rinnat ja kai tuo alapääkin on väljähtänyt vaikken nyt itse sitä ihan messuhalliksi tuomitsisi! mutta toisaalta päättäisinkö toisin, jättäisinkö lapset tekemättä siksi että urokset jotka joka tapauksessa kuolaisivat muita olisivat edes vähän tyytyväisiä! nykyäänhän nainen on pilallinen haahka viimeistään 35 v miesten maailmassa joten miksi sitä ei tekisi lapsia jotka pysyy elämässä aina eikä pidä sinusta vähemmän kun ikä tuo kasvoihin ryppyjä!! olen oikeastaan tullut siihen tulokseen että arvokkaimpia taitaa olla ne naiset jotka eivät ota miestä rinnalleen....

Mutta minä arvostan silti naisia (ja miehiä) jotka elävät KUMPPANUUSsuhteessa vielä keski-iän jälkeenkin.

Vierailija
40/79 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis verrattuna "ollaan nyt tässä vaikkei onnellisia ollakaan kun muuten menis maine ja elintaso"-suhteita. En tietenkään tarkoittanut etteikö kumppanuussuhteeseen voisi kuulua hyvää seksielämää. Pointtina se, että ollaan yhdessä juuri siksi että sen oman kumppanin kanssa on hyvä olla.