Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhää-ketju

Vierailija
13.01.2011 |

Hih tästä vaikuttaa tulevan hauska ohjelma

Kommentit (202)

Vierailija
181/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen näkemään kaikkien aikojen juntit. Minä kun en normaalisti moisia ohjelmia katso mutta nyt heräsi uteliaisuus, kun kaikki tuota pariskuntaa niin morkkaa.

Odotin koko ajan että milloin sieltä morsmaikun suusta nyt ne kaikkein kauheimmat sammakot hyppii. Joitain sieltä tietysti hypähti, että bongasin ne kyllä. Mutta ihan kauheita sammakoita ei kyllä minun korviin asti hyppinyt.

Nainen on vasta vähän päälle parikymppinen, miettikää. Mutta humoristisiahan nuo jutut oli suurimmaksi osaksi. Näki että parin keskeinen huumori toimi ihan jees. Alttarillakin virnuilivat toisilleen kun pappi mainitsi tulisuudesta. Sekin "vieraat on tyhmiä" -heitto ei nyt mennyt ihan sillä tavalla kun näistä viesteistä on saanut ymmärtää. Morsmaikkuhan yritti vaan av-laitteistoa saada vieraille helpoimpaan säätöön.

Lopussa olisi saanut Yle jättää näyttämättä sen "se oli vaan torstain vetämättä" -kommentin. Siinä nolattiin sulhasta ihan kympillä, kun tuli esiin että hänellä taitaa vinkku maistua liian tiiviisti. Toisaalta juuri se kommentti pani mittakaavaan pariskunnan roolit: alkoholismiin taipuvainen mies tarvitseekin monesti vahvatahtoisen naisen, ei sitä kukaan muu jaksaisi katella.

Eihän tämä porukka mitään junttia ollut, aitoja ihmisiä. Kammottavampaa katottavampaa se olisi jos joutuisi jonkun tekopirteän yläluokan neitosen oikuttelua joutunut katsomaan. Tämä tyttöhän oli iloinen, mitä nyt vaan jännitti hääpäivänään. Tytön vanhemmat oli kovin dominoivia, isä etenkin, mutta olisiko muu mahdollista, kun morsian on noin nuori. Kyllä siinä tyttären eteen rahapussin kulmaa kummasti avattiin. Joka maksaa, se määrää.

Muutenkin tämän tytön lapsuusperheellä varmaan on elämänarvot kohdallaan. Lasta on rakastettu ja kunnoitettu ja hänestä on välitetty ja hänestä huolehdittu. Ja hirmu huolekkaasti sulho kuunteli kirkkoharjoituksissa että mitä se appi käskee. Kohteliaasti suhtautui. Se kertoo nuoresta miehestä jo aika paljon.

Morsian vähän väänteli naamaansa äitinsä puheille, mutta kyllä minäkin joskus leikillään virnistelen kun äitini minua ojentaa. Ja minä olen sentään yli nelikymppinen, akateemisesti koulutettu melko fiksuna itseäni pitävä nainen, että en mitään WT:a. Mutta huumoria mulla on ja niin on äidillänikin.

Vierailija
182/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt taitaa niin olla että nää palstalaiset on pahempia kun toi "riipputissi", miten teillä voi olla noin vaikeeta ymmärtää erilaisuutta!?

Koittakaa nyt hyväksyä että meitä on moneksi ja niin kauan kun ketään ei henkilökohtaisesti loukata eikä fyysisesti satuteta niin antaa vaan kaikkien kukkien kukkia!

Ja en muuten sitten ole tämä satuhäiden morsian :)

vain "erilaisuutta" (morsiamen mielestä), jos ei halua riidellä hääpäivänä, ikuistaa tappeluita, kiroilua ja kiukuttelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että itse kiroilen järkyttävän paljon kun olen stressaantunut. normaalisti en kiroa lainkaan. ja ne mun käyttämät kirosanat ei ole sieltä kauniimmasta päästä!! Ja tosiaan, vaikka itse en tupakoi, en myöskään ajattele että se tekisi jostain huonon ihmisen, lisäksi: eikös stressi saa ihmisen tupakoimaan ja ehkäpä myös pinnan kiristymään??

Miettikääpä tätä: Toisen ihmisen ulkomuodon arvostelu on törkeää, ja sitä te täällä teette ihan ilman häästressiä...

Ja lisäpointti: vaikka sinun häävalmisteluistasi ei vastaavaa materiaalia olisikaan saatavilla, olisiko asia toinen, jos olisit 20-vuotias 2 lapsen äiti??

Hän oli kaunis omalla tavallaan, ei tarvitse meitä miellyttää. Minulle jäi tosin kuva että hän oli itsekin myös jotenkin tyytymätön, harmi.

Minua kuitenkin nolotti se lopputekstien jälkeinen tv-kameralle tilittäminen miehensä juomisesta. Ne mölyt olisi ollut syytä pitää mahassaan, lapsellista.

Vierailija
184/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niissä on hääpari osannut käyttäytyä. Ei nuori ikä ole mikään selitys. Ihan kauheaa katsottavaa. Ei normaaleista häistä saa leikkaamallakaan tuollaisia ohjelmaa.

Aitoja olivat varmasti - sitä en hetkeäkään epäile!

Ne jotka epäilivät, että onko pari vielä naimisissa: tuohan oli kuvattu vasta viime juhannuksena, joten eivätköhän ole kun avioeron saaminen kestää väh. 6 kk.

Vierailija
185/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en silti vetänyt röökiä posket lommolla, maksattanut menojani vanhemmillani, lyöttäytynyt yhteen alkoholistin kanssa tai vittuillut juhlavieraille. Voin kyllä ihan aidosti ja rehdisti sanoa, että minusta EI olisi saanut tuollaista ohjelmaa. Varmasti olisi käämi palanut välillä, mutta en kyllä ole ikinä ollut missään juhlissa naama norsunvitulla ja umpihuppelissa tissit tursuten...

Vierailija
186/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain aivan järkyttävää,ja toki pienet epäkohdat huomasin,mutta minua ne eivät jääneet vaivaamaan.Kiva,yhteensopiva pari ja kaunis morsian.Olisihan ohjemasta paremmankin saanut,mutta ne olivat heidän häänsä.Puvulleenhan hän ei tietysti mitään mahtanut.No,tuon lopputilityksen olisi kyllä voinut jättää pois..

Vierailija
187/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sääliksi kävi pariskuntaa, kun ovat niin kuutamolla kaikesta sivistyksestä. Huonoa käytöstä, itsekästä oikuttelua ja lapsellista kiukuttelua koko ajan :-(

Puolet tämän ketjun kirjoittajista tuntuu olevan sitä mieltä, että ihan normaaliahan tuo on, elämää vain. Luulisi, että jos näkisitte itsenne telkkarissa laiskanpulskeana rööki huulessa valittamassa joka asiasta, tajuiaisitte miten nololta se näyttää ja kuulostaa... Oli kameraa tai ei, ei omasta lähipiiristäni löydy vastaavia tapauksia onneksi ollenkaan - itse asiassa aktiivisesti pysyttelen erossa ihmisistä, joilla ei tunnu olevan minkäänlaisia käytöstapoja tai sydämen sivistystä, niin rasittavaa seuraa he ovat!

Vierailija
188/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näköjään joidenkin mukaan. Ollaan muka niin aikuisia, että lapsia on ja naimisiinkin pitää päästä, mutta käytös saa olla kuin pahimmassa murrosiässä olevalla pahistytöllä.

Vierailija
189/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä hääparin puolustelijoita, joita täältäkin löytyy. Ihanko tosissaan sinäkin itseäsi akateemiseksi tituleerannut pidät tuota morsiamen (ja sulhasen) käytöstä sopivana?? Eihän siitä pääse mihinkään, että pariskunta oli niin mauton kuin olla ja voi, ja lisäksi tolkuton alkoholin ja tupakan käyttö pisti todellakin silmään. Sääliksi käy parin lapsia!

Ja te, ketkä olette täällä sanoneet, ettei tupakointi tee kenestäkään sen huonompaa ihmistä: ei ehkä automaattisesti, mutta totuushan on, että nykyään tupakkaa polttavat lähinnä alemman koulutus- ja/tai tulotason ihmiset, ns. alaluokka. Harva hyvin koulutettu enää nykypäivänä polttaa, kyllä ne ajat ovat takanapäin (ja ennen kuin kaikki akateemiset tupakoitsijat ehtivät tänne meuhkaamaan, niin tottakai poikkeuksia löytyy, mutta tähän suuntaan kehitys on mennyt ja menee edelleen). Tupakan roikkuminen suupielestä ei anna kenestäkään erityisen sivistynyttä ja älykästä vaikutelmaa!

Vierailija
190/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te, ketkä olette täällä sanoneet, ettei tupakointi tee kenestäkään sen huonompaa ihmistä: ei ehkä automaattisesti, mutta totuushan on, että nykyään tupakkaa polttavat lähinnä alemman koulutus- ja/tai tulotason ihmiset, ns. alaluokka. Harva hyvin koulutettu enää nykypäivänä polttaa, kyllä ne ajat ovat takanapäin (ja ennen kuin kaikki akateemiset tupakoitsijat ehtivät tänne meuhkaamaan, niin tottakai poikkeuksia löytyy, mutta tähän suuntaan kehitys on mennyt ja menee edelleen). Tupakan roikkuminen suupielestä ei anna kenestäkään erityisen sivistynyttä ja älykästä vaikutelmaa!

Näin se on! Itse olen akateemisesti koulutettu, mutta satun pitämään tupaikoinnista. Poltan vain jos juon alkoholia, en muulloin, mutta häpeän sitäkin. Onhan se nyt junttia ja noloa!

Vierailija
191/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsen näkemään kaikkien aikojen juntit. Minä kun en normaalisti moisia ohjelmia katso mutta nyt heräsi uteliaisuus, kun kaikki tuota pariskuntaa niin morkkaa.

Odotin koko ajan että milloin sieltä morsmaikun suusta nyt ne kaikkein kauheimmat sammakot hyppii. Joitain sieltä tietysti hypähti, että bongasin ne kyllä. Mutta ihan kauheita sammakoita ei kyllä minun korviin asti hyppinyt.

Nainen on vasta vähän päälle parikymppinen, miettikää. Mutta humoristisiahan nuo jutut oli suurimmaksi osaksi. Näki että parin keskeinen huumori toimi ihan jees. Alttarillakin virnuilivat toisilleen kun pappi mainitsi tulisuudesta. Sekin "vieraat on tyhmiä" -heitto ei nyt mennyt ihan sillä tavalla kun näistä viesteistä on saanut ymmärtää. Morsmaikkuhan yritti vaan av-laitteistoa saada vieraille helpoimpaan säätöön.

Lopussa olisi saanut Yle jättää näyttämättä sen "se oli vaan torstain vetämättä" -kommentin. Siinä nolattiin sulhasta ihan kympillä, kun tuli esiin että hänellä taitaa vinkku maistua liian tiiviisti. Toisaalta juuri se kommentti pani mittakaavaan pariskunnan roolit: alkoholismiin taipuvainen mies tarvitseekin monesti vahvatahtoisen naisen, ei sitä kukaan muu jaksaisi katella.

Eihän tämä porukka mitään junttia ollut, aitoja ihmisiä. Kammottavampaa katottavampaa se olisi jos joutuisi jonkun tekopirteän yläluokan neitosen oikuttelua joutunut katsomaan. Tämä tyttöhän oli iloinen, mitä nyt vaan jännitti hääpäivänään. Tytön vanhemmat oli kovin dominoivia, isä etenkin, mutta olisiko muu mahdollista, kun morsian on noin nuori. Kyllä siinä tyttären eteen rahapussin kulmaa kummasti avattiin. Joka maksaa, se määrää.

Muutenkin tämän tytön lapsuusperheellä varmaan on elämänarvot kohdallaan. Lasta on rakastettu ja kunnoitettu ja hänestä on välitetty ja hänestä huolehdittu. Ja hirmu huolekkaasti sulho kuunteli kirkkoharjoituksissa että mitä se appi käskee. Kohteliaasti suhtautui. Se kertoo nuoresta miehestä jo aika paljon.

Morsian vähän väänteli naamaansa äitinsä puheille, mutta kyllä minäkin joskus leikillään virnistelen kun äitini minua ojentaa. Ja minä olen sentään yli nelikymppinen, akateemisesti koulutettu melko fiksuna itseäni pitävä nainen, että en mitään WT:a. Mutta huumoria mulla on ja niin on äidillänikin.

Sama juttu. Oli ihan pakko katsoa, että kuinka kamala pariskunta oli kyseessä kun kommentteja olen lukenut. Täytyypi sanoa, että katsomisen jälkeen kommentit vähän naurattaa...

Vierailija
192/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus että olen kyllästynyt siihen, että kaikkea junttia/mautonta/sivistymätöntä kehutaan AIDOKSI, ilmeisesti vastakohtanaan kaikki epäaito sivistys ja tyylikkyys. Mikä kumma logiikka tässä on??? Minun tuttuni ovat kaikki aitoja (eli yksikään ei ole feikki eli teeskentelijä), vaikka älyä, lahjoja ja varallisuutta ihmisiltä löytyykin.

Se on toki totta, ettei ko. pariskunta teeskennellyt. Melkein kuitenkin toivon, että olisivat teeskennelleet, olisi ollut ohjelma paljon siedettävämpää katsottavaa!

Vierailija
193/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan roikkuminen suupielestä ei anna kenestäkään erityisen sivistynyttä ja älykästä vaikutelmaa!

Niin mitä sitten? Ennen poltti kaikki, nykyisin enemmän matalasti koulutetummat. Mitä sitten? Mikä tässä on pointti? Pitäisikö kaikkien olla akateemisia, sivistyneitä suomenruotsalaisia snobeja?

Vierailija
194/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan roikkuminen suupielestä ei anna kenestäkään erityisen sivistynyttä ja älykästä vaikutelmaa!

Niin mitä sitten? Ennen poltti kaikki, nykyisin enemmän matalasti koulutetummat. Mitä sitten? Mikä tässä on pointti? Pitäisikö kaikkien olla akateemisia, sivistyneitä suomenruotsalaisia snobeja?

Itsekin olen polttanut monia vuosia. Nykyään olen ollut ilman kessua vuoden. Mutta silloinkin kun poltin, en todellakaan pitänyt sitä mitenkään hienona tai älykkään näköisenä. Polttamista siis. Ja en todellakaan ole suomenruotsalainen snobi. En edes akateeminen. Sivistynyt toivottavasti olen ;)

Vierailija
195/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Itsekin olen polttanut monia vuosia. Nykyään olen ollut ilman kessua vuoden. Mutta silloinkin kun poltin, en todellakaan pitänyt sitä mitenkään hienona tai älykkään näköisenä. Polttamista siis. Ja en todellakaan ole suomenruotsalainen snobi. En edes akateeminen. Sivistynyt toivottavasti olen ;)

tapaansa hienona? Tai älykkäänä? Silti joka välissä joku muistuttelee, kuinka "vain alakasti polttaa". Mikä tässä muistuttelussa on pointtina? MITÄ SITTEN? Tuskin kukaan aikuinen tupakoiva pitää tupakointiaan hienona asiana.

Vierailija
196/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus että olen kyllästynyt siihen, että kaikkea junttia/mautonta/sivistymätöntä kehutaan AIDOKSI, ilmeisesti vastakohtanaan kaikki epäaito sivistys ja tyylikkyys. Mikä kumma logiikka tässä on??? Minun tuttuni ovat kaikki aitoja (eli yksikään ei ole feikki eli teeskentelijä), vaikka älyä, lahjoja ja varallisuutta ihmisiltä löytyykin. Se on toki totta, ettei ko. pariskunta teeskennellyt. Melkein kuitenkin toivon, että olisivat teeskennelleet, olisi ollut ohjelma paljon siedettävämpää katsottavaa!

logiikkana on se, että ihmisiä on monenlaisia ja nämä ihmiset eivät ainakaan esittäneet kameroiden edessä mitään mitä eivät ole. Keneenkäs tälläkään palstalla kukaan omaa tyylikkyyttään ja sivistyneisyyttään vertaisi, jos tuokin pari olisi teeskennellyt ja hymyillyt koko ohjelman ajan ja tumpannut tupakan heti kameroiden ilmestyessä.

Minusta tuon ohjelman idea on juuri, että ihmiset ovat erilaisia ja häät ovat sen vuoksi kaikki ihan erityylisiä. Minä en ainakaan jaksaisi katsoa (enkä itseasiassa ole montaa jaksoa katsonutkaan), jos joka jaksossa olisi vienosti hymyilevä morsian ja komea herrasmies juomassa pikkurilli pystyssä kuohuviiniä ja kaikki menee juuri niin kuin pitikin, ja häiden noloin, yllättävin ja hämmentävin tilanne on se kun morsiamen isä kertoo puheessaan morsiamesta jonkun riemastuttavan ja hullunhauskan lapsuusmuiston.

Vierailija
197/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

tapaansa hienona? Tai älykkäänä? Silti joka välissä joku muistuttelee, kuinka "vain alakasti polttaa". Mikä tässä muistuttelussa on pointtina? MITÄ SITTEN? Tuskin kukaan aikuinen tupakoiva pitää tupakointiaan hienona asiana.

Jos et itsekään pidä tupakointia hienona, niin mitä siitä sitten herne vetämään nenuun jos sen joku ääneen sanookin?

Vierailija
198/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus että olen kyllästynyt siihen, että kaikkea junttia/mautonta/sivistymätöntä kehutaan AIDOKSI, ilmeisesti vastakohtanaan kaikki epäaito sivistys ja tyylikkyys. Mikä kumma logiikka tässä on??? Minun tuttuni ovat kaikki aitoja (eli yksikään ei ole feikki eli teeskentelijä), vaikka älyä, lahjoja ja varallisuutta ihmisiltä löytyykin. Se on toki totta, ettei ko. pariskunta teeskennellyt. Melkein kuitenkin toivon, että olisivat teeskennelleet, olisi ollut ohjelma paljon siedettävämpää katsottavaa!

logiikkana on se, että ihmisiä on monenlaisia ja nämä ihmiset eivät ainakaan esittäneet kameroiden edessä mitään mitä eivät ole. Keneenkäs tälläkään palstalla kukaan omaa tyylikkyyttään ja sivistyneisyyttään vertaisi, jos tuokin pari olisi teeskennellyt ja hymyillyt koko ohjelman ajan ja tumpannut tupakan heti kameroiden ilmestyessä. Minusta tuon ohjelman idea on juuri, että ihmiset ovat erilaisia ja häät ovat sen vuoksi kaikki ihan erityylisiä. Minä en ainakaan jaksaisi katsoa (enkä itseasiassa ole montaa jaksoa katsonutkaan), jos joka jaksossa olisi vienosti hymyilevä morsian ja komea herrasmies juomassa pikkurilli pystyssä kuohuviiniä ja kaikki menee juuri niin kuin pitikin, ja häiden noloin, yllättävin ja hämmentävin tilanne on se kun morsiamen isä kertoo puheessaan morsiamesta jonkun riemastuttavan ja hullunhauskan lapsuusmuiston.

Olen ilmeisesti ymmärtänyt ohjelman (alkuperäisen) funktion väärin, jos tarkoituksena onkin vain hakemalla hakea noloja, yllättäviä ja hämmentäviä tilanteita. Minä kun luulin, että ohjelmassa on tarkoitus näyttää ihmisten häitä ja niihin valmistautumista, eikä mässäillä junttikansan törttöilyllä.

Taidan jatkossa todellakin siirtyä katsomaan Meidän häitä (jos ja kun ne jatkuvat), vaikka ohjelmassa onkin ehkä liikaa tuotesijoittelua. Minä kun olen saanut tarpeekseni tästä myötähäpeää tuottavasta ylenpalttisesta wt-meiningistä, ja ilmeisesti tämä on juuri sitä mitä kansa Satuhäiltä odottaa.

Vierailija
199/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

logiikkana on se, että ihmisiä on monenlaisia ja nämä ihmiset eivät ainakaan esittäneet kameroiden edessä mitään mitä eivät ole. Keneenkäs tälläkään palstalla kukaan omaa tyylikkyyttään ja sivistyneisyyttään vertaisi, jos tuokin pari olisi teeskennellyt ja hymyillyt koko ohjelman ajan ja tumpannut tupakan heti kameroiden ilmestyessä. Minusta tuon ohjelman idea on juuri, että ihmiset ovat erilaisia ja häät ovat sen vuoksi kaikki ihan erityylisiä. Minä en ainakaan jaksaisi katsoa (enkä itseasiassa ole montaa jaksoa katsonutkaan), jos joka jaksossa olisi vienosti hymyilevä morsian ja komea herrasmies juomassa pikkurilli pystyssä kuohuviiniä ja kaikki menee juuri niin kuin pitikin, ja häiden noloin, yllättävin ja hämmentävin tilanne on se kun morsiamen isä kertoo puheessaan morsiamesta jonkun riemastuttavan ja hullunhauskan lapsuusmuiston.

Olen ilmeisesti ymmärtänyt ohjelman (alkuperäisen) funktion väärin, jos tarkoituksena onkin vain hakemalla hakea noloja, yllättäviä ja hämmentäviä tilanteita. Minä kun luulin, että ohjelmassa on tarkoitus näyttää ihmisten häitä ja niihin valmistautumista, eikä mässäillä junttikansan törttöilyllä. Taidan jatkossa todellakin siirtyä katsomaan Meidän häitä (jos ja kun ne jatkuvat), vaikka ohjelmassa onkin ehkä liikaa tuotesijoittelua. Minä kun olen saanut tarpeekseni tästä myötähäpeää tuottavasta ylenpalttisesta wt-meiningistä, ja ilmeisesti tämä on juuri sitä mitä kansa Satuhäiltä odottaa.

sinä et alkuunkaan ymmärtänyt mitä tarkoitin. Siis jos KAIKKI jaksot ja sen myötä hääparit olisivat samanlaisia, eihän siinä olisi mitään ideaa.

Meidän häitä en ole katsonut, kun olen mieltänyt sen sellaiseksi kliinisyyden ja tyylipuhtauden tavoitteluksi (enkä noita satuhäitäkään ole juurikaan viime vuosina seurannut). Vähän niin kuin jossain tila-ohjelmassa on ihan eri tyyli kuin esim innossa.

Mutta jos tavoite on tosiaan se, että kaikki hääparit ovat samanlaisia ja homma etenee samalla kaavalla, niin se on sitten eri asia. Ja mitä tuossa ohjelmassa sitten mielestäsi esitettiin, jos ei ihmisten häitä ja niihin valmistautumista. Se "törttöily" oli minusta aika sivuseikka, mutta tämä ketju ja ihmisten mielipiteet kyllä todistavat että kyllä vain se "järkyttävä törttöily" oli monien mielestä se mielenkiintoisin asia.

Vierailija
200/202 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Jos et itsekään pidä tupakointia hienona, niin mitä siitä sitten herne vetämään nenuun jos sen joku ääneen sanookin?

tuossa kyllä joku väitti, että tämä pariskunta olettaisi tupakoimisen olevan hienoa, älykästä ja sivistynyttä. Siitähän nämä kommentit lähtivät. En ole siis tämä sama kommentoija. Eli tällä "ininällä" ei tarkoitettu puolustella tupakoimisen hienoutta, vaan sitä että kukaan ei ole edes väittänyt tupakoimisen olevan hienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi