Satuhää-ketju
Kommentit (202)
Ottakaa huomioon, että morsian oli tuona kesänä vasta 20v. ja sulho 23v.
Joten voi ehkä selittääkin tuota asennetta ja sit vielä kamerat siellä seuraamassa joka liikettä.En oo nähny tuota jaksoa, ku en tienny sen tulevan telkusta, joten odotan et tulee yle teemalle :D
Ja niin... siis se nainenhan sai ekan lapsen jo 17 vuotiaana, eli ei oo kerennyt viettää oikeaa murrosikäänsä... u know?!
tunkee sit oikein telkkariin, jos ei osaa käyttäytyä.
kertoi aviomiehensä alko-ongelmasta..
se nainenhan näytti vähintään 35-vuotiaalta ja mies jotenki vähä nuoremmalta.
Ottakaa huomioon, että morsian oli tuona kesänä vasta 20v. ja sulho 23v.
Joten voi ehkä selittääkin tuota asennetta ja sit vielä kamerat siellä seuraamassa joka liikettä.En oo nähny tuota jaksoa, ku en tienny sen tulevan telkusta, joten odotan et tulee yle teemalle :D
Ja niin... siis se nainenhan sai ekan lapsen jo 17 vuotiaana, eli ei oo kerennyt viettää oikeaa murrosikäänsä... u know?!
miten ompelija onnistuu mokaaman puvun noin
Kaikki varmaan näkivät, miten kammottavasti se istui.
Muuten kyllä sellaista WT-menoa, että huhhuh. En oikeasti tunne tällaisia ihmisiä. Siksi aina häkellyn, kun tajuan, että tämä on todellisuutta joillekin.
Ottakaa huomioon, että morsian oli tuona kesänä vasta 20v. ja sulho 23v. Joten voi ehkä selittääkin tuota asennetta ja sit vielä kamerat siellä seuraamassa joka liikettä. En oo nähny tuota jaksoa, ku en tienny sen tulevan telkusta, joten odotan et tulee yle teemalle :D Ja niin... siis se nainenhan sai ekan lapsen jo 17 vuotiaana, eli ei oo kerennyt viettää oikeaa murrosikäänsä... u know?!
tunkee sit oikein telkkariin, jos ei osaa käyttäytyä.
Olisi toivonut enemmän läheisyyttä lapsin, ihan kuin välttämättömiä pahoja. Muistu ihan meidän naapuri mieleen, samanlainen justiina. Muuttivat naapuriin ja esittelin meidät hyvin ylimielisesti sanoi, tiedetään, tiedetään.
kirkkoon. Ehkä siihen olisi voinut pyörittää jotenkin sitä tylliä
Äitiään ei näköjään arvosta lainkaan, kaikille äitinsä jutuille väänteli naamaansa.
Taisi morsian itse haluta tuollaisen tissit framille puvun (päätellen ihan arkiasuista), leveydestä se mummolleen marmatti.
Tupakkaa ketjussa, jatkuvaa kiroilua ja kinaa..ym. ym. en kyllä tuon naisen kanssa pystyisi olemaan edes samassa huoneessa.
Heppu on varmaan jo saanut tarpeekseen tai sitten hukkuttautuu pulloon kokonaan.
Tunteekö täällä ketään näitä? Ovatko vielä yhdessä?
Äitiään ei näköjään arvosta lainkaan, kaikille äitinsä jutuille väänteli naamaansa. Taisi morsian itse haluta tuollaisen tissit framille puvun (päätellen ihan arkiasuista), leveydestä se mummolleen marmatti. Tupakkaa ketjussa, jatkuvaa kiroilua ja kinaa..ym. ym. en kyllä tuon naisen kanssa pystyisi olemaan edes samassa huoneessa. Heppu on varmaan jo saanut tarpeekseen tai sitten hukkuttautuu pulloon kokonaan. Tunteekö täällä ketään näitä? Ovatko vielä yhdessä?
onko tämä ihan oikein - ei. Mutta ovat itse nimen papereihin laittaneet ja siihenhän tv-yhtiö vetoaa.
Huom! Tuon miehen lauseessa se muuten kirjoitetaan sitten erikseen eli vuoden aika.
Tässä on siis kyse että jokin tietty aika vuodesta (EI vuodenaika) on mieluinen. Jollekin toiselle joulu on se mieluisin aika vuodesta ja toiselle juhannus.
on juhannus :D :D
rinnat olivat kuin puolityhjät ilmapallot,läskistä nahkaa tursuamassa puvun yli,hyi sentään.
Siinä ekassa sovituksessa,mikä näytettiin,morsianhan sanoi jotain että on liian löysä/tippuu yläosasta,oli varmaan sitten kiristetty (?)
Sulhasesta jäi symppis,vähän yksinkertainen kuva-varmasti hyvä isä.Oliko tässä niin,että morsiamen isä maksoi morsiamen sormuksen?En ole naimisissa,en tiedä käytäntöjä,mutta outoa.Tuskin häitä nuoripari kustansi tosin muutenkaan itse.
Todella ällöttävä morsian,itse manailen joskus jos tulee pari lisäkiloa,sain taas perspektiiviä miten paha tilanne pahimmillan on.
Voi että kun tuli itselle tyytyväinen olo kun mietti millaista oma elämä on verrattuna tuohon pariskuntaan. Mulla ei oo mitään hätää ;)
Siinä oli malliesimerkki WT-touhusta parraimmillaan :) Voi että kun tuli itselle tyytyväinen olo kun mietti millaista oma elämä on verrattuna tuohon pariskuntaan. Mulla ei oo mitään hätää ;)
Kyllä tuokin ilmaus saa nyt viimeistään kasvot.
Voi että kun tuli itselle tyytyväinen olo kun mietti millaista oma elämä on verrattuna tuohon pariskuntaan. Mulla ei oo mitään hätää ;)
tuo ohjelma se Bridezilla? En oo tiennytkään että siitä on tehty kans suomiversio.
tuo ohjelma se Bridezilla? En oo tiennytkään että siitä on tehty kans suomiversio.
... morsian nyt vaan sattui olemaan bridezilla pahimmasta päästä.
on Ylöjärvi ja Nokia pullollaan...
20v ja mieheni 22v mennessämme naimisiin. (emmekä menneet minkään uskonnon pakottamina) Ja mentiin lyhyen seurustelun jälkeen, mutta ei meidän häissämme kyllä tuollaista ollut, vaan ihan osasimme käyttäytyä.