Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhää-ketju

Vierailija
13.01.2011 |

Hih tästä vaikuttaa tulevan hauska ohjelma

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä autoa voi enää kenellekään vuokrata kun siellä on tupakoitu!

Vierailija
22/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei siltikään ois saanu tuommosta materiaalia. Ja mua ihan oikeesti ihmetyttää, eikö tupakoitsijat tajua, miltä se röökin roikuttaminen suupielessä näyttää? Jos polttaisin itse, niin pyytäisin kyllä, ettei sillon kuvattaisi ollenkaan/tehtäisi haastattelua samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina tässä ohjelmassa näytetään häävalssi. Minkäs tekijät sille tekee, että hääpari tappeli koko tanssin ajan. Olisi vissiin pitänyt mykistää äänet ja laittaa linnunliverrystä päälle ettei katsojat kuule mitä siinä tanssiessa jutellaan.

Ja hyvin naama norsunv*tulla ja manaillen morsio tulla löntysti alttarillekin. Kuvankäsittelyllä sekin olisi pitänyt vissiin sitten jotenkin korjata ettei suvulle ja osalle herkistä katsojista tule paha mieli.

Melkoista tiuskimista ja kätinää siellä oli hyvin monessa kohtauksessa. Juuri sellaisissa kohtauksissa, mitä tuossa ohjelmassa on tapana näyttää. En tiedä mitä koivunoksien heiluntaa ja lähikuvia kukista sinne sitten olisi pitänyt laittaa.

Kyllä minä ainakin yrittäisin käyttäytyä hyvin kun tietäisin, että meitä kuvataan johonkin ohjelmaan. Ei meillä kyllä tuolla lailla käyttäydytä muutenkaan mutta mahdolliset riidat olisi hyvinkin käyty silloin kun kuvausryhmä ei ole paikalla. Ei voi kuin syyttää pari kuin omaa itseään jos ei jälki miellytä.

Ja todellakin, häät olivat malliesimerkki WT-porukan toiminnasta.

Vierailija
24/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin muutaman kerran mielessäni

että voi *** mitkä häät. Kirkosta ulos tullessa soi perutaan häät, morsiammella halvan näköinen puku, siis se fuksian värinen riepu siellä alla ja tissit tyrkyllään koko ohjelman ajan, ja vielä se röökin vetäminen televisiossa, en ois antanut kameran kuvata posket lommollaan kun vedetään röökiä. Tais se morsiamen isäkin siitä jotain sanoa. Pariskunta vaikutti kyllä varsinaiselta wt-porukalta, samoin morsiamen isä. Aika paksua porukkaa koko sakki. Jotenkin tuli kyllä se käsitys että ihan hyvin toimeentulevia olivat, rahallisesti siis, mutta muuten vaan aika sivistymättömiä. Vaatetus pisti silmään aika tavalla. Mikä paita sillä sulhasellakin oli kirkkoharjoituksissa päällä.

Mutta kun katsoi niitä haastatteluja missä pariskunta puhui yhdessä ja erikseen, niin sai ihan eri käsityksen. Oikein mukavilta vaikuttivat. Niissä olivat edukseen, muuten eivät. Tuli mieleen että tämä pariskunta ei välttämättä elä elämäänsä loppuun asti yhdessä. Mutta toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
25/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ylipainoa on ja näyttää kulkevan suvussa, tiedän parikin sukua jossa kulkee, aineenvaihdunta voi olla yksi syy mutta en tietenkään sano mitään.

Korkeintaan kasvatuksen kautta. Jos lapsi kasvatetaan pitämään ravitsemukseltaan aliarvoista ruokaa normaalina, niin siitä ja sen lapsista tulee ylipainoisia. Isäin synnit jatkuvat seitsemänteen polveen tekojen ja asenteiden kautta.

Vierailija
26/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset alkavat syödä sitä mitä muutkin kaverit. Eli matkivat toisiaan.

Vierailija
27/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä kummajaisia sikiää?

Vierailija
28/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristyin kuultuani, että vasta 20v.

Vierailija
29/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaikka itsekin olen sitä mieltä, että melkosta touhua niin päällimmäisenä tunteena surettaa että jonkun hääpäivä on tuommonen. Sääliksi kävi paria, vieraita ja parin lapsia..

Vierailija
30/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulhanen kaivoi ja heitti sieltä hameen alta jos sukkanauha oli morsmaikun käsilaukussa? Pikkuhousut vai?! Hyi hemmetti!

Vierailija
31/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllä se varmaan stressaa ja siinä tulee sanottua vaikka mitä kun haluaa että ne häät tulee oleen kivat ja ihanat. Joillekin ne on ne elämän tärkeimmät juhlat. Että mun mielestä on tyhmä kritisoida siitä jos sanoo hössöttävälle äidille ja isälle jtn. tai vähän kiukuttelee. Koska ei toi morsian edes hirveesti kiukutellu.

Eikä niitten häiden tarvi teitä miellyttääkään, koska ne ei ollu teidän hät, vaan kyseisen pariskunnan. Ja jos he saivat niistä mieleisensä niin mahtavaa.

Vierailija
32/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta sanoa kuin että myötähäpesin koko sen ohjelman ajan... :(

Huh, huh.

Vierailija
33/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edessä käyttäytyy miten vaan. Minä en kehtaisi. Saatan itsekin joskus polttaa, mutta taatusti en polta lasten läsnäollessa tai jos joku kuvaisi. Samoin en kiroile muutenkaan juuri, mutta vielä vähemmän tilanteessa, jossa pitää osata "käyttäytyä".

Olen kai sitten ulkokultainen, kun ei mulle tuottaisi mitään ongelmia olla sivistynyt vaikka kaksi viikkoa putkeen, jos tiedän ulkopuolisten näkevän. Toki, enimmäkseen olen muutenkin ihan siisti tavoiltani, joten se ei vaadi suurta ponnistelua.

Vierailija
34/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan pahimmat kohdat tuotu ohjelmaan, mutta kuitenkin oli hirvittävää katsottavaa..

Omissa häissämme ei riidelty, ei edes silloin kun niitä järkättiin. Jännityksestä ei kiukuttanut, hymyiltiin ja oltiin onnellisia. Valssissa kompastelin, mutta otin sen huumorilla, ei elämä ole niin vakavaa. Itsekin isokokoinen, mutta sen tein selväksi että jos sen korsetin laittaa niin katsoo ettei tommosta etumusta saa aikaan. morsmaikku reenasi varmaan korsetin käyttöä ennen häitä, siksi se oli niin kamalan näköistä normikuteissakin. Juntteja mitä Juntteja.

Vierailija
35/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssia ne perinteiset valssit, kun siitä ei kertakaikkiaan mitään tule. Sitä en tajua. Tosi noloa. Eivät edes osanneet oikeaa otetta, pisti silmään. Olivat "väärinpäin".

Vierailija
36/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan varmana isin ja äidin pikku kullannuppu jo ka on aina saannu tahtonsa läpi, ei se muuten noi käyttäytyis...ihan järkky eukko!

..ihan kun mun miehen ex =)

Vierailija
37/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävät häät ja jäätävä elämänasenne...

Jäätävän paljon onnea vaan heille!

Vierailija
38/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuokin oli mautonta, hulluttelut ok, mutta ne pitäisi jättää kirkon ulkopuolelle.

Vierailija
39/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä oli kyllä rimanalitus. Eukko pompottaa ukkoaan 100-0 ja ukkoparka ei muuta osaa kuin juoda viinaa pahaanoloonsa. Loistava tulevaisuus ja vielä kaksi lastakin pyörimässä helmoissa. Mieluummin katsoisin vaikka homo-häitä kuin tällaista epätoivoista yrittämistä.

Vierailija
40/202 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalassa oli jotain aivan järkkyä. ja huvitti, kun tosi mauttomasti pukeutuva sulhanen tiesi tarkkaan, millaisen puvun haluaa häihinsä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän