Kokemuksia Gudrun Sjöden- vaatteista?
Indiskassa on jotain vähän samanlaista, mutrta monta kertaa halvemmalla...
Huomasin myös että Gudruninkin vaatteet on valmistettu joko Kiinassa tai Intiassa, joten miten laadun laita- korreloiko korkea hinta vai ovatko samaa laatua kuin Indiskat?
Kommentit (54)
Tilaan paljon Gudrunilta ja käyn liikeistä ostamassa vaatteita(monen vuoden ajan) ja mielestäni vaatteet ovat todella laadukkaita.Olen ostanut paljon Indiskankin vaatteita,mutta niiden käyttöikä huomattavasti lyhyempi.Kestäviä ja kauniita monen pesukerrankin jälkeen!!!Gudriunin vaatteiden hinnassa näkyy vihreät arvot!!Edullisesti vaatteita kuitenkin myös saa,kunhan bongaa alet :D
Olen useita vuosia tilannut paljonkin vaatteita, mattoja, vuodevaatteita, pyyheliinoja jne nettimyymälästä, aina on toimitus ollut sujuvaa ja nopeaa. Palautustenkaan kanssa ei ole ollut ongelmia.
Laatu on ikävä kyllä heikentynyt vuosien varrella joissakin tuotteissa :(
Olen aikaisemmin tilannut tuotteita Gudrunin nettikaupasta, mutta lopetin huonon hinta-laatusuhteen takia. Värit lähtivät pesussa, venähtivät, nyppyyntyivät ja muuttuivat nopeasti kulahtaneen näköisiksi. Selkeästi design maksoi, ei laatu.
Keväällä tilasin pellavaneuletunikan ja pari puuvillaneulepuseroa. Näyttävät vie'kin hyviltä, tunikaa olen pitänyt melkein päivittäin 3 kk ja pessyt usein eikä ole mennyt miksikään. Värit ihania!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:48"]
On olemassa paljon mukavia normaaleja vaatteita, joissa ei näytä röllin kuvauksista karanneelta.
[/quote]
Ahaa. Röllin kuvauksista karanneelta.. avaisitko hieman, mikä siellä sinua noin kovasti ärsytti? Oliko se ne väljät mekot vai kirkkaat värit vai se, että malleina oli myös (erittäin kauniita) vanhuksia?
[/quote]
Pidän itsekin värikkäistä vaatteista ja persoonallisesta tyylistä mutta anteeksi nyt vaan, noi on vielä pahempia kuin marimekot ja nansot yhteensä = )
Noita ei voi oikeasti ( tai ainakaan minä en kehtaisi) käyttää kuin jos olisin päiväkodissa töissä tai jonkunlaisina työvaatteina ateljeessa tai puutarhassa. Mulla ei ole mitään tilaisuutta, jonne voisin mennä leuhottaa tuollaisssa kirjavissa ja huonosti istuvan näköisissä kauhtanoissa. Noista mulle tulee mieleen röllit ja pellehermannit auttamattomasti. Ne just ja just näyttää siedettävälle hoikan mallin päällä, jolle ne on aseteltu edukkaasti mutta lyhyenläntä persevä ja reitevä suominainen näyttäisi kyll melkoisen hupaisalle.
[/quote]
Just ton takia mä tykkään Gudrunin vaatteista. Ne on hauskoja ja mukavia päällä. Onneksi duuni ja asema on sellainen että mun ei tarvitse mihinkään univormuun (jakkupuku tms.) pukeutua esim. asiakkaiden miellyttämisen takia. Jos joskus kävis niin ettei joku yhteistyökumppani ottaisi mua vakavasti värikkään pukeutumisen takia, vaihtaisin toimittajaa. :)
Kuvasto on kaunis, vaatteet todellisuudessa eivät. Hinnat Marimekkoa, mutta laatu H&M:ää. Sukkahousut on olleet hyviä, mutta vaatteista en ole tykännyt. Ehkä johtuu itsestäni, olen pieni ja siro. Gudrun-kama sopii paremmin isokokoisille naisille.
Mun kokemuksen mukaan gudrunin vaatteet on hyvälaatuisia. Mulla on monta ekopuuvilla-elastaani-teepaitaa, joita olen käyttänyt hurjasti jo vuosia ja värit ovat edelleen kirkkat. Eivät ole nyppyyntyneet, kulahtaneet tms. Enää tuota samaa mallia ei ole myynnissä niin en ole ostanut lisää. Mulla on myös neuletakki, joka on kymmenien pesujen jäljiltä edelleen siisti ja kulahtamaton. Olen ostanut vain alesta.
Mua on usein huonon istuvuuden lisäksi häirinnyt kankaan ohuus. Olisi kiva, että kesämekon kanssa ei tarvitsisi pitää alushametta, mutta noiden kanssa on usein pakko, jos ei tahdo että jalat näkyvät läpi. Paksummista kankaista tehdyt mekot ovat usein tönkköjä. Neuleet ja paidat ovat olleet ihan ok.
Molemmat huonoa laatua. Indiska vielä huonompaa (materiaalit) ja Gudrun astetta eettisempi, mutta silti Gudrunin takki hajosi yhdessä talvessa (saumat liestyivät ja purkautuivat vuoresta) ja yöpaidassa oli ompeluvirhe.
Gudrunilla vaatteet ovat laadukkaampia. Indiskan on enemmän halpiskamaa. Lisäksi Gudrunin vaatteissa on ekologinen näkökulma.
Innostuin talvella tästä nettikaupasta ja tilasin ensin vaatteita. Olivat ihania myös luonnossa, tosin kanta-asiakas-alennus oli unohdettu antaa, vaikka olin kirjautunut sellaiseksi, ja sain alennuksen vasta, kun lähetin postia asiakaspalveluun.
Seuraavaksi tilasin sitten verhot, tunikan ja huivin. Kalliit ja upeat verhot tulivat, mutta tunika ja huivi (jotka maksoin samalla laskulla) ovat jo yli kuukauden myöhässä luvatusta. Saa nähdä, tulevatko lainkaan, olen reklamoinut postimyyntiin.
Käsittämätöntä, että olen tilannut kahdesti, eikä tilauksen toimittaminen ole kummallakaan kerralla onnistunut moitteettomasti.
Itse löysin Gudrunin vaatteet vasta muutama kuukausi sitten ja olen sittemmin tilannut kahdet housut, joista toiset olivat aivan liian pitkät. Normaalisti olen M kokoa niin Gudrunin housuissa S kokoa. Mittailin kyllä jalkoja ennen tilausta, mutta jostain syystä meni metsään :) Kävin yksi päivä myymälässä sovittamassa vaatteita, jotta tiedän miten istuu jne ja voin sanoa että ihastuin! Istui todella hyvin ja kankaat tuntui jämpteiltä, laadukkailta ja istuvilta! Aijon tilata seuraavasta alesta. Saa nähdä miten kestävät pesussa ja käytössä, mutta ensi vaikutelma on positiivinen.
Aika paljon olen sieltä ostanut. 99% olen ollut tyytyväinen (tilaustoimituksiin aina) laatuun.
Onko ne tosiaan huonoja? En ole vielä tilannut yhtään mitään mutta katalogia selaillut ja haaveillut useinkin, mietityttää vaan et onko hintansa arvoisia kun eivät tosiaan ihan halvimpia ole..
Minä olen onnistunut tekemään edullisia löytöjä kun aika usein on reiluja tarjouksia, mitään en ole normihinnalla ostanut.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 00:10"]
Hirveän näköisiä lumppuja :O
[/quote]:D niin ne maut vaihtelee :) en minäkään kaikesta tykkää mutta voin silti sanoa olevani hulluna gudrun sjodeniin ;)
Sitä en käsitä miten kaikki näyttää upelta niillä malleilla. IItsellä tuntuu että vaatteet on aika säkkejä vaikka s-kokoa ostankin, vaatteet ei istu lainkaan niin hyvin kuin kuvissa :(
Mutta en voi olla ostelematta edelleen.
Hinnat ovat aika kovat, mutta laatu kurja. Joistakin sieltä tilaamistani vaatteista olen saanut keskivertoja käyttövaatteita, mutta tosi huonoa laatuakin on ollut joukossa. En tilaa sietlä enää nykyään; ehkä vielä joskus, jos kuvastossa on jotain vastustamatonta. Yleensä vain ne hinnat ihmeesti himmentävät sitä vastustamattomuutta.