Näin minä laihduin 35 kg vuodessa.
Tavoitevauhtini oli 100g päivässä.
Aamulla 2000 kJ, lounas 4000 kJ, iltapalaa klo 16, 18, 20 ja 22 1000 kJ/kerta. Ruokana sitä mitä oli saatavilla ja millä olo oli paras.
Usein epätarkkuuta ja repsahduksia mutta hyvin toimi.
Olo oli useimmiten hyvä, humpuukimaakareille ei mennyt senttiäkään. Itse asiassa rahaa säästyi valtavasti kun ruokaan ei mennyt kuin kolmasosa entisestä.
Liikunta vähäistä.
Liian yksinkertaista?
Kommentit (22)
I think not ;). Hienoa että laihduit, mutta jatkuva puputtaminen on pahaa hampaille ja ruoansulatuselimistölle.
I think not ;). Hienoa että laihduit, mutta jatkuva puputtaminen on pahaa hampaille ja ruoansulatuselimistölle.
Komppaan tätä. Ilman muuta olisi kannattanut ennemmin juoda ylikalliita pirtelöitä tai mahdollisimman yksipuolista ruokaa, kuten useissa ihmedieeteissä. Vai näillä keinoin saatu painon pudotus on hyväksyttävää av-palstalla.
Sinun on nyt vain käytettävä uutta Go Back Fat Go -dieettiä jolla keräät nopeasti takaisin menetetyt 35 kiloa, ja sitten pudotettava paino uudestaan nykyiselle tasolle käyttäen av-palstan neuvoja.
ihan älytöntä puputusta
uutta Go Back Fat Go -dieettiä jolla keräät nopeasti takaisin menetetyt 35 kiloa, ja sitten pudotettava paino uudestaan nykyiselle tasolle käyttäen av-palstan neuvoja.
"Sinun on nyt vain käytettävä uutta Go Back Fat Go -dieettiä jolla keräät nopeasti takaisin menetetyt 35 kiloa, ja sitten pudotettava paino uudestaan nykyiselle tasolle käyttäen av-palstan neuvoja."
Ihana kommentti, nauratti.
Ja onnittelut AP:lle hienosta saavutuksesta.
Oikeasti laihtuminen on aika yksinkertaista ja repsahduksiakin sallitaan kyllä. On myytti, ettei saisi koskaan syödä mitään hyvää/makeaa enää. Pääasia että pysyy kohtuudessa...
Itse pudotin painoa vähentämällä kaikkea huonoa, esim. valkoista vehnäjauhoa ja sokeria. Heti alkaa huomata muutoksen.
Alkuperäisessä viestissäni olikin virhe. Alussa söin 6 kertaa päivässä, mutta sitten huomasin että mukavammin menee kun syön aamulla "tuplan" ja jätän klo 22 yöpalan pois.
voiko olla mahdollista?
9000 kJ (ei siis 10 000) toimii hyvin kun lähtöpaino on kolmenumeroinen.
(Go Back Fat Go -dieetin keksijä täällä)
Todella upea saavutus ja myös minulta onnittelut. Joskus matka on tärkeämpi kuin päämäärä, mutta sanotaan myös että päämäärä oikeuttaa keinot. Matka on ollut upea, keinot sitä mitä pitääkin ja päämäärän saavuttaminen jotain sellaista mistä moni jää vain unelmoimaan. (mutta voisi saavuttaa jos olisi yhtä sinnikäs ja määrätietoinen kuin sinä)
Onnittelut!
Pakko kysyä yksi kysymys: "Miltä nyt tuntuu?"
(Go Back Fat Go -dieetin keksijä täällä)
Todella upea saavutus ja myös minulta onnittelut. Joskus matka on tärkeämpi kuin päämäärä, mutta sanotaan myös että päämäärä oikeuttaa keinot. Matka on ollut upea, keinot sitä mitä pitääkin ja päämäärän saavuttaminen jotain sellaista mistä moni jää vain unelmoimaan. (mutta voisi saavuttaa jos olisi yhtä sinnikäs ja määrätietoinen kuin sinä)
Mutta en ansaitse suuria kehuja, itse asiassa alkuperäisen viestini voisi tiivistää muotoon: "mässäsin harvemmin"
Onnittelut!
Pakko kysyä yksi kysymys: "Miltä nyt tuntuu?"
Ja onnea!
Sinä olet tehnyt todellakin sen, mikä monella jää vain haaveeksi. :) "Ei mulla kuitenkaan onnistu", ja jatketaan elämää entiseen, painoa nostattavaan tapaan. Tiedän toki itsekin sen musertavan tunteen, joka iskee varsinkin dieetin alussa :D - "ei onnistu". Mutta sitten kun siitä pääsee yli, jatkaa dieettiä, niin onnistuuhan se. Olen myös opetellut ajattelemaan, että kun se aika kuitenkin kuluu eteenpäin, niin yritän tehdä siinä matkan varrella oikeita valintoja. Tyyliin: jos olisin kuukausi sitten aloittanut laihduttamisen sen sijaan, että luovutin heti, olisin nyt laihduttanut jo kuukauden ja varmaan näkisin tuloksia... Äh, vaikea selittää.
Mutta hidastempoinen, silti sinnikäs muutaman (max 5) kilon pudotus täälläkin menossa... :)
Ja onnea! Sinä olet tehnyt todellakin sen, mikä monella jää vain haaveeksi. :) "Ei mulla kuitenkaan onnistu", ja jatketaan elämää entiseen, painoa nostattavaan tapaan. Tiedän toki itsekin sen musertavan tunteen, joka iskee varsinkin dieetin alussa :D - "ei onnistu". Mutta sitten kun siitä pääsee yli, jatkaa dieettiä, niin onnistuuhan se. Olen myös opetellut ajattelemaan, että kun se aika kuitenkin kuluu eteenpäin, niin yritän tehdä siinä matkan varrella oikeita valintoja. Tyyliin: jos olisin kuukausi sitten aloittanut laihduttamisen sen sijaan, että luovutin heti, olisin nyt laihduttanut jo kuukauden ja varmaan näkisin tuloksia... Äh, vaikea selittää. Mutta hidastempoinen, silti sinnikäs muutaman (max 5) kilon pudotus täälläkin menossa... :)
Mä aloitin sunnuntaina MUUTOKSEN ja alussa oli tosi ankeaa. Nyt siis 5:s päivä menossa ja jo tuntuu helpommalta ja sitä on KIITOLLINEN että edes aloitti tuolloin eikä lopettanut heti:). Varmasti kuukauden päästä olen tosi iloinen kun vielä tätä jatkan:).
Mä aloitin sunnuntaina MUUTOKSEN ja alussa oli tosi ankeaa. Nyt siis 5:s päivä menossa ja jo tuntuu helpommalta ja sitä on KIITOLLINEN että edes aloitti tuolloin eikä lopettanut heti:). Varmasti kuukauden päästä olen tosi iloinen kun vielä tätä jatkan:).
Just tota mä tarkoitin! :D Tsemppiä meillekin tähän projektiin! :)
t. 17
Toivottaa tää edellinen joka ymmärsi mitä tarkoitit:). Ja jokainen ateria on muuten uudelleenoppimista, nytkin keitin kahvit enkä tietenkään syö mitään keksejä. Tapa josta on pakko päästä eroon! Niin turhaa niin turhaa...
Tiedät itsekin. Aivan liian yksinkertaista. Laihduit väärin ja varmasti harmittaa.