Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä piti lähteä 12:50 kauppaan, mies ei tee elettäkään, että olisi lähdössä

Vierailija
04.12.2023 |

Yhdessä sovittiin, mies vieläpä ehdotti ajan. Nyt olen 40 minuuttia istunut ulkovaatteet päällä, muistuttanut miestä, että piti lähteä. Sanoo, että joo kohta. Tietokonettaan vaan selailee. Onko suttumukseni aiheellista, kun kuitenkin mies sanoo, että turhasta suutun. Ja ollaan 35-vuotiaita, ei teinejä. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin lähtenyt jo ajat sitten ihan itsekseni.

Vierailija
2/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette 35-vuotiaita, jotka käyttäytyvät kuin teinit. Ainakin se ukko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jollekin kauppareissulle pitää sopia noin tarkka aika? 

Vierailija
4/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En jaksa enää odottaa, käy sinä kunhan ehdit"

Vierailija
5/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet toinen teini kun odottelet etkä ota itseäsi niskasta kiinni ja vaan lähde yksin kauppaan.

Vierailija
6/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä?

Vierailija
7/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erehtynyt. Mies sopi, että sinä menet kauppaan. Olet nyt pahasti myöhässä.

Vierailija
8/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeaikaa.

Vierailija
9/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt aina yksin kaupassa. En tarvinnut siihen koskaan miestä. Mies kantoi sitten ostokset autosta ja laittoi nätisti kaappeihin. Miksi kauppaankin tarvitaan mies? 

Vierailija
10/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt aina yksin kaupassa. En tarvinnut siihen koskaan miestä. Mies kantoi sitten ostokset autosta ja laittoi nätisti kaappeihin. Miksi kauppaankin tarvitaan mies? 

Niin, miksi kahden ihmisen aika tuhlataan yhden ihmisen askareeseen?

Vierailija
11/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se ukon pitäisi lähteä kauppaan. Mene sinä ap ihan itseksesi.

Vierailija
12/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies mököttää, tai sitten on muuten vaan todella hankala tapaus.

Vierailija
13/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehen - rest in peace - kanssa yksi ilta vakituinen kauppareissuilta, jolloin haettiin viikon tarvikkeet. Kyllä se, että mies ajoi autoa ja kantoi isommat ostokset kaupasta autoon ja autosta kotiin, oli iso helpotus. Ja hän maksoikin kaiken. Nyt kun olen yksinäni, teen kauppareissutkin yksin, maksan yksin ja joudun kaiken lisäksi useammin sinne kauppaan, koska ei ole autoakaan. Mahdako joskus kuollakin niihin kauppareissuihin, kun ne on niin näännyttäviä, varsinkin kurjilla keleillä.

Vierailija
14/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh...?

Vierailija
15/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kylmä ja ajatus kovaan pakkaseen lähteminen ei houkuta miestä, sen takia lykkää koko asian?

Vierailija
16/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli miehen - rest in peace - kanssa yksi ilta vakituinen kauppareissuilta, jolloin haettiin viikon tarvikkeet. Kyllä se, että mies ajoi autoa ja kantoi isommat ostokset kaupasta autoon ja autosta kotiin, oli iso helpotus. Ja hän maksoikin kaiken. Nyt kun olen yksinäni, teen kauppareissutkin yksin, maksan yksin ja joudun kaiken lisäksi useammin sinne kauppaan, koska ei ole autoakaan. Mahdako joskus kuollakin niihin kauppareissuihin, kun ne on niin näännyttäviä, varsinkin kurjilla keleillä.

Aika monella parilla on tietty päivä, jolloin haetaan kaupasta viikon ostokset. Amerikassa se on ihan yleinen tapa. 👍 Nykyään onneksi myös Suomessa voi tilata ruoat kaupasta kotiin, jos ei jaksa kaupassa käydä.

Vierailija
17/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pääsitte lähtemään vai hikoileeko ap vielä toppatakissa eteisessä ? 

Vierailija
18/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehen kanssa on mukava käydä kaupassa yhdessä. Saa yhdessä suunnitella, tehdä heräteostoja ja katsella uutuuksia ym.

Vierailija
19/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan absurdi tilanne. En yleensäkään käy miehen kanssa kaupassa, vain tilanteissa, joissa pitää yhdessä ostaa jotain kuten joululahjoja muille, remonttispesifisiä juttuja tms. Toiseksi, jos mentäisiin yhdessä kauppaan, niin sitten sovittaisiin, että nyt mennään, eikä niin, että sovitaan etukäteen joku tarkka aikataulu. Kolmanneksi, jos toisella olisi joku juttu kesken, miksi istuisin päällysvaatteet päällä odottamassa? Eikö voi avata suuta, että riittääkö vaikka puoli tuntia, niin sitten yritetään uudestaan tms? Neljänneksi, jos noin jostain kumman syystä tapahtuisi, että olisi valmis, olisin jo mennyt omalla autolla itsekseni, käykööt itse kaupassa koska huvittaa sitten.

Jotenkin ei kuulosta yhtään aikuiselta meningiltä.

Vierailija
20/28 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki menee aina noin. Koko muu perhe odottaa joko hikisenä eteisessä tai umpijäässä autossa, kun perheenpää "tulee ihan kohta".

Kaikki menot. Kaupat, juhlat, vanhempainillat, reissut... Ihan kaikki. Jopa synnytys...

Paitsi jos on lähtö johonkin, mihin itse joskus harvoin haluaa todella kovasti. Silloin menee autoon ja rähisee, miten "aina saa odottaa".

Se kun ei ole yhtä nopea pukea itseä ja paria muuta siinä samalla, kun ukko lompsii autoon.