Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä YTK:n jäseniä? Kannattaako liittyä?

Vierailija
13.01.2011 |

..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten itkee kun ei ole enää kukaan ajamassa teidän etuja. Silloin kun ei oo enää ammattiliittoja niin kuka te meinaatte että neuvottelee palkankorotuksista??Oletteko tosiaan niin t****? Se on ainoastaan ammattiliitot ja työnantajaliitot joka neuvottelee palkankorotuksista ja työehtosopimuksen eduista. Sitä ei valtio tee tai ytk. Jos menee siihen pisteeseen että ammattiyhdistykset ajetaan alas niin voi sanoa bye bye ...sitten vasta rupea harmaa vuosikausi ja otetaan saavutetuista eduista vähän pois silloin tällöin. Ja palkankorotuksista...niin minkä takia teidän pitäisi sellaista saada....??

Vierailija
22/23 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosta nyt siinä sitten sitä ytk:tasi, ja ole vapaamatkustajana. Poljetaan vain kaikki edut mitä liitot ovat saaneet aikaiseksi ja erotaan koko suomi liitoista. Katsotaan sitten millaiseen orjalandiaan se johtaa. terv. eräs joka liittyi ytk-sta takaisin oikeaan liittoon, oppi asiaan tuli kantapään kautta. säästäkää nyt jossain muussa

sinnä voit lakkoilla ihan rauhassa tyyliin ahtaajat, lentoemännät tms. Minua ei moinen kommarimeininki kiinnosta, teen mieluummin töitä. Ja säästän samalla rahaa!

Ja /

Tee sä töitä ja älä edes odota palkankorotuksista...eikös se olisi hienoa jos tekisit vielä 10 vuoden päästä samalla palkalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Tee sä töitä ja älä edes odota palkankorotuksista...eikös se olisi hienoa jos tekisit vielä 10 vuoden päästä samalla palkalla?[/quote]

Jos teet työsi kunnolla niin voit kyllä neuvotella palkastasi itse, siihen mitään liittoja tarvita. Jos palkka kuitenkin junnaa vuosia paikallaan, itse ainakin vaihdan jo taloa viimeistään 2-3 vuoden aikana. Joskus vaihtamalla paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä