Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä YTK:n jäseniä? Kannattaako liittyä?

Vierailija
13.01.2011 |

..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa! Paljon edullisempi kuin liitot, mutta tietysti mitään oikeusapua tms. ei ytk:sta saa. Jos työttömyysturvan takia olet liittymässä niin kannattaa.

Suht nopeasti taitaa nyt mennä käsittelyt ja puhelimitse saa apua nopeasti!

Itse olen nyt juuri ansiosidonnaisella ytk:sta, kotona lapsen kanssa.

Vierailija
2/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuuluu JHL:ään ja maksaa itsensä kipeäksi.

Kumpikaan meistä ei ole tarvinnut liiton palveluita 15v.

Itse liityin sen takia, että saan ansiosidonnaista jos tarve mutta ei ole ollut sitäkään tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmia ollut. Eikä tarvinnut odottaa pitkään työttömäksi jäätyäni rahoja.

Vierailija
4/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään ongelmia.. Ainoo että minulla vaan pelkkä työttömyyskassa,joten jos joskus tulee jtn ongelmia että tarviis apua...

Vierailija
5/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo 15 vuotta. Olen ollut tyytyväinen ja voin suositella.

Vierailija
6/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein voi sanoa juuta enkä jaata :) Toivottavasti ei koskaan tarvitse muuta tehdäkään....

Vierailija
7/23 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää hyvää sanottavaa, alhainen vuosimaksu ja maksoivat ansiosidonnaistakin ajallaan, oli helppo seurata omilta sivuilta

makusaikataulua jne.

Vierailija
8/23 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosta nyt siinä sitten sitä ytk:tasi, ja ole vapaamatkustajana.

Poljetaan vain kaikki edut mitä liitot ovat saaneet aikaiseksi ja erotaan koko suomi liitoista. Katsotaan sitten millaiseen orjalandiaan se johtaa.

terv. eräs joka liittyi ytk-sta takaisin oikeaan liittoon, oppi asiaan tuli kantapään kautta.

säästäkää nyt jossain muussa

Vierailija
9/23 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ns. oman liittoni kassa ei pystynyt käsittelemään omaa ansiosidonnaista päivärahaani mitenkään säädyllisessä ajassa.

Säästähän tuossa rahaa, muusta toiminnasta minulla ei ole vielä kokemusta ja toivottavasti ei tulekaan.

Vierailija
10/23 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuuluu siihen ja hyvin on asiat menneet.

Yleensä kun liiton apua tarvii, niin riitaiseksi menee välit työnantajaan.

Ei niistä koskaan mitään muuta apua ole ollut, kun kuuntelu apua.

Ei meillä ole varaa maksaa, kuin se mikä on pakko.

Vierailija
11/23 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljetaan vain kaikki edut mitä liitot ovat saaneet aikaiseksi ja erotaan koko suomi liitoista. Katsotaan sitten millaiseen orjalandiaan se johtaa.

terv. eräs joka liittyi ytk-sta takaisin oikeaan liittoon, oppi asiaan tuli kantapään kautta.

säästäkää nyt jossain muussa

sinnä voit lakkoilla ihan rauhassa tyyliin ahtaajat, lentoemännät tms.

Minua ei moinen kommarimeininki kiinnosta, teen mieluummin töitä.

Ja säästän samalla rahaa!

Vierailija
12/23 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosta nyt siinä sitten sitä ytk:tasi, ja ole vapaamatkustajana. Poljetaan vain kaikki edut mitä liitot ovat saaneet aikaiseksi ja erotaan koko suomi liitoista. Katsotaan sitten millaiseen orjalandiaan se johtaa. terv. eräs joka liittyi ytk-sta takaisin oikeaan liittoon, oppi asiaan tuli kantapään kautta. säästäkää nyt jossain muussa

Vierailija
13/23 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siellä toiminut eri hienosti.

Vierailija
14/23 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja estävät työhaluisia ihmisiä tekemästä töitä. Eräskin liitto kaavailee meidän alalle lakkoa. Lakko ei koske mua tai työkavereitani, mutta eipä meidän hommista tule mitään, jos jotkut pistävät lakon pystyyn.

Lakko-oikeutta pitäisi rajoittaa rankalla kädellä.

Vierailija
15/23 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolossaaliset vanhat liitot pitäisi purkaa. Niiden agenda on jossain ihan muualla, kuin työntekijöiden edun ajamisessa.

Eikä edes mustavalkoinen työntekijöille enemmän -ajattelutapa sovi nykymaailmaan, vaan pitäisi kehittää joustoja myös työntekijöiden palkkojen laskemiseksi silloin kun siihen on tarvetta. Ei vain nostamiseen, pysyvästi, sillä hetkellä kun sattuu menemään hyvin.

Vierailija
16/23 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosta nyt siinä sitten sitä ytk:tasi, ja ole vapaamatkustajana. Poljetaan vain kaikki edut mitä liitot ovat saaneet aikaiseksi ja erotaan koko suomi liitoista. Katsotaan sitten millaiseen orjalandiaan se johtaa.

kolossaaliset vanhat liitot pitäisi purkaa. Niiden agenda on jossain ihan muualla, kuin työntekijöiden edun ajamisessa. Eikä edes mustavalkoinen työntekijöille enemmän -ajattelutapa sovi nykymaailmaan, vaan pitäisi kehittää joustoja myös työntekijöiden palkkojen laskemiseksi silloin kun siihen on tarvetta. Ei vain nostamiseen, pysyvästi, sillä hetkellä kun sattuu menemään hyvin.

Sähän voit sitten vapaaehtoisesti mennä ja sanoa työnantajalle että haluat palkan alennusta!Uskon että kyllä varmasti onnistuu helposti. Silloinhan jää paljon enemmän rahaa ainakin johtajille ja omistajalle.

Vierailija
17/23 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosta nyt siinä sitten sitä ytk:tasi, ja ole vapaamatkustajana. Poljetaan vain kaikki edut mitä liitot ovat saaneet aikaiseksi ja erotaan koko suomi liitoista. Katsotaan sitten millaiseen orjalandiaan se johtaa. terv. eräs joka liittyi ytk-sta takaisin oikeaan liittoon, oppi asiaan tuli kantapään kautta. säästäkää nyt jossain muussa

sinnä voit lakkoilla ihan rauhassa tyyliin ahtaajat, lentoemännät tms. Minua ei moinen kommarimeininki kiinnosta, teen mieluummin töitä. Ja säästän samalla rahaa!

Sä et näköjään tiedä minkä takia ym. henkilöt lakkoilee....Minkä takia luulet että sulla on just minimipalkat,kesälomat,aikalakia kaikkea muuta lakeja ja oikeuksia

Vierailija
18/23 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa

Vierailija
19/23 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa! Säästät rajusti rahaa, ja eihän PAM sinua koskaan millään tavalla auta, jos olet riidoissa työnantajan kanssa. Se on nähty. Katkerasti.

Vierailija
20/23 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 00:19"]

Kyllä kannattaa! Säästät rajusti rahaa, ja eihän PAM sinua koskaan millään tavalla auta, jos olet riidoissa työnantajan kanssa. Se on nähty. Katkerasti.

[/quote]

Niin, mutta PAM neuvottelee palvelualan palkoista ja on varmsti sinunkin palkkaasi saanut korotettua vuosien saatossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme